@champy ja een paar mensen weten het wel. een paar collega's en claudia weet het...voor de rest niemand...ja ik heb mijn schoonzusje het nu wel gezegd...
Woehoe!! J. heeft vanmiddag voor het eerst op het potje geplast. Ben zo trots! En een half uur later ging hij weer... meteen zitten poepen, echt geweldig. Nu al 3 plas-stickers verzameld op zn poster. Hij vind het zelf ook leuk om die stickers te plakken en ik heb echt het idee dat opeens het kwartje is gevallen bij hem. @ Linda: Echt balen van die naam. Maar jullie houden hem wel toch zeker? Het is jammer, maar als jullie weinig met die mensen te schaften hebben zoals je zlef zegt... Trouwens, al had je wel wat met ze te schaften, als dit voor jullie dé naam is, gewoon doen. Hoe reageerde je schoonzusje toen je het vertelde? Ik ben nu echt benieuwd naar de naam hoor. Ga maar gewoon bevallen dit weekend!
Ik vind je excuses niet eens nodig hoor, want vind niet dat je iets verkeerds hebt gezegd. Maar lief dat je het alsnog doet. Excuses aanvaard .. Linda: Graag gedaan. Ik ben makkelijk daarin en voel me niet snel gekwetst of aangevallen. We moeten toch wel tegen een stootje kunnen. Ik vind het hier gezellig met ze allen, dus ik vind best dat we elkaar kunnen zeggen wat we denken. Is niets mis mee.. Oke, nu ben ik er ook klaar mee..
veel geklets weer zeg haha heb laatste tijd beetje druk ben nog steeds aan het leren voor mijn examens van 24 aug. ik ben vandaag begonnen met EHBO voor kinderen 26 aug krijg ik daar d epraktijk van + toets Hier gaat slapen weer super en ik denk te weten wat d eoorzaak was. ze krijgt een kies nadat we dentinox hadden gesmeerd ging het slapen zoveel beter hoop dat het zo blijft en ze geen terug val krijgt. @ Linda balen zeg dat alles nog dicht zat duimen draaien voor volgende week!! en wat enorm balen zeg van de naam! kan me heel goed voorstellen dat je je daar enorm kl*te onder voelt! wat gaan jullie nu doen nemen jullie de naam of kiezen jullie toch een andere naam? Mijn excollega heeft dit zelfde probleem maar ze gaan gewoon voor die naam die ze hadden gekozen
Ik kan het bijna niet geloven, maar Danny durft nu op de wc te poepen!!!! Heb het hier gisteren nog een keer met de leidster over gehad. Zij gaf dus aan dat hij moest poepen, maar niet durfde. Ze vertelde me dat ze er vandaag meer aandacht aan zou besteden en als er een ander kindje moest poepen dan zou ze hem laten zien dat het heel normaal is en dat hij dat ook kan doen! Vandaag kwam ik hem ophalen, kreeg ik van een andere leidster te horen dat hij op de wc had gepoept! Ik was zo trots, maar dacht niet dat het de volgende keer makkelijk zou gaan. Kwam ik thuis heeft hij na het avondeten direct gepoept zonder pijn of zeggen dat hij niet durft. Net na zijn danoontje moest hij nog een keer en ook helemaal spontaan. Wij hem helemaal prijzen.. en hij tilt nu beide armpjes omhoog en zegt ikke GOOT! (groot) Hij is helemaal blij met zijn stickers! Coco: Super joh dat het kwartje is gevallen. Ik hoop dat het zo blijft. Gewoon blijven proberen zonder luier en dan steeds langer zonder luier rond laten lopen. Voor je het weet heeft hij het helemaal door..
Linda: Wat erg zeg. Ik zou het ook vreselijk vinden als ik dat zou horen! Vooral als je de eerste in jouw omgeving wilt zijn die die naam heeft. Flex: Het is me opgevallen dat je er minder bent haha, dus je bent drukjes he? Succes met het leren van je examens. Ik hoop dat Kaylee niet meer last krijgt van haar tandjes! Zielig joh.. -Ja, ik ben trots op D. Ben benieuwd of hij het morgen nog weet dat hij mag en kan poepen zonder dat hij bang hoeft te zijn.
Ohh sorry, ik bedoelde E. Ben echt moe, moet maar eens mijn bedje opzoeken haha Morgen ben ik thuis, dus ik hoop dat het goed blijft gaan.
