hier ook een voetbal fan van NAC ga soms naar een wedstrijd manlief gaat altijs die heeft een seizoenskaart... zoonlief is wakker wij gaan naar de kinderboerdrij...
ik maak ook zeker geen ruzie...ik vroeg het me gewoon af...ik dacht al dat het over zou komen dat ik het lullig bedoel vandaar dat ik er nog bij zet niet lullig bedoelt...dingen komen de laatste tiojd rot me strot uit terwijl ik dat niet zo bedoel (zullen de hormonen wel zijn) maar idd omdat ze zelf begin over dat haar broertje bij een eredivisieclub speelt had ik zoiets van als je daar geen vragen over wil of daar niets over bekend wil maken kan je dat dan beter ook niet zeggen....verder is iedereen natuurlijk vrij om dingen wel of niet te vertellen begrijp me niet verkeerd... verder interesseert voetbal me geen reet dus het maakt me niet uit, waarschijnlijk ken ik hem geeneens maar ik vroeg het me dus gewoon af... verder wil ik HELEMAAL geen ruzie vind jullie allemaal schatjes
hihi, ik vind je reacties altijd heerlijk om te lezen Linda!hahaha Eigenlijk de meeste luitjes hier vind ik eerlijk en oprecht en daar houd ik wel van! En met meeste bedoel ik dat er soms goedhoudertjes-antwoorden tussen zitten en daar is opzich niks mee, maar soms mag je best gewoon zeggen wat je denkt! He, ik ben ook niet perfect, soms denk ik over iets wel anders, maar reageer ik ook niet op het forum...
@champy ja soms in mijn familie heb ik ook wel eens onenigheid/woordewisselingen omdat ik zeg wat ik denk en dat wordt niet altijd gewaardeerd vroeger was het nog erger maar slik soms al de helft in om ruzie te voorkomen, soms hebben mensen liever dat je ja nee en amen zegt als dat je je mening geeft...
Bulldog: Wat vervelend dat het een eeuwigheid duurt voordat je kleine slaapt. Nou maar hopen dat die middagdut voorlopig nog even blijft. Dan heb je toch nog even je rust als hij ligt te slapen.. Coco: Super joh dat het slapen in zijn grote bed goed gaat. Ik duim voor je dat het zo blijft. Ik durf hier voorlopig nog geen groot bedje aan. Bianca: Eerst zeg je dat je het begrijpt en na de reactie van Linda spreek je jezelf tegen? Je kunt gewoon zeggen wat je denkt hoor, sta overal voor open.. Linda: Ik snap wat jij probeert te zeggen en ik vind het niet erg dat jij het niet begrijpt. Jij hebt een andere mening en dat kan best. Zoals jij zelf zegt interesseert het je niet of andere weten wie jij bent, nou mij wel vandaar mijn antwoord. Ik ben van nature heel spontaan dus de ene keer zeg je wat meer dan de andere keer, maar dat komt gewoon omdat ik oprecht typ. Vind jouw reactie absoluut niet lulllig. Heb liever dat je zo reageert dan dat je denkt.. huh wat een vreemd antwoord! Sjoon: Jammer dat je ongie heeft doorgezet! Balen. Op naar de volgende ronde. Veel plezier op je vakantie. Champy: Ben ook van mening dat wij als volwassenen gewoon kunnen zeggen wat wij denken..
@ Sjoon: Jammer van je ongi. Maar wel handiger op vakantie inderdaad. Op naar de volgende ronde... Ben niet helemaal op de hoogte hoor, misschien heb je het al 100keer verteld, maar hoe waren je ongies voor je zwangerschap? had je toen ook vaak van die utischieters dat het lang duurde of juist heel kort? Dit is echt rot man, je kan er geen touw aan vastknopen. @ bulldog: Nog drooggehouden op de kinderboerderij? Hier namelijk vanmiddag en een groot deel van de avond regen gehad. @ Linda: Als ik jouw foto zie en als ik je voor probeer te stellen hoe jij in het echt bent, zie ik je inderdaad altijd voor me als een flapuit en iemand die geen blad voor de mond neemt... hihih. Klopt dus wel. Sommige mensen kunnen dat niet hebben maar je bent tenminste eerlijk, en iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
@coco,ik was voor de zwangerschap van chiel aan de pil. daarna gestopt, mijn eerste ongie afgewacht, die kwam "netjes" na 35 dagen, en de ronde erna was ik zwanger. op mijn 18de was ik aan de pil gegaan, en was voor die tijd ook onregelmatig, maar hoeveel daar tussen zat weet ik niet meer dat is echt 10 jaar geleden dat is begon met de pil, dus geen idee meer.. @all. ik vind het wel oke als mensen hun mening geven, en sommige kunnen daar niet zo goed tegen. maar dit clubje wel. zo te lezen.
