Volgens mij hebben ze 4 soorten pampers, en 3 daarvan zijn nu dunner en vernieuwd, behalve de babydry.
ik dacht dat alle luiers in de aanbieding waren bij de makro. dat het niet uit maakt wat voor soort je hebt? in activ fit zitten wel iets minder dan in de gewone luiers.
Nee, de aanbieding geldt niet voor de Baby Dry, terwijl we die juist altijd gebruiken. Daar hebben ze ook de dunne variant niet van toch? Zal daar wel mee te maken hebben.
He meiden, E heeft een nieuw bed! ze wil nu steeds naar bed toe hahaha kan alleen geen leuke dekbedovertrek vinden van bijv. dora in de maat 120 bij 150
nu moet ze en wil ze dus niet net alweer gespuugd maarja was maar heel weinig ze is er al 1x uitgekomen en heb haar gewoon weer truggestopt zonder iets te zeggen. nu is mijn man boven en we wachtem tot ze stil is ze wordt elke keer weer wat rustig en dan begint ze weer te huilen zal denk ik niet heel lang meer duren (hoop ik) tis niet haar bedje maar ze wil gewoon niet dat wij weggaan merk je toch wel dat het te maken heeft met verlatingsangst want we merkten dat vanmiddag ook al mijn man was buiten en ik was boven es was helemaal overstuur omdat ze ons niet zag. erg sneu hoor
@ Flex: Leuk bedje, en ik vind de overtrekset ook helemaal geweldig. Hoe laat sliep ze? heeft het nog lang geduurd? Hier komt als het goed is volgende week het nieuwe bed binnen, er zat een levertijd op. Meneertje krijgt meteen een groot eenpersoonsbed. Vandaag bij de Hema alvast beddengoed ervoor gekocht zodat ik het vast kon wassen. Echt een superstoere groene met aapjes, vindt hij helemaal geweldig en past super bij zn jungle kamer.
coco: nu al een groot bed, stoer hoor! Hier slaapt ie nog prima in z'n ledikantje.... Zonneschijn, ik zie dat je er weer bent. Hoe gaat het je meisje? Vandaag ging slapen hier supergoed. Als ie mij maar hoort rommelen op de gang is er niets aan de hand. Avondeten gaat ook weer super. Zo eet ie de ene week bijna niets en zo eet ie net zoveel als ik!
@coco e sliep 15 min na het spugen eigenlijk vlak na mijn berichtje hier. @hier vrijdag examen vind het echt heel spannend! En maandag Vakantie!!!!! Dan zijn we met 9 volwassenen en 4 meiden heb er zin inm!!
Heb eigenlijk afgelopen tijd wel meegelezen en meegeleefd met jullie maar kon het niet opbrengen om te reageren. Hier gaat het matig... Heb veel zorgen om Senna, weet niet of het terecht is. De psycholoog waar we in het ziekenhuis waren maakte zich de 1e keer niet zo'n zorgen. Tweede keer was spelobservatie en Senna reageerde bijna nergens op (ook niet op mij), wel op spelmateriaal. Ze kunnen "niet ontkrachten dat er niks aan de hand is met Senna" stata zwart op wit in het verslag. Ze adviseren onderzoek bij de logopedist, maar datdoen we (nog); Senna laat dan toch niet meteen zien wat ze wel/niet kan en we hebben al fysio. Ze loopt nog steeds niet en is vaak angstig; voor voorbij rijdende brommers, fohn bij de kapper, een uitgeprinte foto van een auto (geen idee wat ze dan denkt).. echt vreemde dingen doet/heeft ze soms. En ze zoekt ons (papa/mama) niet echt op als ze iets duidelijk wil maken of hebben. Ze gaat dan huilen/mopperen. Zegt bijv ook nog geen mama, maar weet wel dat i kdat ben. Ze kan ongeveer 50 woordjes zeggen, maar je meot er vaak om vragen; 'wat is dat?'. Ze kan wel hele brabbel-verhalen houden. Ze begrijpt wel veel losse woordjes, bijv in een boek kan ze pinguin, ladder, knikker, aap, wolk, zon en nog veel meer aanwijzen. Ik pieker er veel over, slaap slecht en kan me tot weinig zetten. In mijn werk, werk ik met kinderen met ontwikkelingsproblemen, dus ik weet ook teveel van wat er aan de hand kan zijn en dat laat me vaak niet los. Ik kijk te vaak door een "vergrootglas" naar Senna en vind het vaak moeilijk om gewoon van haar te genieten. Daar voel ik me dan ook weer schuldig over... Met Maz gaat alles goed; hij eet, slaapt, groeit goed, huilt bijna nooit, is super vrolijk en tijgert heel de kamer door. Nou ja dit is het in het kort. Ik blijf hier wel komen hoor en hoop dat ik snel weer wat meer "zin" heb om te reageren en te kletsen, want het blijft toch wel erg gezellig hier en ik denk ook regelmatig aan jullie!!
@flex leuk bedje! @sjoon en coco bij de kruidvat zijn de pampers ook in de reclame maar ook aalleen de activefit..
@ zonneschijn: welkom (weer ) . en over je egoberichtje, dat geeft toch niks. Je moet je hart ook luchten en daar zijn we toch voor. Temperatuur gedaald en toen was 't wachten op de ongi en ja hoor die is gekomen. Vandaag.... eigenlijk vannacht want ik heb behoorlijk veel last van buikkrampen en ik vloei ontzettend veel. Dus er iets weer gebeurd, maar door de stress van vorige week met die brand is het denk ik verkeerd gegaan. Dus ik zei tegen mannetje lief: als die brand er niet was geweest, dan was 't denk ik wel raak geweest.
@zonneschijn maak je neit druk omdat het een ego berichtje is geworden! wat vervelend dat je je zo voelt wanwege senne. kan begrijpen dat da tniet in de koude kleren gaat zitten. weet je al wanneer je naar de logopedie mag?
@ flex: wat een leuk bed zeg. En lekker vrolijk. Mag ik vragen waar je dat krijtbord vandaan hebt? van MP? aan iemand die vroeg over de luiers in de aanbieding: volgens mij bij kruidvat en trekpleister. en alleen die luierbroekjes...
ja en dit was de 2e keer... in februari was 't ook al zo... grr... je weet dat 't lukt en 't blijft niet plekken... maar ik heb goede hoop. Ik weet dat 't kan en ik weet dat 't lukt... maar 't is niet anders. We moeten door. We hebben al een kleine uk rondlopen; dus ja... die moet ook aandacht hebben.
@bianca dat is heel frustrerend , en zeker dat het dan niet blijf plakken. gelukkig kan je je wel afleiden met een peuter in huis.