En hij kan zijn duimpje ook al goed vinden Nu nog, dus grote kans dat we er nog een duimelotje bij hebben! Bekijk bijlage 49556
Ja je ziet goed dat het ook een krakertje is hihi ze hebben tot nu toe allemaal dezelfde neusjes ! Ik wilde thuis, maar mijn vliezen waren al eerder gebroken en ik stond dus open zeg maar..en na 24h wordt het dan een ziekenhuis bevalling.. en 3h later werd hij daar dus ook geboren haha en dan moet je ook nog 24h ter observatie blijven.. Maar het hele verhaal komt nog wel Ik ga nog even rusten, en straks weer genoeg bezoek! kom snel hier weer kletsen en mijn verhaal neerzetten en nog meer spam natuurlijk
@bwtje wat een lekker ventje zeg!! ben benieuwd naar je verhaal! viel het tegen om in het zkh te bevallen?
zucht wil graag verhuizen maar mn man wil niet grrrr.. wil terug naar de stad waar ik geboren ben en 20jaar heb gewoon tis maar 15 min van elkaar af maar dat zit ik dichterbij mn werk en familie! hier heb ik niet veel alleen mn man zn familie maarja ik ben din en don altijd thuis en dan zit ik hier in mn eentje thuis.. in de andere stad heb ik 2 broers met kinderen en schoonzussen die ook partime werken... kan meer voordelen bedneken dan nadelen... mn auto kan eruit ik kan dan op mn fiets naar het werk , man hoeft niet veel meer op en neer te rijden naar de voetbal en vrienden enzo... hoop dat ik hem ervan kan overtuigen dat dat beter is... zn hoofd staat e rnu even niet na want zijn oma is gister overleden dus moet nog ff wachten om het er me them over te hbben....
ik ga weer verder hier manlief is naar de voetbal dus wij zitten hier weer gezellie alleen ..... fijne zondag allemaal....
Nou ik zal mijn bevallingsverhaal dan nog maar even neerzetten hier slaapt iedereen weer..en om 14h moet Bas weer komen dan zijn er weer 4 uurtjes voorbij hehe de slaapkop! Het begon dus midden in de nacht! de eerste dag van februari is nog maar net begonnen en Bas denkt ja het is genoeg geweest in die Toko mama ik kom eraan! Ik had een gevoel dat ik moest gaan plassen, maar toen ik eruit ging was mijn bed dus al een beetje nat (en bedplassen is toch echt al even geleden voor mij ) Dus ik gelijk tegen mijn vriend, ik denk dat ik vruchtwater aan het verliezen ben!! Ondertussen was ik dus een paar keer naar de w.c. geweest toen ik opeens weer herinnerde dat je plat moest gaan liggen en de VK bellen. Dit gedaan en die kwam dus testen, en bleek idd vruchtwater te zijn..Nu gingen vanaf middernacht dus mijn 24h in! Dus 1 uurtje kunnen slapen (Sem stond met kussen om 04:30 aan ons bed..en ging tussen ons in snurken...) en volgende dag alleen maar afwachten...'s avonds met fam. 3 happen gegeten had echt geen honger..en wist toen wel dat het er voor vandaag gewoon niet meer in zat..ik zat ook echt de uren van de klok eraf te kijken!! Om 23h kwam de VK en gaf ook aan dat binnen een uur onze Bas niet zou komen..en meldde ons dus aan voor het ziekenhuis.. Toen zijn wij daarna dus maar gelijk de ziekenhuiskoffer gaan inpakken (stond nog op het lijstje to do ) En hebben mijn ouders naar huis gestuurd. Echter begonnen toen ineens weeen op te zetten, dat ik dacht hmm volgens mij he?!.. Dus wij ouders weer terug gebeld en gezegd dat wij dus toch maar gelijk naar het zkh gingen. Rond middernacht kwamen wij daar aan, en toen werd ik voor een half uur aan de CTG gelegd. en ik zat die CTG heel indringend aan te kijken en PLEASSEE geef mij weeen en regelmaat haha Nou netjes om de 5 min. een wee..niet veel bijzonders nog.. Maar ik wilde niet plat ik wilde rondlopen en de weeen wegduwen indien nodig.. Nou gelukkig mocht dit.. Jammer genoeg mogen ze pas inwendig onderzoek doen als je serieuze weeen hebt..dus voor je gevoel weet je nog niet of er echt iets gaande is! Maar ik kreeg ze wel en moest ze ook weg gaan puffen, dus op de tafel en bij onderzoek kwam er 6 cm uit ! Ze vroeg toen hoe snel