juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon lekker da tje ff hebt bijgeslapen ...
    ik lig savonds rond 9uur half 10 op bed omdat ik zo moe ben en zoonlief is om 6uur weer wakker...

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik kom al een week of 3 beetje slaap te kort, dan was chiel weer vroeg wakker in de weekenden, of ik moest vroeg op ivm met werken. dus nu was echt heerlijk.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon hier ook al van die lange dagen bah ...

tging gisteravond hier goed tekeer zeg ...
    zoonlief vond het maar niks die harde knallen.

vanmorgen geen bruin/rood verlies gehad dus we blijven positief tot een donderdag/vrijdag....
    mn borsten zijn gevoelig en heb heel de dag een raar gevoel in mn onderbuik... en af en toe misselijk.
    en stront chagerijning hahaha...

fijne dag allemaal.....

hup holland hup

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zou het dan toch ...... bulldog??

Hier ook flinke knallen gehad. chiel vond het niet heel erg gelukkig. was er wel wakker van geworden, dus even beneden gehad.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh bulldog tis echt zoo spannend!! hoop het zo voor jullie!!:D

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vind het zelf ook erg spannend...
    moet me ook echt inhouden om niet te testen heb er boven nog 1 liggen ben in staat om naar boven te gaan en te testen, maar ben bang dat het nog te vroeg is.
    als deze klachten aanhouden dan denk ik dat in dinsdagochtend een testje probeer....

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden,

ik heb net het cb gebelt voor esmay
    ze wordt nog steeds panish als ze naar bed moet.

ze zeggen dat er iets gebeurt moet zijn waardoor ze nu erg bang is om naar bed te gaan en aan ons de taak het uit te vinden we weten alleen niks meer van die avond:(

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

daar ben je mooi klaar mee met zo'n antwoord flex... helemaal niet begripvol volgens mij.

hier kei harde regen nu. echt dikke druppen.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog: Nou ben benieuwd!!

Fl3x: Ligt E. nog in een ledikantje?? Misschien proberen in een groter bed te doen???
    Vind het nou niet echt een antwoord van cb?? Had je de opvoedlijn gebeld??
    Je kan het beter op het forum of aan andere moeders vragen is mijn ervaring. Ik heb toen weleens aangekaard dat Judith toendertijd op het bedje knaagde hele stukken eraf. Hadden ze nog nooit van gehoord, terwijl ik het op het forum geregeld tegen kom!!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb ggd lijn gebelt en die hebben mijn telefoon nr gegeven mijn vaste verpleegkundige belt me van de week terug.
    heb idee dat ze gewoon niet wil liggen ik vind dit echt heel lastig ze ligt nog wel in ledikantje. mssn proberen of ze wel in kaylee haar bed wil slapen anders weet ik het ook niet meer

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hoi, ben weer terug van vakantie....

Bulldog: spannend....

Flex: geen last van dr oren, dat ze met liggen veel druk voelt? R. had dat toen ie oorontsteking had.

Vakantie was heerlijk. Mooi weer (lekkerder dan die kleffe bende hier...), zwembad voor de deur, heerlijk gegeten elke dag. Vliegen ging ook super met de twee, was precies lang genoeg.

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fl3x: Kan je allicht proberen vanavond of ze in K. haar bedje wil slapen!!

xxxx1974: Fijn zeg dat de vakantie leuk was. Lef hoor met 2 kindertjes vliegen, fijn dat het gelukt is!;)

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ben er ook nog... heb 't alleen een beetje druk gehad.
    Van 't weekend 2 verjaardagen gehad. Dus ja.... was wel allemaal in de buurt, maar je hebt met 't warme weer ook geen zin om achter de computer te kruipen (althans ik dus).

