Ja cool he?!! Heb al een dansje gedaan hahaha! En ik ben 2 kg afgevallen, 1 kledingmaat kwijt... HUH?!Ach ik kan het missen hahaha! Maar gelukkig voel ik me steeds beter (had echt last van misselijkheid) en eet ik verder goed...
Goedemorgen dames! Ellen: Oeps, ja een poepbroek heb ik hier ook een aantal keer gehad. Ook op de grond, omdat hij toen in juni vaak geen onderbroek aanhad. Maar meestal leren ze juist van de ongelukjes. Maar als je het gevoel hebt dat hij er nog niet aan toe is, dan zou ik nog even wachten. Zonder luier leren ze om hun spieren onder controle te krijgen en het op te houden. Hier is het poepen nog steeds een drama, ook op het kdv. Plassen kan hij keurig aangeven, poepen ook maar hij durft ze niet te doen op het potje daar en thuis ook niet hoor. Vraag me echt af wat ik hieraan kan doen. Die stickers helpen niet echt, want hij is gewoon zo bang Bianca: Maak de club liever niet bekend. Ik ben hier de afgelopen weken al zoveel bekenden tegen gekomen op het forum. -Trouwens hier is het in de ochtend soms ook een drama met het broodje. Mijn man heeft gewoon zijn werktijden aangepast omdat ik vind dat D. voldoende tijd moet hebben om goed te ontbijten. Ik wil ook dat hij voldoende op heeft voordat hij de deur uitgaat. Sjoon: Spannend, ik hoop dat het raak is. Claudia: Wat goed dat je meiske het zo goed doet. Ik vind nu ook dat ze de leeftijd hebben waarop we zo met ze kunnen lachen. Linda: Spannend, ben zo benieuwd of ze je eerder gaan inleiden. Champy: Zo toe maar een kledingmaat minder? Wowww, bij jou gaat het ook zo snel.. Bulldog: Hoe is het met jou en je kleine? Hoe gaat het slapen in de avond?
@linda nog een keer kijken is nooit erg he! miss overheen gelezen maar waarom wor dje miss ingeleid? @sjoon klinkt hoop vol was bij mij een echt symptoon alvast fijne vakantie .. @bianca gek genoeg voel ik nog niet veel van een aankomende ongi maar ook niet van zwanger zijn dus we zien wel, het enige is wat ik heb is als ik te snel opsta een trekkerig gevoel in mn onderbuik. @champ gefeliciteerd met je 12 weken vervelend dat je zo misselijk bent. @first hier gaa thet goed , het slapen is nog steeds een drama duurt een eeuwigheid voor hij slaapt en smiddags slaapt hij hooguit nog maar een uurtje dus ik ben bang dat de middag dut er af gaat.
een tijd geleden had schaapje der eigen hier toch ook weer gemeld die was toch zwanger zit ze ergens op de site hier????
hmmpfff.. ik hou de volgende keer mooi mijn mond dicht. ik had vanmorgen bloed bij het afvegen, en nu zou ik dus op dag 24 zitten... en idd bulldog, ik had die symptomen ook bij zwangerschap van Chiel voor het testen.
@ first: geeft niks. Ik snap dat je 't niet wilt vertellen, dan zit iedereen je lastig te vallen. @ sjoon: jammer zeg.... @ hier: joehoe.... het was zo waar vanochtend geen drama met 't eten. ze heeft heerlijk gegeten... Zo hoort 't te zijn. @ bulldog: ik blijf voor je duimen. Hoop voor je dat 't raak is. O ja... mijn banner klopt niet. Heb gisteravond geklust, had gsteren een posi ovutest... verder geen nieuws... wel bijna vakantie. Heb er zin in. Ben er wel aan toe. Het sloopt wel... ik had dan wel een week in mei gehad, maar daar heb ik weinig van gemerkt... :x Degene die nog op vakantie gaan, veel plezier en degene die al zijn geweest... het is zo weer kerst
he ja, dat klopt. daar heb je gelijk in. Maar we zijn nu een beetje met een vaste groep die hier komen. Want waar de andere juni mama's zijn gebleven, weet ik niet.
