juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    eten jullie kidjes ook zo slecht?

het slapen is hier een een drama hij word om he tkwartier wakker en gister zei hij auw auw en hij zat in zn mond miss dat zn grote kiezen eraan zitten te komen het is wel dik op die plek dus we zien wel.....

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex leuk voor je als je kan werken als gastouder! denk je dat je dat aan kan dan allemaal kids om je heen? 2 lijkt me al pittig...ik zou er in ieder geval niet aan moeten denken! en dan heb je dus E en K plus nog wat andere kinderen? mag dat wel?? op een kdv mag een leidster haar eigen kind niet in de groep hebben omdat ze dan bang zijn dat ze het eigen kind voortrekken..

hier gaat slapen in het grote bed hardstikke goed....ze is er nog geen 1 x uitgekomen! wel worden de middagslaapjes helaas korter...ze slaapt nu nog 1,5-2 uur tussen de middag i.p.v. 3 uur....

gister met noa bij het cb geweest en ze was 88 cm en 13 kg ze stonden verteld van wat ze allemaal al kon zeggen en wat ze allemaal kon. (ze moeten allemaal dingetjes doen als een soort testje)
    ze zat qua niveau op de leeftijd van een 3-3,5 jarige...ik dus heeeel trots!
    die vrouw stond ook erg te kijken dat ze in hele zinnen praat en dat ze al kan zeggen waar ze woont, in welke straat en op welk nummer...:p ook haar naam, 2e naam+ achternaam zeggen vond ze al heel knap.
    jullie zullen me wel een opschepster vinden maar ben gewoon heel trots en wilde het ff met jullie delen:D;)

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda geen opschepster hoor is toch logisch dat je heel trost bent!
    hie rnog geen zinnen hij kan alleen zeggen nee mama boos haha maarja das ook geen hele zin..hihi...

wat goed dat noa zo goed slaapt in der grote bed.

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    bulldog, dat slechte eten kan dan natuurlijk ook komen doordat er kiezen door komen he?

Linda dat is toch geweldig, ik vind het juist ook leuk om te horen wat andere kindjes kunnen.

Luuk begon laat te praten, maar kan nu 3 a 4 woorden zinnen maken.
    Ook heeft ie (wat hij laat merken) herinneringen aan een maand terug.

laatst was hier iemand met een groene auto en dan zegt ie opeens: opa oma drachten ook groene auto.
    Nou dan sta ik even te kijken!

Hij neemt zoveel in zich op!

Fijne dag allemaal!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: Hier geen voetbalfan, maar vind EK en WK altijd wel leuk. Met zn allen in onze kroeg kijken maakt het toch wel spannend.
    Eten gaat hier ook wat slechter, maar ik denk dat het hier door de warmte komt, niet door de kiezen.

@ Linda: Nee, hoor, helemaal niet opschepperig. Heel erg goed juist!
    Hier was J. best laat met praten. Maar nu gaat het best wel snel, hij gaat nu ook 2wooordjes achter elkaar plakken.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Linda wat goed zeg!!! wat zul je trots zijn :D:D:D:D

En over dat gastouder en eigen kinderen.
    Dat is allemaal geen probleem is juist voordeel als je eigen kinderen hebt dan vertrouwen ouders je meer dan als je helemaal nog geen kinderen hebt/ of gehad hebt. en ik heb heel vaak me buurmeisje van 6 jaar over de vloer wat een rust heb je dan haha E alleen maar bezig met dat meisje en ik kon lekker mijn eigen ding doen. En K heb ik helemaal geen werk mee die is zo rustig slaapt veel ze is heel erg tevreden! ik moet zeggen dat mensen die tegen mij zeggen oh 2 kleintjes is zo druk moet ik best wel lachen en dnek bijmezelf valt wel mee hoor haha alleen de spitsuurtjes is wat druk;) maar als je rustig blijft en een schema hebt is alles heel goed te doen!
    26 Aug gaat E voor het eerst naar de psz dit vind ik heel erg spannend moet ik zeggen! maar E zal het geweldig vinden!

gisterenavond heeft E der hele bed weer onder gespuugd vanmorgen om 7 uur alweer wakker en wilde niet meer slapen ze was aan piepen en enorm aan het hoesten heb haar bij mij neergelegd ze kroop zowat in me op gegeven moment wilde alleen maar op mijn buik zitten;) lekker hoor 13 kilo boven op je lege maag haha ik heb de ha gebelt omdat ze steeds weer naar haar keel greep en zei dat ik goed in de gaten moest houden of ze niet wit achterin der keel krijgt en koorts krijgt want dan is het een keel ontsteking verder moet ze veel drinken...Ook K is erg verkouden en is ook enorm aan het hoesten en "zagen" heel naar geluid ze ha zei dat dat niet verontrustend is en zolang ze geen koorts heeft ik gewoon kan afwachten. mijn man was ook ziek die is nu gelukkig weer beter moet zeggen dat ik er zelf tot nu toe nog goed vanaf kom;)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

over praten E klets de oren van je hoofd ik heb haar laatst een neiuw woord geleerd (bij een plaatje) aubergine en capucino echt zo schattig hoe ze het uitspreekt hihi

na het spugen zei ze gisteren tegen me mondje bah en kan al echt dingen duidelijk maken als ze iets wil. als ze moe is zegt ze E.... moe E.... slapen.

en als k naar bed gata zegt ze welterusten k... slaaplekker tot morgen byebye love you hihi echt zo enorm schattig :D

