juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    flex: Wat vervelend, ik dacht dat het beter ging... Wat blondie zegt zei ons CB ook. Hier zeiden ze zelfs helemaal geen aandacht geven (bed verschonen is ook aandacht) maar dat vind ik wel heel cru. Komen ze niet bij je thuis op spreekuur als je wilt? Hier wel... Gelukkig is het bij ons nog niet zo erg maar het blijft wel last gedrag.

vandaag mannetje voor het eerst uitgeslapen tot 8.30. Helaas was ik al om 6.30 wakker en had behoorlijk last van mijn maag, niet meer geslapen erna...

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ellen ja dat vind ik ook wel cru...je kind in de kots laten slapen doe je niet...maar idd wat blondie zegt...niet veel aandacht aan besteden...

@flex balen joh...snap dat je met je handen in het haar zit...het lijkt wel iets psychisch...misschien dat anders een kinderpsychologe tips heeft?? blondie's tips lijken me ook wel nuttig..

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

cb zei tegen ons juist dat je moest afbouwen dus wat wij doen bij deur blijven staan enz.

zelf heb ik geleerd en cb zegt het ook dat je angsten van je kind erg serieus moet nemen het is niet zomaar dat ze dit gedrag vertoont ze heeft nl last van verlatingsangst en door zo abrupt weg te gaan verhelp je het niet.

geloof best dat het helpt wat blondie zegt als het aandacht vragerij is maar geloof niet dat dit bij esmay nu het geval is

cb komt hier niet langs heb ze nl al 2x gebelt en ze zouden teug bellen maar dat gebeurt maar niet dus aan hun heb je ook niks ze leggen alles bij jou neer zelf oorzaak moet vinden en oplossing dit is een fase waar we doorheen moeten en zal uiteindelijk vanzelf ophouden dat heeft cb ons ook verteld dus daar hopen we maar op

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    @linda: jij werkte toch bij een apotheek? Weet jij of je ORS junior ook gewoon als volwasse kan nemen met dezelfde dosering?

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ellen ja hoor dat kan je gewoon gebruiken!!! eigenlijk is het onzin dat het ors junior en volwassenen bestaat! wij verkopen voornamelijk van het eigen en die is voor zuigelingen, kinderen en volwassenen.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    je moet gewoon 1 zakje op 200ml water oplossen en dat in kleine beetjes opdrinken.. dus als je echt hele waterdunne ontlasting heb dan een paar keer per dag.
    sterkte!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

gisteren avond was het hier 35 min lang overstuur! ben 1x bij der geweest met pijn in me hart alleen in stoppen en weg wezen zonder haar aan te kijken of ook maar iets te zeggen vrij snel daarna ging ze slapen.

wil de ha wel bellen maar weet niet zo goed wat ik van hem wil want daar is het cb toch voor?? wat denken jullie?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

lees net dat strax om 12 uur inloop spreek uur is nou ga mooi heen kunnen ze me niet afschepen met ik bel je terug!

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Goed gedaan gisteren!

en 35 minuten huilen en dan in slaap vallen is toch helemaal niet raar?
    Zij moet nu ook wennen aan de andere aanpak van jou.

Komt helemaal goed. Volhouden hoor!

Bij veel veranderingen weet zij ook niet waar ze aan toe is en zoekt ze de grenzen op.
    En die moet jij nu stellen.

zou de huisarts niet bellen, het is niet iets fysieks.
    Zou nu gewoon es een week zo doorgaan en je zult echt zien dat het beter gaat!

Liefs!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dankje blondie :)

Ga evengoed nog wel even langs cb mssn hebben hun ook nog wat tips
    Ist het bij jullie ook zulk rotweer?

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex schijnbaar werkt het wel instoppen en nietzeggen...als ze daarna gelijk is gaan slapen...zou het even proberen vol te houden!

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ flex: hoe was 't bij de CB? heb je nog wat tips gekregen?

