juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier net een testje gewaagd maar hij was zwaar negatief ..
    dus ff afwachten ....

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow ow buldogg!! kan je het niet laten;) moeilijk hea die spanning?? je kan beter hoe moeilijk het ook is tot donderdag of vrijdag wachten....jij bent nl toch best wel regelmatig...dan kan je pas vanaf 1 dag overtijd testen...dus dan is het vandaag 3 dagen te vroeg...hoop echt voor je dat t positief is donderdag of vrijdag!!!

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Fijn dat de vakantie geslaagd was!

@ bulldog: Jammer van de negatieve test. maar je was inderdaad wel heel erg vroeg. Hopelijk donderdag of vrijdag een ander resultaat. Ik duim voor je.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda nee kon het niet laten haha...
    ja ben vrij regelmatig altijd rond de 29 dagen vorige maand was het 28 dagen en morgen is dag 28 en donderdag dag 29 ..
    maar kwam er net achter da tik weer licht bloedverlies heb dus miss komt de ongi toch door...

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco jeetje 20 weken alweer weten jullie al wat het word of willen jullie het niet weten?

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

wilde gisteren nog naar de Prenetal (zit bij mij om de hoek van het werk), maar er viel zoveel regen, dat ik geen zin had om weg te gaan. Dan maar woensdag even gaan.
    Ik ga daar een potje halen (oh... mssn heeft de hema 't ook wel). Ga 'ns proberen om haar op 't potje tedoen. Ze zondert zichzelf ook af om te poepen. en geeft ze zelf al aan om dat ze bah heeft. Dus dat vind ik wel op tijd.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden
    Even testen want ik heb een nieuwe telefoon.
    E heeft tot 8:45 geslapen! Met nachlampje aan.

@ bulldog wat balen van je test! Mssn idd weer testen als je 1 dag overtijd bent.

8. Blue Bird

heb je wel 't zelfde nummer. anders pb me maar... ;)

9. Blue Bird

zo eventjes aankleden, boodschappen doen en eventjes poetsen... Nu is de temperatuur is eindelijk flink gezakt, kan 't huis even weer op orde brengen.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Temperatuur is er inderdaad naar om weer wat in huis te gaan doen. Jammer alleen dat ik er vandaag echt geen zin in heb!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco hier nog eentje! iets beter uit te houden maar nog geen zin om iets te doen:p
    hebben jullie de 20-weken echo al gehad>? weten jullie al wat t wordt?

12. Blue Bird

heb wel wat gedaan, maar 't zweet liep over m'n rug heen. is niet echt lekker. Ik dacht: hmm lekker weer om m'n was buiten te hangen. Komt er zo'n dikke wolk aanzetten en het begint toch te regenen :x heel m'n was weer nat. Nou ja... laat 't gewoon hangen, zon komt toch wel weer door. en anders heb ik nog wel een droger ;). maar ja... dan ben je voor de jan met de korte achternaam aan het wassen. :x:x Maar goed..... went ook wel weer.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Nee, we hebben vanavond de echo. Ben best wel zenuwachtig.
    Hoop ook dat ze kunnen zien wat het wordt, amar dat willen wij wel geheim houden.

Ik ben toch van gedachten veranderd... de hele middag al aan het opruimen. Heb alle kasten en lades leeggehaald en aan het opruimen. Is nu een nog grotere bende, want alles ligt nu overal ongeveer om het uit te gaan zoeken.
    Man, wat een hoop rommeltjes hebben we verzameld, papiertjes, stekkertjes, opladers, aanstekers, pennen (die het niet meer doen), haarelastiekjes, waxinelichtjes, garantiebewijsjes, foto's, foldertjes, boeken, bonnetjes, enz. Maar nu moet ik er dus even verder mee, want het lijkt net of er een bom is ontploft hier!!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco oww spannend vanavond de echo!!
    wel ff laten weten hoehet was he?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ coco wat spannend de echo!! heb je hem algehad???

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hooooii! Ja ik heb de echo gehad.
    Gisteren kreeg ik nog even een naar bericht te lezen van een andere november-mama, die laat haar zwangerschap afbreken omdat het hartje niet goed is, en het kindje zou geen menswaardig bestaan kunnen leiden. Dat heeft er bij mij wel even ingehakt, en daardoor was ik best zenuwachtig voor de echo.
    Maar nu heb ik, als laatste novembermama volgens mij, de echo gehad en alles was goed en compleet en aanwezig, en qua groei en grootte kwam het ook overeen. Alleen het hoofdje ietsje groter, maar dat was zo bij mijn zoontje ook en dat hebben ze dus van mijn man.
    We weten ook het geslacht maar dat willen we geheim houden. (Sorry voor de nieuwschierigen onder ons...)

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco das altijd een naar bericht om zo iets te horen.
    fijn dat bij jullie alles goed is met de kleine ....

ik snap er niks meer van verlies sinds gister weer wat bloed en vanmorgen ook maar kan niet zeggen dat het een menstruatie is dus nnog ff afwachten of het echt doorga zetten...

ik ga zo werken
    en vanmiddag weer genieten van de onweersbuien waar ze nu al voor waarschuwen...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    mijn man werkt als koerier en kindjes die overlijden voor de 23 weken die worden met de gewone transport vervoerd
    gister moest hij weer een feutus ophalen en wegbregen vind dat altijd verschrikkelijk om te horen ..
    hij heeft ook een keer een rietje mandje moeten wegbrengen met een kindje erin dat kindje was toen 22 weken ofzo. ik vind dat ze dat eigenlijk niet met de gewone transport moeten vervoeren...

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ik vind het wel even lekker hoor, onweer. Alleen lijkt het weinig te helpne tegen de warmte in huis helaas.
    Wat naar zeg, dat verhaal dat je net verteld. "Plak er een postzegel op en wegbrengen maar". BBrrr... verschrikkelijk!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Oja, wanneer wil je weer gaan testen? Of durf je het nog niet aan? Lastig hoor, dat er nu weer dingen in/met je lijf gebeuren waar je geen touw aan vast kunt knopen...

Deel Deze Pagina