ohjee waterpokken erg vervelend maar idd wat je zegt beter nu als later! ist bij jullie ook zulk triest weer??
ja... heel erg triest weer. blegh. maar het is idd beter dat ze 't nu heeft gehad dan later. Later hebben ze er meer last van dan nu. ze heeft 't niet veel, maar mag er niet aan komen
Ik zit op een forum waar je dit soort lesjes hebt daar leer je ook met het programma te werken ben nu nog maar 3 dagen bezig
@ Bulldog: Wat balen zeg. Ik denk inderdaad ook een vmk. Het zag er zo hoopvol uit. @ Ellen: Loopt jouw zoontje overdag ook in zn blote kont of heeft hij gewoon zn kleren aan? Als mijn zoontje hier gewoon zn onderbroek en broek aanheeft, dan heeft hij meer ongelukjes. Lijkt wel of hij niet goed het verschil merkt tussen zn luier en zn onderbroek. Als hij in zn blote kont loopt heeft hij helemaal geen ongelukjes meer, hij gat dan steeds zelf op het potje zitten. Maar wil hem ook niet steeds de hele dag in zn blote kont laten lopen. Wat zal ik doen...? Hier ook somber weer. Vanochtend even snel naar buiten voor de boodschapjes, maar blijf verder denk ik lekker binnen.
coco: ik heb hem 1 dag in z'n blote kont laten lopen, hij wilde echt geen onderbroek aan. De dag erna een paar leuke onderbroeken in de kamer neergelegd (met spongebob, cars e.d.) en hij kwam er zelf mee aanlopen 'broek aan'. Toen dus de hele dag in onderbroek gelopen, ging heel goed. De dag daarna met een makkelijke broek geprobeerd. Hij is zelfs een uur wezen fietsen gisteren... Hij houdt het zelf op en we gaan op vaste tijden op het potje. Hij geeft het helaas zelf niet aan dat ie wil. Ik zie het wel aan hem, dan gaan we naar de wc.
Nou, een uur fietsen zou ik echt nog niet aandurven hoor. Wat knap zeg. Als hij hier in zn blote kont loopt dan zie ik ook wel dat hij moet plassen. Dan gaat hij een beetje aan zn piemeltje zitten en dan gaat hij steeds zelf op het potje zitten. Als hij kleren aanheeft geeft hij het niet zelf aan. Dan moet ik het steeds vragen en dan nog zegt hij meestal nee. En soms gebeurt er dan een paar minuten later een ongelukje. Maar als ik zeg: "Kom we gaan even proberen te plassen" dan doet hij meestal wel een plasje. Moet het dus echt heel goed zelf in de gaten houden als hij kleertjes aanheeft en aangezien hij dus ook vaak nee zegt terwijl hij wel moet, durf ik nog niet met hem de deur uit. Waar heb je die Cars onderbroeken gekocht? Meneertje is hier namelijk helemaal gek van cars en auto's in het algemeen. @ Bianca: Ik zou het gewoon eens een dagje als je vrij bent proberen. Lukt het niet, dan niet, jammer. Lukt het wel is het super. Ik had hier het geluk dat ik 3 dagen achter elkaar vrij was en dus heel consequent ermee kon oefenen toen hij het eenmaal doorhad. Mijn man is daar een stuk makkelijker in, Die doet gewoon weer even een luier om als hij even geen zin/tijd heeft om op te letten. En die kan ook niet de hele dag binnen zitten.
Firstbaby: Jah super druk gehad omdat alle kinderen thuis waren en twee weken weg geweest en daarna onverwachts nog een paar dagen. Maar vooruit was super en nou zitten ze weer op school dus kom weer in mijn ritme! Maak mij niet uit of ze 's middags wel of niet slaapt als ze maar niet zo gaat jammeren als ze moe is!! Net heeft ze een half uur in de auto geslapen dus gelukkig is ze nu weer reuze gezellig. Fl3x: Erg goed gelukt die foto's bewerken, vooral het tweede plaatje vind ik erg mooi!! Bulldog: Misschien moeten zijn amandelen wel geknipt worden?? Snurkt hij 's nachts?? Coco: bij de zeeman heb ik cars onderbroeken zien liggen!
