Ja, zou hier ook kunnen gebeuren. Of ergens zijn en een luier willen verschonen maar de luiertas is leeg. En je man die naast je staat: "O ja, heb vanochtend de laatste gepakt...".
Hier ook zo'n man en dan ben je werken geweest kom je 's avonds thuis en dan vraag ik heb je haar haren niet gekamt vandaag, haren kammen??????? ze heeft toch krullen. Bianca: Hoe gaat het met de waterpokken is het nog een stuk erger geworden??? Gelukkig is het niet zo heel erg warm heb je er nog wat voor gekocht? Bulldog: Snurken is een tegen van grote amandelen vandaar dat ik het vroeg, fijn dat het geen keelonsteking was!! Altijd leuk he een bestelling van H&M alweer lange mouwen en broeken besteld??
hier moet ik ook tegen vriendlief zeggen als ik wegga....poets je dr tanden voor ze naar bed gaat...anders dan wordt dat geheit vergeten... mannen....ze zijn ook allemaal hetzelfde
@mineke ik had eens ff gegoogeld op amandelen bij kinderen maar hij heeft er wel veel syptomen van ook het slechte slapen dus ik ga over 2 weken even met de dokter praten als hij terug is van vakantie. ja ik heb truien en broeken besteld haha.altijd leuk binnenkort even naar de winkel zelf ff een blouse ruilen hij is iets te groot. @ellen haha ik moet er wel om lachen haha. @coco echt een mannen aktie! gelukkig word het van ut weekend weer wat beter weer en ben gelukkig vrij gaan de voortuin ff opknappen.
kwam er gister achter dat zijn 2 onderste grote kiezen aan het doorkomen zijn hij had gister een paar zure luiers bah bah. vandaag maar weer eens verder gaan met plassen/poepen op de wc haha.
@ mineke: het is gelukkig niet zoveel. Niet heel haar lichaam staat vol met de pokken. Haar handen. Haar benen en rond haar schaamstreek. Maar had er even met m'n schoonzus er over (is verpleegkundige) die zei dat niet altijd zo is dat je er helemaal onder hoeft te zitten. En al die fabeltjes over: als je een milde vorm heeft van waterpokken dat je 't in grote mate terug krijgt. Is dus niet waar. Hij zoon had 't ook niet zoveel waterpokken en die heeft 't niet terug gekregen. Ze heeft geen koorts en is bij vlagen lekker actief. En je zolang ze geen koorts heeft, mag ze gewoon naar buiten toe. Voor de pokken heb ik mentholpoeder. Maar ik heb ook havermout gehaald. Als de jeuk erg is, kan ik haar in een havermoutbad zetten. Ik had er zelf ook nog nooit gehoord, maar 't schijnt te werken.
Bianca: Gelukkig dat ze niet helemaal onder zit, nou maar hopen dat het snel over is. Duurt een paar dagen tot een week he? Bulldog: Ahh wat zielig. Ja, zou hem dan wel op de wc zetten ja, scheelt jou weer wat zure luiers. Ik heb vorig weekend ook kleren ingeslagen voor D. Vooral veel blousjes, want het weer is nu zo wisselvallig. Een polo vind ik soms te fris en een vestje te warm. Ellen: Moet hier ook echt lachen om die mannen acties. Hier komen ze ook zeker voor haha.
Bianca: Wat fijn zeg dat het in het in mindere mate heeft, je kan het maar gehad hebben en hoe minder last hoe beter!! Judith heeft het vorig jaar best erg gehad is toen ook een paar nachten aan het spoken geweest het arme kind werd gek van de jeuk. Je heeft nog 3 pitjes voor de rest zie je niks meer van. Firstbaby: Leuk blousjes ik doe bij mijn zoon ook vaak een polo over een blouse aan vind ik ook super staan!
iedereen van het lekkere weer aan het genieten??? @linda hoe gaat het met je ? hou je het nog vol? lekker een weekend vrij en goei weer dus mn weekend kan niet meer stuk hihi. FIJN WEEKEND ALLEMAAL
@first ik heb meestal ook veel blousjes ik vind het stoer staan en met dat wisselvallige weer ook makkelijk.
Hier ook lekker een weekend vrij. Maandag pas weer werken. Gebeurt niet zo veel... Vandaag lekker verder in het babykamertje en naar de Ikea, kijken voor een nieuwe bank. Nu lekker even bouewen met J. Heel de woonkamervloer ligt onder de duplo. Fijne dag / weekend iedereen!
leuk he duplo blokken haha, die liggen hier ook altijd door heel de kamer heen tergenwoordig gaat het goed met bouwen maar hij vond het eerst leuker om er mee te gooien en te schoppen. malief is planten halen als hij drek terug kunnen we de voortuin aankleden. fijn weekend all
Bulldog: Ja, hier zijn we idd ook dol op blousjes. Succes met de tuin! Coco: Hier ligt ook in de middag of na het avondeten alles onder duplo, maar als het dan bedtijd is ruimt hij alles netjes op. Succes met de babykamer, lijkt me leuk om er weer mee bezig te zijn! Danny slaapt, als hij zo wakker wordt gaan we nieuwe schoentjes halen. We hebben vorig weekend nieuwe schoenen gehaald in maat 23, maar heb nu echt het gevoel dat ze toch iets te groot zijn. Zijn schoentjes in maat 22, vindt hij AUW...bij zijn teentjes. Dus denk dat we gaan kijken of er 22.5 is, die zullen nu wel passen denk ik.
