vanochtend kelderde m'n temperatuur enorm. Maar ik snap 't niet, want ik heb 't echt keiwarm en normaal gesproken ehb ik 't 's avonds altijd koud. Maar nu ik zat ik te zweten. Nu is 't 's ochtends en het is weer 't zelfde. Nee, ik word niet ziek. ik voel me niet zo ellendig. snap 't even niet meer. Ik heb wel gezegd. Ik wacht af. Mocht ik donderdag of vrijdag nog niet ongesteld zijn, dan ga ik testen. Of mssn wacht ik tot zaterdag. Dan weet ik 't zeker dat ik 't niet meer wordt. Hoe is het verder gegaan met E, Flex?
@flex wat goed van esmay zeg! noa zegt ook als je vraagt hoe oud ben je 2 maar steekt nog niet 2 vingers op....als je vraagt waar woon je zegt ze de woonplaats, welke straat zegt ze de straat en welk nummer, zegt ze ook het nummer handig voor als ze wegloopt, al moet ik daar echt niet aan denken pfff...nou zal noa niet zo gauw weglopen die raakt zowat al in paniek als ik uit t zicht ben dus blijft altijd wel bij me in de buurt..
@ Linda: Heb het al eerder gezegd, maar wat knap van Noa zeg! @ Bianca: Ik duim nog steeds voor je. Nog een paar daagjes!!
@linda knap hoor van noa... @flex wat goed van E dat ze dat zo doet! wat een ellende zeg savonds om E op bed te krijgen weet precies wat je meemaak hier is het ook een aantal dagen bal. gister sliep hij binnen 20 min dat was wel fijn.. @bianca hoop zo dat het raak is voor jullie ik ga hard duimen voor jullie....
vanavond ging het eigenlijk wel goed met E op bed leggen!!! Ze zei gewoon byebye love you de mazzel de groeten met een big smile en we lipen gewoon weg zodra de deru dicht was ging ze toch maar huilen maar dat duurde maar 15 minuten deze keer!!! lijkt te helpen je tip blondie
goed flex! Alle eer aan jou hoor, jij bent degene die het moet doen. Kinderen houden van duidelijkheid, vaste patronen. Dat wordt esmay nu duidelijk en dat vind ze fijn. Fijn dat ze er al zo snel op reageert! Hier een kleine krijsende meid met verlatingsangst. Vind het zelf ook moeilijk om te doen maar het werkt echt. Wel even om de zoveel minuten je gezicht laten zien, maar er geen feestje van maken. Met Luuk hebben nu echt nooit problemen en dat is heerlijk. (alleen als ie ziek is, maar dan mag dat ook ) Bianca hoe gaat het nu?? Spannend! We hebben vanavond de bobikestoel achterop de fiets gemonteerd..pff wat een PIEPwerk! Nu kan ik met 2 kindjes fietsen! Leuk!!!
@flex wat fijn!!!!! hopelijk is er snel een einde aan het naar-bed-gaan-drama!! @bulldog en coco dankje! op het cb zeiden ze ook dat ze qua ontwikkeling ver voor lag en op het niveau zit van een 3-3,5 jarige...ze telt zelfs al in het engels! (kijkt misschien iets te veel dora) en gewoon hele zinnen met 6 of meer woorden..bijv mama, wat ben jij aan het doen?
heerlijk vind ik dat dat ze zo beginnen te kletsen! Esmay is een enorme wijsneus haha die zegt (als we iets aan d ekant gooien) niet gooien mama anders op de gang en wijst ze met der vinger naar de gang precies hoe wij het altijd doen haha
ooh dan praat ze goed linda! Luuk zegt wel: mama wat doe jij....en meer van dat soort kleine zinnen. Maar nog niet zo netjes als noa. Gaat het goed met je? Nog maar even he?
@blondie eerst zei ze ook mama wat is jij aan het doen...en dan zeg ik op een gegeven moment mama wat ben jij aan het doen..en dat pikt ze dan zo op...misschien nog een beetje vroeg om ze gramatikaal al te corrigeren maar ik probeer het gewoon...t is niet dat ik haar de hele dag loop te corrigeren...ze pikt het allemaal gelijk op nadat je het een paar keer heb gezegd...ze zei ook hele tijd gaap i.p.v. schaap en gatje ip.v. schatje...toen ik met haar in bad zat zei ze weer gaap...toen zei ik ook het is schaap sssssssssschaap...en eerste 2 keer zei ze nog gaap en daarna zei ze sschaap, nu zegt ze nog wel eens gaap maar dan zegt ze daarna vaak gelijk ssschaap hehehe...tijd geleden kon ze de v/f ook niet zeggen...zei ze sissen i.p.v. vissen dus ook een paar keer geoefend door vvvvvvvissen te zeggen...en dat nam ze ook vrijwel gelijk over...ja alles gaat goed! wel dikke voeten en dikke vingers...moet donderdag naar de vk dus ben benieuwd... @flex ja ik vind het ook geweldig die wijsheid die ze nu al hebben....geweldig! dat ze dan naar de gang wijst en zegt dat je op de gang moet hahaha...noa zegt ook altijd als ik iets gooi nee mama! mag niet gooien! ik moet ook zo lachen dat ze nu steeds vaker zegt mam en pap! hahah vandaag trouwens ook dat ze dora aan het kijken was en daar was linda de lama....zegt ze heeee zelfde als jou! ook linda!
