juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

was iig welkom geweest en erg nee denk het niet maar liefst wachten we totdat E naar school gaat hihi.

@ hier net een toets gedaan en alle vragen goed :D:D:D
    ging over spel en spelen erg interresant! en toets ontwikkeling heb ik ook gehaalt :D:D

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik merk dat nu ik dit allemaal zo leer ik veel meer begrip heb voor het gedrag van E en weet hoe ik ermee om moet gaan erg fijn kan ik zeggen :)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dat is dan toch wel heel positief die opleiding!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon wat heb jij vervelende cyclussen zeg....

hier was het gister een terror dag hij luistert voor geen meter ggrrr...

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: Hier ook last van terrordagen. Lijkt wel of hij met dat weer veel slechter luistert. Van die simpele dingen.. is ie in de tuin aan het spelen, roep ik hem binnen voor het eten, kijkt hij me aan met een grijns en gaat gewoon weer verder spelen, alsof hij me niet hoort!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook een hardleers dametje....pff wordt er af en toe niet goed van...lijkt wel of ze weet dat ik niet veel kan op dit moment, en daar gebruik van maakt...

heb echt onwijze pijn in mijn onderrug...echt vervelend...ga straks met noa bij een zwangerschapsgymvriendin koffiedrinken en daarna mag ik haar een dagje bij me schoonmoeder brengen, morgen gaat ze naar het kdv, en vrijdag als het mooi weer is naar artis...kan ik misschien een beetje uitrusten..

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco ik heb ook het idee dat het aan het weer ligt.
    moest gister ff naar het centrum hier en ging op de fiets dus dan neem ik hem lopend mee hij liep gewoon weg zonder om te kijken en gewoon door lopen grrrrrr....

t avondeten is hier op het moment een drama hij wiegerd te eten en begin dan zo te lachen dat het best moeilijk is om mn lach in te houden hij weet precies hoe hij het moet brengen de duvel...

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda fijn dat je noa een paar dagen onder kan brenge kan je ff bijkomen.
    hebben jullie al een naam voor de baby?

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij zijn trouwens afgelopen weekend geslaagd voor een eenpersoonsbed, 200x90 cm. Bij BeterBed, ze hadden hem niet op voorraad maar de eerste week van augustus komt hij binnen als het goed is.
    Het is niet van hetzlfde hout als de rest van zijn meubeltjes, maar van dat donkere (antraciet) metaal, staat er heel leuk bij. En als het goed is kan hij met dit bed doen totdat hij groot is.
    Dus nu mag ik lekker gaan shoppen voor nieuw beddengoed.
    En zijn ledikantje kan nu weer doorschuiven naar de babykamer.

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog jaaa de naam is al bekend!! had vannacht trouwens een droom dat mijn schoonzusje (2,5 week later uitgerekend ook een meisje) eerder bevallen was en het kindje dezelfde naam had als die wij voor ons kindje in gedachten hebben....ik hoop niet dat het werkelijkheid wordt...lijkt me zo erg.....

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ben benieuwd hoe laat ik vanavond thuis ben. er heerst een grote brand in valkenswaard (www.nu.nl en www.omroepbrabant.nl) ik woon echt om de hoek daar.
    Gelukkig staat de wind verkeerd, maar het schijnt een chaos te zijn om valkenswaard binnen te komen...

12. Blue Bird

En als ik al thuis kan komen.... kan ik ook al thuis slapen.... da's natuurlijk ook nog de vraag. Gelukkig heeft vriendjelief al naar zijn ouders gebeld of we daar in geval van nood kunnen blijven.

Verbrand plastic stinkt nogal.... dus ja....

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, heb enorme klote cyclus... zo kan je er geen pijl op trekken.
    ik had al afgesproken met vriendlief dat we om de dag sex gaan hebben... dus nu daarmee starten haha. de hele cyclus lang. ben benieuwd wat dat gaat opleveren. !!

jeetje bianca, zuidoost brabant treft het wel met branden bah.

hopelijk kan je naar huis komen, en hoef je niet perse ergens anders te overnachten.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Hopen dan maar dat jij eerder bevalt. Maar zou wel heel erg toevallig zij he.

@ Bianca: Ja, die brand, wat erg he. Ik moest al aan je denken toen ik het las vanochtend.
    Ben je ondertussen al thuis gekomen of mochtne/konden jullie je huis niet in?

@ Sjoon: Zou je man vast niet erg vinden, om de dag.
    Ik zou mijn man er iig een heel groot plezier mee doen, whahha.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bianca en? Ben je thuis gekomen en kunnen jullie in je eigen bed slapen?
    Hoop het wel wilde je smsen maar is al laat dan vind ik het niet meer kunnen hihi

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca ik dacht ook gelijk aan jou toen ik t op t nieuws zag! hopelijk ben je thuis en kun je gewoon thuis slapen...wel vervelend zeg!

@coco ja hihihihih naja we zien wel;)

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco. klopt! haha

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda dan moe tjij maar gewoon eerder bevallen maar die dromen zijn niet leuk en hopelijk word het geen werkelijkheid.

@bianca ben je nog thuis kunnen komen?

@sjoon merk je ook niks met eventueel slijmverlies tijdens je eisprong?
    en anders miss temptraturen?

19. Blue Bird

nou dames, ik ben wel veilig thuis gekomen. We hadden al een vluchttas klaar staan, voor het geval. Maar dat was gelukkig niet nodig. hebben wel een paar foto's gemaakt. En het stonk gelukkig niet zo erg als we hadden verwacht. We wilden wel gaan kijken, maar ik had de behoefte niet voor. Kobe heb ik ooit voor gewerkt; dus dat vind ik wel jammer dat die er niet meeer is.

heb nog wel wat foto's gemaakt
    Bekijk bijlage 87416

20. Blue Bird

Deel Deze Pagina