Zijn jullie allemaal een beetje de kater ten boven. Hier wel hoor... Vindt 't wel jammer.... maar ach... de volgende keer hakken we die spanjarden in de pan... Maken we er paella van :D

Vraagje: Suzanne wil met mij mee om naar de wc te gaan en als ze gaat poepen zoekt ze een rustig plekje op. Is het nu al de tijd om haar op een potje te zetten? Om te leren om zindelijk te worden? Is wel vroeg he... ze is net 2 geworden.

Gr/
    Bianca

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

xxxxxx1974: waar ben je heen geweest met vakantie? Lekker hoor... wij gaan pas laat op vakantie. als iedereen al is geweest.

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bianca: Naar Zuid-Spanje geweest. Super makkelijk vliegen vanaf Rotterdam (10 min bij ons vandaan), klein vliegveld dus gaat allemaal supersnel. Volgende keer vliegen doen we weer zo. Beter dan 10 uur in de auto naar de camping ;)

Mineke: ik zag er ook een beetje tegenop maar het is erg goed bevallen. We konden daar alleen weinig uitstapjes doen. Wel geprobeerd maar de kinderen hadden het niet naar hun zin in een snikhete auto e.d. Bij het zwembad waren ze het meest in hun element (en wij dus ook). Heerlijk uitgerust.

R. heeft gisteren 2x op het potje gepoept, hij liep de hele dag in z'n blote kont Ook een paar keer in de tuin gepoept. Vandaag zat ie elke keer als ie wat had: bah. Hij doet dan z'n broek en luier uit. Wel grappig, hij wil z'n drol bekijken. Ik mocht de luier niet weggooien, hij deed hem zelf in een zakje in de vuilnisbak 'dag drol" zegt ie :)
    Bianca: als ze er klaar voor is merk je dat. Misschien kun je het gewoon al proberen. Als ze lichamelijk er klaar voor zijn, zijn ze overdag wat langer droog, ook na het slapen. Dan hebben ze meer controle over de spieren.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal hier terug van een weekendje weg! pff was 35 graden in duitsland...echt bloedje heet...ben blij dat we weer terug zijn..

Ik baal nog steeds dat we geen wk zijn geworden...ben r echt ziek van...

@bulldog spannend zeg!!! klinkt allemaal erg hoopvol;)

@ellen fijn dat de vakantie geslaagd was! wat goed dat raul op het potje al poept~!!

@flex gaat het nu al beter met E? en over dat naar bed gaan misschien heeft ze wel last van verlatingsangst?? lastig hoor...hopelijk kom je er snel achter wat het is..

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Linda: troost je hier was het ook zo warm hoor, maar voor jou is het wel dubbel zo zwaar nou.

Hier baalde we ook dat Nederland verloren heeft, pff was wel lang hoor. Werd helemaal gek van de stress.;)

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja ik werd ook helemaal gek van de stress wat was het spannend!!! had helemaal last van me buik hahah

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bianca jaaaaaa zou nu zeker beginnen met zindelijk maken zijnnl de eerste tekenen! esmay wil ook altijd met mij mee naar de wc ze zeggen dat je dat ook moet doen voor zindelijk te maken!

vanavond gesprek gehad met ouders van een jongetje van 5 mssn wordt dat me eerste oppas kindje.

E vandaag weer drama gewoon eigen bed naar boven toe ging prima zodra je haar in bed legt was het huilen ik zei ga maar springen en deed het voor ze begon hard te lachen wilde laten zien dat bed niet eng is toen zei ik ga maar zitten toen ging ze zitten en sprong met der kont toen ik zei ga maar liggen was het weer janken nou zijn uiteindelijk 2 uur bezig geweest en nu slaapt ze eindelijk

ik heb het idee dat ze gewoon aan het uitproberen is en helemaal niet bang is (ja om te spugen mssn)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen lekker hoor zuid spanje fijn dat alles goed was.
    hoorde gister dat het daar nu 41 gr is...

@linda wow 34 weken bij schiet al op.. bijna verlof??

@flex jeetje wat vervelend dat het zo moet gaan!

Deel Deze Pagina