@ coco fijn dat je echo goed was!! en zo'n naar bericht voor je echo (tijdens je zwangerschap) is gewoon niet fijn!
@flex: ik las dat es goed geslapen heeft! super hoor! jullie doen nu een lampje aan bij dr? valt ze ook goed in slaap of is dat nog drama? hopelijk is het de oplossing!
@coco wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad!! en wat naar zeg van die november mama...dan is altijd rot om te horen/lezen... @bulldog geen bloed geeft moed toch?? blijft spannend dus..
vanmorgen hebben we haar wakker moeten maken omdat we naar cb moesten was om half 9!!! het in slaap vallen is nog een drama maar gaat ietsie beter nu.
JAAAAAAA e ging bijna zonder huilen meteen slapen!!! ik ben weggegaan maar boven nog even beetje bezig geweest binnen 5 min was ik beneden en e was stil!!! alleen jammer van het noodweer hoop niet dat ze er wakker van wordt
Hoe heb je dat gedaan?? Hier gister en vandaag ook hysterisch bij het in bed leggen. Ik mag dan niet weggaan. Of het nou aandacht vragen is of angst??
klinkt zelfde wat E had dus. Wat wij deden is bij de deuropening blijven staan of wat je ook kan doen boven nog wat blijven rommelen we hebben ook nachtlampje bij der nu en we hebben deur op een kier staan totdat ze slaapt met licht op de overloop nog aan. het cb zegt dat het 2 weken kan duren voor alles weer normaal gaat spuugt hij ook in bed of dat niet want zou hem geen aandacht geven dat hij aan het huilen is w=hij kijkt hoever hij kan gaan zodat je hem uit bed haalt. (het uitstellen van slapen gaan) want de kids zitten nu in deze leeftijd! heb toevallig geleerd van gastouder gebeuren en cb zei het ook al
@flex: fijn dat ze is gaan slapen! hopelijk is dit het keerpunt geweest en gaat het nu weer de goede kant op!
@coco zo klinkt dat wel he plak er een postzegel op en verzenden maar.. @flex fijn dat ze weer goed is gaan slapen. @ellen balen dat bij jou het slapen slecht gaat. ik ben hier vanmorgen ongi geworden werd om 5 uur wakker met gigantische buikpijn alweer iets nieuws dat heb ik in die 1,5 jaar dat ik geen pil gebruiik nog nooit gehad. achja op naar de volgende ronde...
@bulldog dat had ik ook de ronde voor ik zwanger werd deze x...werd toen ook mega ongie...had toch het idee dat het een soort miskraam was (hele vroege dan) balen voor je.. volgende ronde beter!
@ bulldog: dat klinkt bekend. Dat heb ik ook afgelopen maand ook een keer gehad. Normaal heb ik krampen van 1 dag ofzo. Nu had ik 't 3 dagen lang. Ik moest toen toch naar de ha en heb meteen m'n temperatuurkaartje meegenomen. En die zei tegen me dat ik vmk heb gekregen. Dus ik kon dus ook die krampen verklaren. Gisteren was ik nog maar 5 minuten thuis van m'n werk en toen brak 't noodweer los. Wat een wind en onweer en niet de regen vergeten. Getsie... ben niet bang voor een beetje wind, onweer en regen, maar 't was gisteren echt aan 't spoken.
ben weer verkouden. Wie is er nu verkouden in de zomer. Ik dus... fijn hoor airco en tocht.... Ik hoest me een ongeluk
dit is vandaag toch dan me eerste dag van de nieuwe cyclus?? aangezien dat ik al een aantal dagen lichtr bloedverlies heb vandaag is het veel erger... het rare ervan is dat me borsten nogwel gevoelig zijn ... we zien wel we gaan vol goeie moed naar de volgende rond al was het tuurlijk wel fijn geweest als het gelijk raak was... @bianca ik zat er gister midden in wat een weer zeg....
@ bulldog: klinkt inderdaad als een vroge miskraam. Succes in de volgende ronde. @ Bianca: Wist ik helemaal niet, dat jij dat ook had gehad. Beterschap met je verkoudheid. Je hoort het toch vaker hoor, airco inderdaad, maar ook mensen die zich 's nachts rotzweten terwijl ze onder de waaier slapen. Ik ga nu maar eens douchen en dan kijken of er vandaag nog iets uit mijn handen wil komen. Fijne dag iedereen!
goedenmorgen meiden, he bulldog wat balen zeg dat je ongi bent geworden @ bianca jeetje gelukkig was je op tijd thuis moet je toch niet aan dneken met dit weer op de weg te zitten! @ hier vanmorge om 9:15 maar ging ik maar even spieken bij E want die was nog niet wakker (normaal 8 uur )
jammer van je ongie bulldog. dan heeft E toch een flinke rit geslapen denk ik? flex? hier gaat chiel na zijn slaapje spelen bij buurmeisje, dan kan ik mooi ff de zolder opruimen. dat is me weer een rommeltje daar. hier verder gelukkig bijna geen last gehad van het noodweer, een paar klappen ver weg en harde regen.. eventjes. vanmorgen nog wel wat onweer om een uurtje of 6 maar dat was ook gauw weer over