wil je je kindje (goh wat zou iemand antwoorden?) snel dus...dus om 01:30 werden mijn vliezen gebroken! En dat was een hele vloedgolf haha! Daarna werden het idd heftige weeen, en op het einde bijna niet meer weg te krijgen. Op de monitor konden hun zien dat de baby het moeilijk kreeg, hartslag van 140 naar 80 ineens..dus ik op mijn linker zij...dit vond hij niet leuk dus ik op mijn rechter zij..Dit vond hij wel goed. Maar voor de zekerheid kreeg ik een infuus ingeprikt om de weeen weg te spuiten zodat hij er geen hinder van zou hebben. Dus het infuus zat er net aan, en toen zei de gyn. draai je maar om want bij de volgende wee komt hij eraan!!!! Dus omdraaien 2weetjes goed persen en daar was BAS!! 03:04 al met al een snelle heftige bevalling.. Alleen btje blauw hoofdje, want de navelstreng was blijkbaar erg dik! dus ze heeft hem met schouders en al eruit moeten trekken en toen alle kabels eraf moeten halen.. Beetje blauw op mijn buik maar snel kreeg hij al kleur Lekker bloot lijfje naast me, en daarna gevoed...en genieten Gelukkig viel het bloedverlies mee, en kwam de rest er ook gelijk uit..zodat we ook echt klaar ermee waren! Nou dit was mijn verhaal dus
Ja hij laat mij mooi 24h wachten en besluit dan 3 uurkes later te komen hehe maar zo hebben we alle soorten weer eens mee gemaakt geen een bevalling is hetzelfde geweest
BWtje: nog gefeliciteerd met je mooie mannetje! En wat een vlotte bevalling! Bulldog: ik herken dat wel. Zit ook hier in het dorp van mijn man, terwijl ik zelf altijd in een stad heb gewoond. Leer gelukkig steeds meer mensen kennen om leuke dingen mee te gaan doen. M'n eigen vrienden en familie wonen circa 45 min a 1 uur ver. Daar ga ik niet ff onaangekondigd op de koffie... Zelf heb ik alleen geen behoefte om te verhuizen, hebben een super lekker huis... Zonneschijn: super zeg curacao! Hoe ging het in het vliegtuig met twee kleintjes? Had je een buggy + maxi cosi meegenomen? Ik wil van de zomer ook wel vliegen maar m'n man ziet er tegenop met een baby en een dreumes.... Linda: lief dat je het vraagt! Het is nog best vol te houden. Heb een aardig dikke buik en een zeer actieve beeb... De kleine man is heel lief, helpt met alles en kan veel zelf. Alleen vandaag door weinig slaap wat dreinerig, dan merk ik wel dat m'n conditie slecht is het hakt er dan wel in. Grote man heeft gelukkig veel gedaan, ik mocht lekker tot 12 uur in bed blijven liggen Hoe gaat het met jou? Zijn er al jongens die op het potje willen? Hier nog geen interesse dus doe ik er ook niets mee.... fijne avond! groetjes Ellen
@bwtje wow wat een lekkere sneLle bevalling zo te horen! Gelukkig is alles goed gegaan! nu lekker genieten! @ellen wow 32,5 week alweer wat gaat dat hard zeg! lekker dat je gister tot 12 uur mocht blijven liggen! kan me voorstellen dat het nu zwaar voor je wordt helemaal met een dreumes rondlopen! ik vind het nu al af en toe vermoeiend! met mij gaat het wel beter...minder emo enzo...wel nog steeds erg moe en weinig zin/puf in opruimen/schoonmaken en strijken enzo maar ja dat waren zowiezo al niet mijn favoriete bezigheden...maar ja van wie wel? hhehehe hier ook nog niet op het potje (noa is geen jongetje maar goed) van de zomer ga ik wel met r oefenen...ze wil er nog niet op dus... @flex had het filmpje bekeken...echt superschattig! noa kan ook alle dieren geluiden nadoen alleen zegt ze gewoon waf waf en kwak kwak maar doet ze niet ECHT na...echt snap hoor! @bulldog gecondoleerd met de oma van je vriend! kan me voorstellen dat je wilt verhuizen als je in een andere stad meer bekenden heb zitten en als er meer voordelen als nadelen voor zijn...hopelijk krijg je je vriend om! succes!
Melaniaa begint nu ook echt te praten, mama, papa, koeke; tutte,.... Ik ben zo trots op haar, het werd ook tijd En nog klein groot nieuws... Melania wordt grote zus hoop dat alles goed mag gaan...