Linda: Leuk zeg nieuwe schoenen ik wacht nog heel even, wil graag laarsjes vind ik zo schattig!! Ik heb wel al een winterjas gekocht, vroeg he!! Maar had hem gezien maar vond het nog te vroeg maar toen ik hem toch wilde gaan halen was hij weg! Konden er nog 1 uit een ander filiaal voor me regelen vandaar nu al in huis! Vanmorgen naar cb geweest, ze was 92,5 cm en 12,9 kg!!
coco: bij AH hadden ze 3 carsbroekjes in een pakje voor 4 euro. Grappig, jouw man is net als de mijne.. wil altijd maar naar buiten en ook gelijk de luier weer om bij het eerste ongelukje
dus eingelijk moet je ze dan laten rondlopen zonder luier maar wel een boxer aan ?? hebbenz e het dan eerder door want hier vind hij het dus gewoon leuk om binnen op de vloer te plassen haha. @mineke ja hij snurkt heel erg .. maar het was geen keelontsteking hij had vocht bij zn oortje maar geen ontsteking en de koorts kan een virus zijn als de koorts niet weg is over een week dan moet ik terug en dan gaan ze bloedprikken op pfeiffer.. @flex echt gaaf dat je dat kunt ik vind da took leuk maar ik snap er meestal geen zak van. hier ook triest weer maar gelukkig wel droog maar wel veel wind.. ik ga drek lekker zuurkoolstamp maken had ik zon zin in .. verlies nu al 3 dagen veel bloed en stolseltjes normaal ben ik er al ver vanaf maarja. heeft een eventuele vmk ook invloed op verandering van je cyclus?
@mineke jeetje wat lang is ze dan!!! noa was 88 cm en 13 kg de laatste keer! ik denk dat ik voor de winter 1 paar laarsjes en 1 paar normale schoentjes gaan halen! zag in het foldertje vd van haren hele schattige laarsjes van dora
Bianca: Wat vervelend dat ze waterpokken heeft. Maar zoals je zelf zegt, beter nu dan als jij zwanger bent of als ze ouder is. Beterschap! Ellen: Het gaat goed met R. he? Wat knap zeg. Hoe is het vandaag op het kdv gegaan zonder luier? Coco: Goed hoor dat J. het door heeft en begrijpt. Ik zou proberen hem in een boxer rond te laten lopen. Ik moest de eerste paar weken ook steeds aan Danny vragen of hij moest plassen. Ook al zei hij nee, dan bracht ik hem toch en dan plaste hij. Ze moeten het nog leren herkennen voordat ze het zelf kunnen aangeven.. Flex: Mooie foto's joh.. leuk om te zien. Mineke: Als ze het goed doet op een slaapje van een half uur, dan zou ik het ook beperken zodat ze goed slaapt in de avond. Hier slaapt hij nog steeds ruim 2 uur en als hij dat niet doet heb ik een superzeurderig kind.. Bulldog: Voordat ik ben begonnen met de luier af te doen heb ik een pak luierbroekjes gekocht en 15 onderbroekjes! Thuis gewoon in een onderbroek of boxer rond laten lopen. Als er een ongelukje gebeurde, jammer dan gewoon een ander onderbroekje. Als ik naar de supermarkt/speeltuin wilde de eerste paar dagen durfde ik het nog niet aan zonder luier, gewoon een luierbroekje aan. zodra hij weer binnen was ging het luierbroekje af.
hier gister wat kleren van de h&m binnen gehad super leuk..\ hie rloopt hij nu een uurtje zonder luier rond hij had een boxer aan maar die is al nat haha. hij heeft net een grote boodschap op de grote wc gedaan .. en toen mocht hij een sticker plakken... zo ga nu aankleden moet straks weer werken ...
goedemorgen! Gisteren op het KDV durfde R. niet op de wc, gevolg dat ie gewoon een plasje in z'n broek heeft gedaan. De rest van de dag hebben ze hem maar een luier omgedaan. Vandaag gingen ze een potje neerzetten maar dat mag eigenlijk niet. Toen ie thuis kwam was ie echt heel erg zielig, wilde hij alleen maar bij mij zitten verder niets. Opeens moest ie vreselijk spugen, ik schrok ervan. Daarna nog ff rustig gezeten met hem en opeens was ie weer vrolijk. Toen wilde hij op het potje, luier uit, plasje gedaan. ik: 'klaar?', 'nee meer' zegt ie, had ie nog twee drollen Hij is ook al twee nachten droog wakker, ik durf het alleen nog niet aan zonder luier. Hij plast pas als we beneden zijn voordat we gaan ontbijten.
@ Ellen: waarom mogen ze nieyt op het potje op het kdv? Heeft dat met hygiene te maken ofzo? Raar dat hij zielig/ziekjes was en opeens weer zo vrolijk. En volgens mij zijn de meeste mannen wel een beetje zo hoor. Een stuk makkelijker dan vrouwen.
ik denk het ook. Laatst ook weer zo'n 'mannenactie': papa ging ff fietsen, niets mee aan eten-luier-jas e.d., een kwartier later begon het vreselijk te onweren en regenen. Waren ze bij een vriend wezen schuilen en mama kon ze komen ophalen met de auto...