@linda fijn dat ze dat goed oppakt , hier zegt hij piets ipv fiets maar ik krijg het hem niet aangeleerd. als hij iets zelf wil doen zegt hij jij doen maar hij bedoelt dat ik doen . dat krijg ik hem ook niet geleerd.... @flex owww wijs dat ze dan naar de gang wijst.. @blondie das wel fijn dart je nu met 2 kindjes kan fietsen, ik heb zon achterop zitje ook in de schuur staan als ik er al naar kijk dat word ik moe.
@bulldog balen!! kon je hem niet wakker maken in een mooi lingeriesetje hehehhee je kan nu ook al met je zoon op de fiets met het zitje achterop...ik moet er nog steeds een kopen maar ga voorlopig toch niet fietsen...maar t wordt nu voorop toch ook wel zwaar hoor vind ik...
@ bulldog: Ik had hem wakker gemaakt hoor. Desnoods erbovenop gesprongen terwijl hij nog sliep.. Hier hebben we ook het zitje voor achterop de fiets al, maar ik vind het nog wel even gezellig dat ie voorop zit. Kunnen we wat fijner kletsen en kan ik hem makkelijker in de gaten houden. Maar het gaat nu wel wat lastiger met mn buikje erbij en het zitje voorop.
haha ik zie het al voor me dat ik er boven op gesprongen was hahaha... ach vanavond kunnen we er tegen hopelijk is he tniet te laat... ik heb het zitje nog niet erop zitten hij kan deze zomer nog wel voorop maar volgend jaar moet hij toch echt achterop. hebben jullie dat gelezen van dat babylijkje in breda echt erg...
Wat een wijze kinderen zijn het al he, echt leuk vind ik... Gisteren overdag was opeens drama. Ik had intakegesprek met D. op het KDV en R. zag ons binnen. Hij wilde met mama mee naar huis (was pas 10 uur), toen viel hij ook nog. Hij was helemaal overstuur. Niet zo handig van mij, had beter achterom kunnen gaan.... slapen 's avonds lijkt nu goed te gaan. Deur openlaten en even wat rommelen op de gang en dan is het goed. Lijkt wel een soort late verlatingsangst of zo.
@bulldog ik ben een beetje huiverig geworden voor berichten die wat met de dood van kinderen te maken heeft brrrr....had hier vd week een bericht gelezen op het forum over een kindje dat van de honger en dorst was overleden omdat haar moeder 3 dagen eerder was overleden...kindje was 3 dagen op zoek gegaan naar eten en drinken (alle kasten waren open getrokken) maar niks gevonden...uiteindelijk naast dr moeder gaan liggen...helemaal uitgemergeld gevonden...ik heb gewoon zitten janken van dat bericht terwijl ik normaal wel ergens tegen kan...maar dit...me maag draaide gewoon echt om..
@ bulldog: Ja, ook gelezen, verschrikkelijk he.. @ Linda: ja, dat bericht van dat meisje had ik ook gelezen. Echt verschrikkelijk. Zag meteen mijn zoontje voor me, helemaal in paniek hier in huis. Zat ook met tranen in mijn ogen. Net als jij kan ik, sinds ik moeder ben, zulk nieuws echt slecht verdragen. @ Ellen: Inderdaad niet zo'n slimme actie. Maar goed, daar heb je ook weer van geleerd. Had je hem gisteren mee naar huis genomen dan of wel nog daar gelaten. Wat vinden jullie van de nieuwe Pamper luiers? Ik heb net mijn vader opdracht gegeven om bij de Makro de aanbieding mee te nemen, heb dan meteen 9 pakken maar heb ze nog niet geprobeerd. Normaal hebben we eigenlijk altijd de Baby dry, maar nu neemt hij Active Fit mee. Baby Dry is niet in de aanbieding omdat die er niet in nieuwe dunne uitvoering is.
heb ook die activ fit gehaald bij de dekamarkt 2+1 gratis..ze zijn wel goed hoor..maar heb volgens mij wel de oude pakken...niet die nieuwe verpakking waarop staat drymax.. nou ja volgens mij verscheelt het niks...alleen maar weer extra promotie..