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @blondie dat is idd ook knap van luuk zeg!! mij valt het ook steeds op dat ze toch heel veel dingen onthouden en dat ze echt al herrineringen hebben...
    Noa weet ook precies welke auto van ons is..en welke auto oma's auto is.. (ik rijd nu ff in me schoonmoeders auto omdat ze met vakantie zijn) ook vertelt ze soms dingetjes wat ze op het kdv gedaan heeft... echt leuk allemaal!

hier ook geen onwijze voetbalfan maar ek en wk zit ik toch altijd wel aan de buis geplakt;) oooow spannend zondag!!! zal wat zijn zeg als het nederland- duitsland wordt...wij zitten van t weekend in duitsland! hoop dan wel op een revenche in voordeel van nederland;)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier zaten wij gisteren ook op puntje van onze stoel ik heb echt hekel aan voetbal maar dit wk heb ik erg veel wedstrijden gezien
    zondag wordt het erg spannend idd ik denk nederland-duitsland en denk dat wij helaas op de 2de plaats gaan eindigen het kan altijd nog meevallen natuurlijk :D

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ blondie jeetje wat goed zeg dat L dingetjes herinnerd!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex owkee...ik hoop voor je dat je gastouder kan worden....
    Hoe is het nu met esmay? spuugt ze nog? hopelijk is het geen keelontsteking! hier is noa ook snot verkouden...

hier praat noa ook al heel erg met ik en jou en jij en mij...
    bijv: kom maar naast mij zitten..
    ik ben al heeel groot
    wat heb jij dan? (drinken)
    heb jij cola? papa heeft een biertje;)
    als noa moe is zegt ze ik ben moe ik wil naar bedje toe.
    en ze wil altijd graag in de auto slapen, zegt ze mag ik afeliest (alsjeblieft) slapen?
    ik vind het ook wel fijn dat ze nu echt aan kunnen geven wat ze willen. en of en waar ze pijn hebben....scheelt echt...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

E heeft niet meer gespuugd ze is wel erg moe maar wordt gek als ik vraag of ze naar bed wil;) hoezo eigenwijs hihi

erg goed hoor van Noa dat kan E echt nog niet allemaal mssn als we oefenen dan wel haha ga het eens proberen :D

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

JEEEEJ!!!!! E heeft op het potje gepoept!!

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Balen dat het slapen weer knudde gaat.8)

Linda: Ik vind het super knap zeg dat ze al zo praat en straatnaam en plaats en zo al weet. Leerde ik hier de kinderen pas als ze alleen voor gingen spelen.:D Kan je nagaan hoe groot ze al waren.

Blondie: Knap zeg dat hij al kleuren kan!!

Fl3x: Knap hoor op het potje gepoept!!

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @blondie ik denk idd dat er een grote kies aan zit te komen dat verklaard iig een hele hoop maag zelfs niet aan die kant zn kiezen poetsen want dat huilt hij, gister avond met eten begon hij gelijk te huilen met eten.

@linda sooww noa kan echt goed praten ach hier komt het van eigens..

@flex wat goed dan E op het potje heeft gepoept...

vanmorgen toen ik naar de wc ging had ik wat rose/bruin slijm verlies nu weer helemaal niks.
    miss dat het een innesteling is.

ppfff het word weer zo warm bah.
    drek ff mn fotoboek ophalen heb hem eindelijk af van zoonlief zn eerste 2 jaar ...

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Hopen dat het een innesteling was!
    Hier ook druk bezig met fotoalbum. Ga nu weer aan een nieuw album beginnen, voor hnet derde jaar. De vorige was precies vol. Ben wel blij dat ik dat altijd netjes heb bijgehouden, wat een hoop werk zeg.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden

Wat een drama met E weer zeg pfff
    gisterenavond hel;emaal overstuur toen ik haar naar bed wilde brengen zijn uiteindelijk 30 min bezig geweest tot ik het zat was en gewoon maar ben weggelopen kort erna was ze stil gelukkig vanmorge half 7 alweer wakker:| had haar fles gegeven en weer zelfde probleem als gisterenavond weer ben ik weggelopen en was ze snel stil af en toe ineens weel hard huilen en dan weer stil op half 10 werdt ze weer wakker toen ik haar uit bed wilde halen had ze weer gespuugd pfff niet veel dit keer maar toch ik denk dat het spugen het probleem is dat ze niet meer in bed durft:( wat moet ik hier nou weer aan doen ze spuugt natuurlijk doordat ze over haar toeren is maarja kan haar moeilijk hele nacht laten opblijven:( hiopelijk gaat het vanzelf weer over zodra ze niet zo verkouden is

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik hoop het ook, zou niet weten wat het anders moet zijn.
    net het foto boek opgehaald hij is erg leuk vind ik zelf.
    het heeft 34 pagina`s haha wel leuk voor later...

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Bulldog ik duim voor je!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog ik duim ook heeel hard voor je!!
    en fotoboek erg leuk!!

die van k moet ik nog laten afdrukken en 1ste en 2de jaar van e ook nog:) moet ik zelfs nog maken schaam me dood:)

Heb net E maar op bed gegooit ze hing enorm aan me en alleen maar dat zeurderig huilen mocht niks doen moest haar alleen maar vast houden nu slaapt ze denk ik ze had vanmiddag geen koorts vind het toch raar allemaal hoor:(

Deel Deze Pagina