@first hier eentje met mega grote voeten echt schandalig hij heeft maatje 26 hahaha hij was in een paar maanden 1,5 maat gegroeit... is geen gezicht een klein manneke met grote voeten haha. veel plezier met shoppen.... ik ga nog ff verder met de tuin even aanvegen zoonlief slaapt en manlief is ff naar de kapper.
hallo allemaal! hier nog steeds niet bevallen hoor! hier vanmiddag frambozenbladthee gekocht, begon dat mens allerlei vragen te stellen, of ik al overtijd was...NEE..hoe lang ik nog moest dan....EEN PAAR DAGEN...waarom ik dan die thee wilde gaan drinken...OMDAT IK WIL DAT ME KIND KOMT EN OP BEN EN DE VK ME OOK AL PROBEREN TE STRIPPEN DUS HET MAG KOMEN....maar waarom ze me dan eerder proberen te laten bevallen...MENS WAAR BEMOEI JE JE MEE!! (niet dat ik dat zo gezegd heb hoor hahah maar dacht echt van wat gaat jou dat nou aan! verkoop me maar gewoon die thee!) de groenteboer gaat toch ook geen vragen stellen al zou ik 6 ananassen willen kopen...die denkt dan tsjakka! hahaha dus vandaag zit ik aan de frambozenbladthee.... heb voor maandag nog een behandeling voetreflexologie op de planning staan... ow ja vandaag ook nieuwe schoenen voor noa gekocht! die MOEST echt nieuwe schoenen wat de schoenen die ze aan had waren echt te klein aan het worden..(ze had maat 23) dus ik dacht nou maat 24 dan hea....nee heeft madam gewoon maat 25!!!! ze hadden bij de schoenenwinkel nog volop uitverkoop dus uiteindelijk een paar schoenen van het merk twins gekocht voor 22 euro!!! (waren 75 geweest!) dat is nog eens leuk schoenen kopen! vorige schoenen waren ook van twins maar daar wel 80 euri voor betaald!!! @bulldog het gaat...het is behelpen maar het gaat...(daar is ook alles mee gezegd)
@ Bulldog: Is het nog gelukt in de tuin, mooi geworden? @ Firstbaby: Zeker leuk, weer met het babykamertje bezig zijn, echt één van de leukste dingen tijdens de zwangerschap. Ben je nog geslaagd voor schoentjes? Het verschilt ook erg per merk, heb ik wel gemerkt. @ Linda: Inderdaad, waar bemoeit ze zich mee. Ze verkopen het toch niet op recept ofzo?! Heb je ook al ananas en tonic geprobeerd? En sex? En hete peper, haha. Sorry... beetje lullig. Hoop echt voor je dat de bevalling snel begint.
Hier ook maatje 25 voor schoenen, idd ze leven nu al op grote voet haha! Oh linda: Ik duim elke dag voor je!
@coco nou ananas heb ik liggen daar ga ik vandaag aan beginnen....bitter lemon drink ik me rot aan....frambozenbladthee...en sex..tsja daar heb ik ook aan zitten denken maar weet niet of dat nog gaat hoor pffff moet er ook niet echt aan denken maar wie weet ga ik dat nog in dezer dagen proberen @champy dankje!
hoii meiden, afgelopen dagen bij mijn ouders geweest dus vandaar dat ik er niet was hihi @ Linda en heeft de ananas al geholpen en wat een rare verkoopster zeg
Firstbaby: lastig he om soms te zien of schoenen goed zitten! Heb je zijn voetjes opgemeten?? Als 22 te klein is moet 23 goed zijn want halve maten bestaan niet voor kinderen. En het is altijd even wennen hoor nieuwe schoenen. Hier had ik bij mijn zoon zijn voeten laten meten hij heeft al een jaar 32. Dus meten net nog 32 maar voor de groei adviseren ze 33. Nou die zaten best ruim verschillende gepast en de smaltste genomen. Even nog een 32 geprobeerd maar die gingen zo moelijk aan dat was echt zonde! Nu heeft hij ze al een paar dagen aan maar je hoor echt flap flap als hij loopt. Maar jah hij is lichte sandalen gewend, ik van loop eens normaal, loop nou ook weer te twijfelen of ze niet veelste groot zijn. Heb jij nog wat anders gekocht? Bulldog: Lache maat 26 geloof best dat je even moet wennen als hij zulke grote schoenen aan zijn voeten heeft. Linda: Spannend de laatste loodjes, hoop dat je gauw begin!!