@ Sjoon: Dus het is nooit regelmatig geweest bij jou... Lijkt me echt balen. Niet alleen nu voor het zwanger worden, maar anders ook. Je weet nooit wanneer het maar weer eens komt.
@ first: begrijp me niet verkeerd. Ik heb begrip voor je reactie, maar ook ik ben recht door zee. Maar op een forum wordt heel anders gelezen dan je eigenlijk bedoeld. Dan ben ik wat terug houdender. Als je recht voor me zou hebben gestaan, dan heb ik 't wel tegen je gezegd. Maar dan heb je ook mijn tonatie kunnen verstaan. Verder ben je een leuke meid en ik vind 't hier keigezellig en ik wil 't zo houden. Dus.... hand schudden en we houden 't er over op.
@firstbaby ik ben blij dat je het zo opvat wat het was idd ook helemaal niet lullig bedoeld... @sjoon balen dat je zo onregelmatig bent! ben je al bij de dokter geweest? @bianca daar ben ik idd ook altijd bang voor als je iets zegt via een forum, email of msn KAN dat altijd anders geinterpreteerd (schrijf je dat zo?) worden..hoe vaak ik hier wel niet discussie op het forum tegen kom die op ruzies uitlopen omdat mensen hun mening geven en een ander daar naar mijn mening veel ste heftig op reageert...en opmerkingen, meningen die heel anders bedoeld zijn maar door een ander anders worden opgevat...omdat het geschreven is...maar ja gewoon lekker onze mening blijven geven...daar is een forum toch ook voor...als we allemaal schaapachtig ja en nee gaan zitten knikken is r ook geen bal aan
en ik ben 't ook met je eens hoor... Maar ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Het is gebeurd. First wil er niet over praten en dat heb ik maar te respecteren. @ firstbaby: wil je mijn excuuses aan nemen?
Even niet naar m'n banner kijken, maar ik denk dat ik m'n ei eerder heb gehad. Normaal gesproken voel ik die, maar nu dus niet. Nu heb ik dus een vraagje: voelen jullie wel altijd je ei of juist niet. heb maandag en dinsdag een kei posi ovutest gehad en natuurlijk om de dag geklust... dus.. na je vruchtbare dagen.. voelen jullie je eisprong (deze vraag even aan de meiden met een regelmatige cyclus ).... sorry sjoon....
@coco: het is idd lastig dat ik niet weet wanner het komt... vorig jaar ook al in de vakantie in croatie blegh, en met de kerst toen we in duinrell waren.... nu gelukkig iets eerder. @linda: ja, ik ben al naar de dokter geweest, maar ze vindt het niet raar die cyclus van mij, dus tja, daar heb ik weinig aan gehad. wel heb ik een verwijsbrief voor de gyn gekregen. mijn vriend en ik wilden eerst nog ff vakantie vieren en daarna bellen voor een afspraak te maken met de gyn. dus als ik terug ben dan gaan we bellen.. eerst ff lekker weg en ontspannen... de gedachten even verzetten. @ bianca: geeft niks hoor meid!! maar soms voel ik mijn eisprong wel (denk ik tenminste want vaak duurt het weer even voor ik ongie wordt) en dan klussen we ook wel, maar tot nu toe geen resultaat helaas...
thnx clau! @bianca volgens mij was firstbaby geeneens boos op je hoor! en je hebt toch niks verkeerds gezegd/gevraagd dus in mijn ogen is je excuses aanbieden niet nodig... hier was alles in orde bij de vk...ik zat wel nog dicht...volgende week maar weer proberen en als mijn baarmoedermond verweekt is gaat hij me strippen...ik wacht het maar weer af...hoop eigenlijk dat ik van het weekend gewoon beval.. vandaag ook een baaldag met als dieptepunt me schoonzus vertelde dat haar beste vriendin gister bevallen is van een dochter....met dezelfde naam als wij hebben...je schrijft het ook nog eens hetzelfde....en wij dachten origineel te zijn...op zich hebben wij vrij weinig me hun te schaften maar toch baal ik ervan en vind het kl*te...straks denkt iedereen dat we die naam van hun gejat hebben...juist omdat hij zo appart is... 7 kinderen afgelopen jaar met die naam....en hun hebben dezelfde...wat is de kans...pffff ben er nog ziek van....sorry voor dit egoberichtje...