Bianca; nog van harte gefeliciteerd met je dochters 2de verjaardag! 1ste echo gehad vandaag! Was goed, alleen ben ik waarschijnlijk korter zwanger dan verwacht, dus mogen de 29ste nog een keer komen! Totaal niet erg dus hahaha!
@bianca wat gaaf zeg dat je naar taiwan bent geweest!!! maare kun jij chinees?????? wat knap zeg!! dat is toch onwijs moeilijk....of maakte je een geintje?? @champy wat fijn dat de echo goed was...konden ze niet zien hoe lang je zwanger bent dan??
@ champy: fijn dat de echo goed, was en natuurlijk super dat je binnenkort weer een keer mag gluren! en bianca: taiwan??? wauw ff-tjes een reisje gehad haha. heb je trouwens nog last gehad van de heide brand? mijn ouders konden het gisteren wel goed ruiken in asten, maar ik weet niet hoe de wind stond??
@bianca nog gefeliciteerd met suzanne wow taiwan das een leuke ervaring! @champ fijn dat je de echo goed was weet je nu niet hoever je bent??
@ LInda: ik deed dit eerst op een zaterdagmorgen, maar omdat m'n lerares (ook collega) er mee stopte. Doe ik 't nu op een echte chinese school in Eindhoven. Daar zitten ook veel kinderen en andere mensen die geinteresseerd zijn in de chinese taal. De kinderen die er zitten zijn meestal van de expats (die zelf ook chinees of taiwanees zijn of uit andere delen van Azie ze waar chinees spreken). Deze expats wonen en werken in NL, maar om de taal toch nog te beheersen, gaan ze dus naar school. @ sjoon: ja, ik moet zeggen: het is een hele ervaring. Het is wel een drukke stad, maar ik zou er niet graag zitten. Veelste warm. En nee... ik heb er niet echt last van gehad. Het gedeelte wat ze hadden afgesloten, was een stuk verder waar ik er eigenlijk af moest (dat was gisteren). Dus nee... geen last van. Ik vond 't gisteren wel wat drukker dan normaal in het dorp met 't verkeer. Veel dat mensen ook door 't dorp heen rijden om richting Heeze en Geldrop te gaan..
ooooh Linda, ik zie dat 't al op schiet met je. Hoe voel je je? Zeker wel druk nu er ook nog een kleintje rond loopt.
@bianca ja t schiet al op...maar t kan me niet hard genoeg gaan ben t wel zat aan t worden...t is idd heavy met een peutertje rondlopen...eentje met een behoorlijk eigen wil...die de laatste tijd erg leuk vind om mama achter zich aan te laten hollen omdat ze wegrend..(op straat enzo) zie je het voor je 7 maanden zwanger en achter een kind aan rennen??
lang... die van m'n vriendin zijn 3 (oh.... vandaag zijn ze jarig.... even bellen zo ). En die zitten er nog steeds in
@ Bianca: Echt superstoer dat jij gewoon chinees spreekt! Ik kan nog niet eens met engels uit de voeten, heb echt totaal geen talenknobbel. En natuurlijk nog gefeliciteerd met Suzanne, ben niet eerder online geweest, dus doe het nog alsnog maar... @ Champy: Hoe ver ben je terug gezet? Kan toch niet heel veel zijn want je had vroeg getest toch? Wanneer mag je weer voor een echo?
Ik ben terug gezet naar nu 6,5 weken, dus opzich valt het mee... Maar bij de 2e echo ben ik dan 10 weken dus hopelijk zien we dan veel meer! Nee, het was nog erg klein, hartje klopte wel al, maar we mochten van haar nog een keer terugkomen, dus dat is wel erg lief!
@ coco: op mijn werk is de voertaal Engels, omdat we veel communiceren naar het buitenland. Hoofdkantoor staat in taiwan namelijk. Maar omdat er veel nederlanders werken, wordt er toch in het algemeen nederlands gepraat. Maar we hebben wel veel vestigingen in Europa. Zoals Zweden, UK, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Italie en Rusland. Maar overal op de wereld hebben we kantoren van ons bedrijf zitten. Wij zijn in Europa het distributiecentrum. Wij moeten communiceren naar het buitenland.
JOEPIE!!! kreeg net een mailtje dat in de week van 23 Augustus toch nog een extra examen is voor gastouder daar kan ik aan meedoen en mag ik per 1 sept als ik me diploma haal werken al;s gastouder!!
Champy: Fijn dat de echo goed was, dat word wel een paar weken langer geduld hebben. Bianca: Lekker zo'n reisje naar Taiwan! Fl3x: Zo stoer hoor gastouder worden! Lijkt mij best druk allemaal van die kleintjes! Ik kan geen voetbal kijken word gek van de spanning dus vandaar dat ik hier zit.
ik vind er eerlijk gezegt weinig aan, aan het voetbal. mijn vriend kijkt wel, maar ik voel niks geen spanning ofoz.... (hmmmm ben ik niet goed wijs ofzo??) hahaha eene 3 bianca? dat is dus eigenlijk wel heel erg lang nog! Chiel begint nu wel een beetje tegen te spreken.... sommige dagen erger als andere, maar niet even prettig.
hier een voetballiefhebber. ik heb zelf ook altijd gevoetbalt en kijk ook eredivisie wedstrijden en ik ga op zondag bij mn man kijken bij voetbal. zoonlief is ook al een echte liefhebben die goed een balletje kan trappen.