ik waxht in ieder geval tot ik terug ben van vakantie. heb ook geen test in huis, dus kan niet ff testen haha.. scheelt weer. dus ergens eind augustus. (als er niks is gekomen intussen...)
lekker.... ben benieuwd.. ik duim wel voor je. maarree.. wanneer is je NOD dan? Bij mij is 't ook ergens eind aug... maar we denken allebei dat 't niet raak is, ivm de vmk van vorige maand. Maar ach.. we zullen 't zien...
geen idee wanneer mijn nod is,zie mijn onderschrift... dus ik wacht gewoon nog een week of 2 a 3. de laatste ongie was (denk ik) 18 juli. en het is bijna niks geweest. wel een dag of 4, maar kon het bijna met een inlegkruisje af. zo weinig. normaal is het heel veel.
ja, ik zie 't... je bent heel regelmatig... NOT... mmm... ik zal voor je duimen en hopen dat de duiveltjes weg blijven. iig... veel plezier op je vakantie
dankje wel. we vertrekken zaterdag. heb er wel veel zin in. ff lekker weg. Chiel woensdag even naar asten brengen, naar opa en oma. kunnen wij ff hier in huis nog wat kleine klusjes op knappen, beetje verven enzo... en dan pikken we chiel zaterdag op als we richting frankrijk gaan. ideaal. haha.
wij moeten nog eventjes wachten. Als de scholen in Brabant weer naar school gaan, dan krijgen wij vakantie. Ehct lekker... ben wel aan 't aftellen. Ben er aan toe. op het werk is 't ook keirustig.. (ben nu hier veel te vinden) schaam
Hier gaat alles goed.. Denk laat toch weer eens wat van me horen!! Jinthe is een heerlijk meisje,waar ik elke dag opnieuw weer van geniet.. Ze start 2 september op de peuterspeelzaal,spannend!!!! Vorige week ben ik me rotgeschrokken,en is ze haast gestikt in een 10 cent muntje.Gelukkig was mijn vriend thuis,die heeft ehbo en heeft dat muntje kunnen verwijderen.Want ze liep al rood/paars aan,en ik hoop nooit meer dat ik zo hoef te schrikken! @Zonneschijn,Ik schrok best van je verhaal,ik hoop dat het toch allemaal meevalt!
nou idd... gek wordt je er van.... werken is voor mij nu echt ontspannig... (ondanks dat ik niks te doen heb)
@clau ze gaan kijken of mijn baarmoedermond al verweekt is...en of ik dan inleidbaar ben...misschien gaan ze me wel eerst strippen...ik weet het eigenlijk ook niet precies...ik merk het woensdag wel...ik verheug me nergens op want grote kans dat alles nog potdicht zit met 38 weken...
ja idd spannend maar reken maar op niks dan kan het ook niet tegenvallen @champy jeeee vandaag 12 weken!!!!!