@ Firstbaby,Wat goed van Danny zeg! @ Lin,ik kan begrijpen dat je het flink balen vind..Maar je moet niet van naam gaan veranderen hoor! Het is een prachtige naam,en het past ook heel goed bij Noa!
@linda balen dat de vk nog niks kon doen. jeetje das klote zeg dat ze de zelfde naam hebben ik zou de naam gewoon houden als je toch niet zoveel met hun heb. @first wow wat goed van danny echt een grote jongen ... echt super... hier alleen nog een plasje op de grote wc .. volgens mij is die van jou de eerste zindelijke juni peuter haha. @flex succes met de ehbo voor kinderen. hopelijk is K der kies snel door. vandaag lekker vrij straks naar een indoorspeelpaleis met neefjes en nichtje.. vandaag is mn nod normaal heb ik een avond van te voren bruinverlies maar nu nog steeds wit en mn borsten doen zeer dus ben benieuwd...
Wat een discussie is hier geweest, ik zeg er maar niets meer over First: goed zeg van D. dat ie poept! Coco: leuk he als het lukt met plassen! Heb je hem nu ook zonder luier lopen? Linda: balen dat je niet gestript kon worden. Hopelijk komt het kindje snel. Kan me voorstellen dat je het erg vindt van de naam. Wij hadden het ook met een kennis van ons (nu goede vriendin geworden). We hebben de naam er niet door veranderd (en zij ook niet) want we wisten echt niets anders, gewoon maar anders geschreven. Hier een moeizaam weekje. R, is erg moe maar wordt 's ochtends om 6 uur huilend wakker. Hij is dan erg hangerig en pieperig. Elke ochtend drama om weg te gaan bij het KDV.... D. wil heel slecht drinken op het KDV en is helemaal hieper als ie thuiskomt, valt me gelijk aan en wordt 'snachts om de 3 uur wakker Vanochtend dus om 4 uur drinken, om 5 uur werd ik wakker dat D. nog naast me lag, om 5.30 wekker van m'n man en om 6 uur R. huilend wakker... pfff... denk dat ik er zo weer even in kruip.
@ Ellen: Ja, ik probeer hem nu in huis zo veel mogelijk zonder luier te laten lopen. Sinds we wakker zijn loopt hij al in zn blote piemeltje. Maar hij hoeft steeds nog niet, zegt ie. Als hij straks geweest is, trek ik hem zn nieuwe onderbroek aan en laat hem lekker in zn blote beentjes lopen. Wat een drama nachtje voor jou weer zeg. Begrijpelijk dat je nog even terug wilt/gaat.
Bulldog: Ja, vandaag heeft hij zijn eerste sticker alweer op zijn handje geplakt. Hij weigert hem op zijn kaart te hangen. Ik denk nu echt dat de angst voor poepen weg is. Ik ga maandag aan de leidster vragen wat zij heeft gedaan, ben best benieuwd. Want er stond een andere leidster toen ik hem kwam halen. -Wat goed dat jouw kleine een plasje op de wc doet, vaker doen en af en toe de luier uit als je thuis bent. Ellen: Lijkt me moeilijk hoor zo een kort nachtje vooral als je moet werken. Ik zou dan ook even terug willen liggen. Wat jammer dat R. opeens moet huilen als jij weg wil van het kdv. Heb je enig idee waar dit vandaan komt? Hoeveel dagen werk je nu? Coco: Wat knap van J.! Nu gewoon doorzetten..
Wat goed firstbaby! en alles al op de wc. Hier wil chiel wel op de wc zitten, maar heeft tot nu toe nog nooit wat op de wc/potje gedaan. flex succes met je examens alvast! over die naam, is wel lullig, maar ik zou het wel gewoon doen. mijn schoonzusje heeft dat ook (ze is nu 41+3) als ze een meisje krijgen, hadden ze een naam bedacht, maar die heeft de stiefzus van haar vriend ook als naam voor 1 van de tweeling. maar die zien ze overigens nooit. hooguit 1x per jaar misschien per 2 jaar zelfs. dus waarom zou je het laten dan als jullie beide de naam heel mooi vinden en het past goed bij jullie, dan zou ik het gewoon doen. is jullie keuze. jij kent ook vast meer mensen die linda heten??