@ hier: m'n buik rommelt aan alle kanten. Heb wel last van zere borsten. Ben wel wat misselijk geweest en mijn temp. blijft steevast hoog. Maar ik mag van m'n vriendje pas testen op donderdag. Als hij er bij is. (snap ik)

@ blondie: dank je wel. Suzanne heeft wel een boel krullen, zeker als ze onder de douche vandaan komt. Dan gaan al haar krullen alle kanten op, behalve de goede.

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier de hele dag al regen.

bianca, spannend hoor!!!

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    flex: hier zag ik nog wat tips staan: peuterhoek
    Bij ons helpt het openlaten van de deur hebben we ontdekt. Maar waar ie nou bang voor is?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn dat het werkt

heb je al eens geprobeert te vragen waar hij bang voor is?
    of kijk eens om het hoekje of je ziet dat hij ergens naar kijkt tijdens het huilen.
    wat hier een beetje helpt is "ïedereen" de kamer uitsturen voor het geval ze bang is voor een monster of iets dergelijks.

nu zitten we op 35 minuten weer pfff en we hebben nu gewoon gedaan wat jij zei gewoon weggaan en geen licht aan op overloop wel vroeg z eof ik d edeur open wilde laten staan dat deed ik na 15 min weer naar boven gegaan weer niks zeggen niet aan kijken en daarna deur sicht getrokken. ze was nu niet zo paniekerig als gisteren tis nu wel stil maarja ze kan zo weer beginnen dus even afwachten.

En cb had ineens geen inloopspreek uur meer op maandag pfff

dus heb ik maar extra beddengoed gekocht en ik dacht ik doe gewoon wat je zei en probeer dat een week uit dan maar spugen als het echt een machtstrijd is gaan wij hem winnen en niet zij.
    maar man o man wat is het moeilijk je kindje zo laten huilen:(

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeetje flex, je treft het niet echt met je cb he...
    hopelijk gaat deze periode van E snel over.
    en gaat ze snel weer fijn slapen. anders hebben jullie ook geen rustige avond. Heeft K er geen last van als E zo huilt?

17. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    flex: vragen geeft niet zoveel info. Hij zegt op alles of 'ja'of 'nee' antwoord. Vanavond heeft m'n man een half uur in de badkamer gezeten. Mannetje heeft niet gehuild maar wilde ook niet liggen. Ik ben toen naar boven gegaan, de was opvouwen en heb mannetje neergelegd. Nog wat gerommeld op de gang en in alle kamers (liedje gefloten) en toen naar beneden gegaan...
    Wel vermoeiend he... volhouden, gaat vanzelf over.
    Vind het alleen lastig want de baby wordt dan ook wakker of maakt z'n broer wakker als ie net slaapt..

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

K wordt er niet wakker van want die ia nog wakker namelijk ze krijgt laatste tijd nog maar 3 voedingen en gaat daarom pas half 9 naar bed ipv 7 uur wel gaat z ealtijd even huilen als ze op bed ligt gelukkig wordt E daar niet wakker van.

XXXX1974 het is iidd erg vermoeiend en komt je humeur ook niet ten goedde maar tis echt even doorbijten strax slapen de kids weer als zonnetjes en kan je gewoon weer de kamer uitlopen en is er niks aan d ehand! daar hopen we dan maar op haha

zojuist weer een module gehaalt maar man wat was dat moeilijk!!
    ging over omgaan met ouders (communicatie) ben er wel achter dat ik een niet assertief persoon ben hahaha;)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat we trouwens nu ook hebben gedaan (was tip van een vriendin die op kdv werkt) een kleding stuk die je ggedragen hebt in bed leggen zodat er een vertrouwde geur bij ze is

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

even wat leuks

Als je E vraagt hoe oud ben je zegt ze 2 en laat ze je het cijfer 2 zien!! en steek je 2 vingers op zegt ze ook 2!!! ben zoooo trots op haar:D

Deel Deze Pagina