juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen miss smiddags wat minder laten slapen hooguit 2uur miss dat het dan wel beter gaat?
    ik weet het ook niet dnek alleen maar ff mee.

@linda fijn dat de echo goed was,
    is dat standaard zon echo ????

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jeetje wat hebben jullie veel gekwebbeld hihi....

manlief is naar de voetbal training en zoonlief ligt te slapen dus mama heeft ff computer tijd.
    morgen weer werken en zondag een verjaardag ...

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    bulldog: vervelend dat bij jou nu het slapen slecht gaat...
    Inslapen gaat hier gelukkig beter. Nu nog langer uitslapen. Ik ga morgen weer met het lampje proberen op afstandbediening.
    middagslaapje is meestal 1,5 uur alleen als ie echt heel moe is 2 uur of langer, hij is dan voor 7 uur savonds alweer moe. Hij vraagt zelf of ie naar bed mag.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog nee omdat ik te zwaar ben kreeg ik een groeiecho omdat ze bij sommige 'dikke' mensen niet goed kunnen voelen hoe groot het is is het standaard procedure bij 36 weken...bij mij konden ze het wel goed voelen (kilo's zitten bij mij meer op mijn billen en benen:p)en werd er elke keer al gezegd zo rond de 7 pond maar moest dus toch voor een groeiecho..

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    vandaag eindelijk weer normale tijd wakker, 7.30... Heb ook weer een heel ander mannetje, hij is onwijs lief en behulpzaam en wij zijn een stuk minder sjacherijnig :)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier gaat slapen nu ook zoveel beter!!! alleen vanmorge weer 7 uur wakker heb haar late huilen daarna was ze 8 uur weer wakker mooie tijd :D

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ellen: Wat fijn dat hij heeft doorgeslapen! Heerlijk is dat he?

Flex: Goed te horen dat je toch een leuke vakantie hebt gehad. Is altijd even lekker om er tussen uit te gaan. Lekker hoor dat het slapen van E. goed gaat. Hier gaat het ook alweer een paar dagen super.

Heerlijk om even alleen te zijn en de avond voor mezelf te hebben. Eredivisie is deze week begonnen, dus mannetje is naar mijn broertje gaan kijken vanavond. Danny ligt heerlijk te slapen. Nadat ik hem in bed heb gedaan ben ik in bad gegaan en heb een maskertje op haha. Wilde het al dagen doen, maar kwam er niet aan toe.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

heerlijk firstbaby, even tijd voor jezelf!

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

vandaag verjaardag vieren van mijn vriend. die is dinsdag jarig.
    ik heb zelf rundvleessalade gemaakt (en hij is lekker!!) en groentesoep en ik wil broodjes warme beenham gaan geven met sate saus.
    ook nog net een kwarktaart gemaakt (maar deze keer met yoghurt ben benieuwd) en de appeltaart gisteren toch maar in de winkel gekocht. anders moest ik die ook nog maken, had ik even geen zin meer in! haha hoewel ik het wel erg leuk vind om te doen!

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon: Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. Hoop dat het een gezellige dag wordt.
    -Ja, klopt soms heb je gewoon even tijd voor jezelf nodig! Heerlijk is dat, vooral als die kleintjes zo druk zijn geweest.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first lekker hoor.
    voetbalt je broetje bij een eredivisie club?

@linda oww daar had ik nog niet van gehoord dat ze dat bij dikkere mensen deden ...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoiii meiden :D

slapen ging vandaag weer super heel even huilen maar!

K trekt zich steeds vaker op tot staan en zet soms al stapjes op zij! ook zwaait ze al en doet ze beetje mee met klap eens in je handjes! gaat echt zo snel ineens maar wel heel gaaf om te zien!

@ linda hoe gaat het met je meid? hou je het nog een beetje vol?
    fijn dat je echo goed was :D en erg leuk dat je nog even kon gluren hihi :D

@ andere meiden met moeilijk slapende kids gaat bij jullie ook al beter??

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Ja, mijn broertje speelt bij een eredivisie club.
    - Hoe gaat het slapen bij jouw kleine? Hoe ga je ermee om?

Flex: Zooo wat gaat het snel bij Kaylee zeg. Voor je het weet kan ze lopen. Dan gaat ze achter E. aanhollen. Ik zie het bij twee nichtjes van me, erg lief.

Nou hier gaat het slapen geweldig. Ik heb een nieuwe deken gekocht voor hem in het turkooise met lime. En hij wil die alleen om zich heen hebben en weg is hij.

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    first: lekker hoor tijd voor jezelf! ik probeer dat ook regelmatig te doen.

Sjoon: klinkt lekker én alles zelfgemaakt! Gefeliciteerd ook met je vriend.

Ik dacht hier gisteren serieus werk te maken van het plassen op het potje. Had een leuk vel papier gemaakt en opgehangen waar hij stickers op mag plakken. Nu wilt ie persee die stickers hebben (kikkertjes) zonder dat ie op het potje wil. Wat weer een paar hysterische buien gaf. Het potje heeft ie vandaag helemaal niet naar opgekeken. Gisteren even in een onderbroekje laten lopen, had ie hem helemaal volgepoept en met een stalen gezicht blijven zitten ;) Ik wil hem ook weer niet pushen dus ik laat het even zo.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex ha gaat nog wel, begint nu wel zwaar te worden...ze gaan vanaf volgende week kijken of ik inleidbaar ben...(of mijn baarmoedermond al verweekt is..) fijn dat je vakantie leuk was! balen van het huisje en het park!

@bulldog ja wist ik ook niet maar vond t niet erg om nog n keer te mogen kijken;)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey meiden.
    ik heb een partij zere borsten (beide) en ook al een paar dagen soort spierpijn in mijn onderbuik en last van mijn onderrug met vlagen een zeurende pijn. zou t???

17. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ first: bij welke club speelt je broertje?
    @ flex: welkom terug van je vakantie. Jammer dat 't huisje niet is bevallen en dat shoppen in Breda wel is bevallen :D (zei 't toch)

@ hier: vanochtend was 't drama met 't ontbijt. :x ze wilde niet eten, maar ik MOEST werken en op tijd weg. Dus heb ik haar boterham in een zakje gedaan en heeft ze 't op het kdv gegeten. En daar at ze wel :x:x:x was echt boos op d'r. Want ik had haar al op d'r mieter gegeven, dat ze niet met d'r schoenen op ons bed moest klimmen. Toen was 't al huilen geblazen (lees: gillen). En tijdens het eten helemaal. Ze is ook verkouden, dus al die snottebellen kwamen er uit zeilen. Was behoorlijk pissig op d'r. Het is echt een drama queen, hoor... maar daar zijn 't vrouwen voor.... ;)

18. Blue Bird

@ bulldog: hoe voel je je? Voel je al een aankomende ongi komen?

19. Blue Bird

bij mij is dit altijd een teken van een komende ongi... Jij moet 't zelf bepalen.... hoe is de temp?

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

als ik ongie wordt heb ik wel last van 1 borst, maar niet zo erg. wordt met omdraaien er 's nachts wakker van...
    tempen heb ik niet gedaan, want ik snap niks van mijn cyclussen, en aangezien je temp na de eisprong omhoog gaat....

Deel Deze Pagina