leuk da tje er weer bent moaatje ... das idd een goed idee van de stickers.. hie rhebben wij een nieuw bed gegeven voor zn verjaardag en hij heeft ook nog vissen gehad. hoe gaat het met vigo? @sjoon hoe zit he tnu met jou cyclus?
he moaatje leuk dat je er weer bent! WIJ Hebben E een houten keuken gegeven en aan omgeving spullen voor der pop gevraagt! ze is er erg blij mee @ potje hier loopt e nu in der blote kont haha (heb zwembad staan nl) ze heeft al 2x geplast op de grond maar rende meteen erna naar het potje haha @ bianca hoest met jou?? @ bulldog ik pendel niet meer heb het er beetje te druk voor hihi gisteren had ik ut weer es over een 3de haha mijn man zei jaaa je wil nu heh en niet over 4 jaar ik zei nee niet nu maar mssn wel eerder als over 4 jaar haha ik zei we zien wel hoe het loopt wiol eerst lekker van mijn meiden genieten ook al kriebelt het af en toe wel maar dat is nu stuk minder geworden
@ Moaatje: Heeey!! Wat leuk weer wat van je te horen en fijn dat alles goed gaat bij jullie. Ik mis je wel een beetje hoor, samen met een paar anderen waar we ook weinig/niks meer van horen. Wat een leuk idee, stickers op het potje plakken. Maar kan je het dan nog wel een beetje schoonhouden/afwassen? Hier ook al 'ongelukjes' gebeurd hoor, op de grond en in de tuin en een drol in het zwembadje, nog geen één keer op het potje helaas.... Wij hebben voor de tweede verjaardag de stadsdierentuin van Duplo gegeven. Hij vindt het erg leuk, al speelt hij er met dit weer niet mee, hij is de de hele dag buiten, haha.
@ bulldog: Wat vind je zoontje van de vissen eigenlijk? Hie r ismeneertje helemaal vogeltjesgek, komt omdat beide opa's voliéres en een winkel vol ermee hebben.
@coco hij vind ze helemaal geweldig hij mag ze zelf eten geven en savonds als hij naar bed gaat zwaait hij en zegt daaaggg visjes haha... hier is net de eerste drolletje ook in het badje verschenen haha de viespeuk.. @flex ja snap wel dat je het daar te druk voor heb...
ben net van mijn ongie af, deze was 39 dgn. maar heb van de ha wel al een verwijsbrief voor de gyn gekregen. dus kan ik ff over na denken.
@moaatje welkom terug!!! jeetje vigo alweer 8 maanden!! gaat dat hard zeg!! wij hebben noa een konijntje gegeven.. leuk ideetje van die stickers... @coco hier geen lid van de disneyclub...koop wel ns van die boekjes op de rommelmarkt...zijn vaak nog supermooi en voor 1 euro per boekje...
Nou, het is gisteren helaas niet gelukt met het bedje. Meegroeibed van Ikea is wel 2 meter lang, maar is maar 80 cm breed, niet 90 zoals een standaard eenpersoonsbed. Daarbij vond ik hem ook niet zo heel mooi, want als hij 2 meter lang is, blijf je de verstelstukken zeg maar zien, en vind ik niet zo heel mooi. Wel een ander heel mooi eenpersoonsbed/slaapbank gezien, maar daarvan is de achterkant zo hoog dat hij een stukje boven de vensterbank uitsteekt en dat vind ik ook weer niet mooi. We zijn er dus nog niet uit. Maar we willen wel heel graag meteen een goed eenpersoonsbed, zodat we niet over een paar jaar weer een nieuw bed moeten kopen.
Even snel een berichtje. Zit op het vliegveld van Bangkok. een tussenstop. Ben op weg naar huis toe. Heb een week in Taiwan gezeten, vanwege een workshop. Ben woensdag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. Zondag verjaardag van Suzanne (die wordt 2). maar ik lees wel bij maandag of dinsdag. Gr. Bianca
@ coco hier geen lid ben vroeger zelf lid geweest en heb die boekjes nog @ bianca aah wat jammer zeg van je ongi @ hier geen nieuw over e maar K stond gisteren uitzichzelf op handen en knieen!!! veeel sneller als wat E deed die kroop pas met 1 jaar
@ bianca GEFELICITEERD met Suzanne haar 2de verjaardag!!!! hoop dat het een leuke dag was wel mooi weer iig
Jaaa Bianca de laatste van de juni mama's! gefeliciteerd met de verjaardag van suzanne! en heerlijk weer idd.
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ze is iid veel verwend. Ze heeft veel kado's gekregen voor d'r keukentje. Magnetron, koffiezetapparaat. ene serviesje pff... moet allemaal nog eens goed kijken. Heb nogal last van een jetlag. zatermorgen thuis gekomen, na een vlucht van 16 uur. Verder gaat 't goed hoor. Toen Flex bij me op visite was geweest, ging ik woensdag weer werken en ik hoorde dat ik vrijdag met een collega naar Taiwan mocht voor een workshop daar. Was zo geweldige ervaring. Aan de ene kant had ik echt zoiets van: slik... maar aan de andere kant.... geweldig. Wat een stad. Nu kon ik m'n chinees wel goed gebruiken. 8). Kom morgen wel weer even buurten.... moet zo weer in een meeting gaan. druk druk druk....