@ Claudia: Welkom terug. En wat zal jij geschrokken zijn zeg. Gelukkig heeft je man goed en snel gehandeld. Wat ben je al veel afgevallen zeg! Hou je het allemaal nog een beetje vol? @ Sjoon: Heeft je ongi doorgezet? Jammer. Hier heeft J. sinds 2 nachten in zn nieuwe eenpersoonsbed geslapen. Het ging echt supergoed. Zonder huilen of mopperen in slaap vallen en 11 uurtjes achter elkaar slapen zonder wakker te worden. Maar wat ziet hij er opeens weer klein uit in dat grote bed...
Bianca: Maak de club liever niet bekend. Ik ben hier de afgelopen weken al zoveel bekenden tegen gekomen op het forum. ik snap dit antwoord niet helemaal (misschien omdat ik het ook niet helemaal gevolgd heb hoor) maar wat is er erg aan als mensen weten waar je broertje speelt, en weet naar aanleiding daarvan gelijk iedereen wie jij bent? Misschien ben ik wel veel te open hoor...mij boeit het niet als ik hier bekende tegenkom enzo... niet lullig bedoeld trouwens dit hoor! maar vroeg het me gewoon af... @bulldog omdat ik het echt ZAT bent...houdt veel vocht vast in vingers en voeten, begin steeds meer last van rug en bekken te krijgen...slaap slecht. en met noa wordt het nu gewoon echt heel zwaar...is niet perse een reden om in te leiden maar ze hebben er begrip voor en gaan kijken wat ze voor me kunnen doen...voor het zelfde geld loop ik door t/m 40 weken hoor..(als alles dicht zit) @coco fijn dat het goed is gegaan met J in het grote bed!! @sjoon balen van je ongie!
@ Linda: Ik hoop voor je dat ze iets kunnen doen. Het is inderdaad geen reden om in te gaan leiden, maar toch is het erg fijn dat ze er naar willen kijken. Ik duim voor je dat je niet meer te lang hoeft te lopen.
Ik ben trouwens erg benieuwd naar de naam. Als onze eerste een dochtertje was geweest hadden we haar Noa genoemd... dus ben benieuwd of jullie naamkeuze nu ook een naam van onze top-5 is.
@linda fijn dat ze naar je luisteren en k hoop voor je dat en iets kan worden ondernomen. @bianca goed geklust?? ik hoop ook dat het raak is maar heb er niet veel vertrouwen in. @sjoon balen meid heeft het doorgezet?
volgens mij klopt mn banner niet want ik dnek dat ik 2 dagen later mn ei heb gehad maar weet het niet zeker. had vanmorgen nog nergens last van maar nu doen mn borsten zeer...
@ linda: ik had dat ook. Maar als ze 't niet wilt vertellen, moet ze 't ook niet doen. Maar ze begon er eigenlijk ook zelf over. Dus hebben wij doorgevraagd. Althans ik en bulldog (geloof ik). Dus heb ik zoiets van: begin er niet over als je er niet over wilt hebben. maar ja... 't kwaad is al geschied en ik wil ook niemand aanvallen.
@bianca ja dat was ik die dat ook vroeg.. zoe hoeft het niet te vertellen dat moet ze zelf weten aan de ene kant begijp ik het wel dat ze het niet wil vertellen.. verders geen ruzie maken tis hier net zo gezellig
ik maak geen ruzie.... het was maar een mening..... Ik ben ook een voetbalgek (ben zelf fan van FC Utrecht) maar ik heb geen zin om ieder weekend daar naar toe te gaan (vanuit 't zuiden des lands) En via de tv volgen heeft toch geen zin, vergeet ik toch. Althans niet altijd.
hey meiden, ja de ongie heeft doorgezet, dus die kan ook in t rijtje. van de ene kant wel fijn, want dan ben ik er in mijn vakantie volgende week er weer vanaf. gewoon lekker zorgeloos in het zwembad! vind het nooit zo fijn om te zwemmen als ik ongie ben...