juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ linda: oh ik dacht dat je vandaag was uitgerekend? sorry...
    hoe is 't er mee? Houd je 't nog een beetje vol. Het is volle maan, dus heb je misschien kans ;)

@ hier: de waterpokken zijn weg (gelukkig) ze is ook vandaag were naar het kdv gegaan.

Ik temperatuur nu (al ruim een jaar). Zaterdag is hij naar 36,8 graden gegaan. Gisteren naar 37,1 en vandaag weer naar 37,0. En ik durf niet te testen. Ik wacht wel af tot donderdag (woensdag is NOD). Maar ja... heb wel zere borsten gehad (meestal een teken bij me dat ik ongi moet worden). Nu eigenlijk niet meer. Ach we zien wel. En anders moeten we klussen als we op vakantie zijn :)

zo ga maar weer even wat werk verrichten. over een uur ga ik met lunch, maar mijn maag knort nu al.

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca vrijdag dus;) vandaag idd volle maan....nou als jullie nou allemaal voor me duimen;) hehe het gaat...maar het mag van mij nu wel komen... fijn dat de waterpokken over zijn!

3. Blue Bird

Dat snap ik.... nou ik hoop idd dat 't snel voor je gaat komen. Maar je was toch gestript? heeft dat niet geholpen? Sorry.. ben een paar dagen niet geweest en heb geen zin om 't door te lezen.
    Rommelt het nog steeds niet dan?

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoihoi

Vanmiddag gesprek gehad met ouders van 3 kids
    volgende week donderdag begin ik met de opvang! ben benieuwd hoe het gaat.

as. donderdag E voor eerst naar peuterspeelzaal!! :D

5. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie me nog kennen. Ik lees nog steeds regelmatig mee, maar van reageren komt het er maar niet van. Ik had in december een berichtje achtergelaten dat ik zwanger was en net als linda221 in augustus zou zijn uitgerekend. Het is bij mij helaas uitgelopen op een miskraam. Met 8 weken, een dag voor mijn oma werd gecremeerd, kreeg ik te horen dat er geen hartje klopte en twee weken later verloor ik het vruchtje. Twee weken daarna kreeg ik een hevige bloeding. Ik zal niet in details treden, maar ik ben me kapot geschrokken. Ik ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en diezelfde avond werd ik gecurreteerd. Het was op een zondag, maar ze wilden bij mij geen risico nemen om tot maandag te wachten. We zijn nu weer bezig voor een tweede kindje en ik zit nu in ronde 4. Dat was zo'n beetje mijn verhaal in het kort.

Wat hebben jullie allemaal grote kindjes. Mijn dochter is pas 79 cm lang, weegt iets minder dan 10 kilo en heeft schoenmaat 20/21. Ze zit dan ook onder de onderste lijn van de groeicurve, maar dat is volgens het CB niet zorgwekkend.

@Zonneschijn: Hoe gaat het nu met Senna?

@Coco: Bij de Zeeman, Hans Textiel en Wibra hebben ze veel Disney-kleertjes. Misschien dat ze daarvan ook ondergoed hebben?

@Firstbaby, xxxxx1974's en Coco: Echt knap jullie kinderen al (bijna) zindelijk zijn!

@bianca: Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!

@linda221: Succes met de laatste loodjes!

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke: Ja, ik heb zijn voetjes laten opmeten en ze zei dat het maat 23 was. In de winkel toen hij daar rond liep leek het wel goed te zitten. Maar nu ik hem er meerdere malen op heb zien lopen, dan zie ik gewoon dat ze toch iets te groot zijn. Meeste schoenenzaken werken niet met halve maten. We zijn toch geslaagd, we hebben bij de intersport witte nike schoentjes in maat 22.5 :D gevonden. Deze zitten echt perfect, stevig en gelukkig niet zo duur. Die ik vorig week heb gehaald zullen hem wel over een maand of 2 passen.
    En jij ga je nu nieuwe schoenen kopen?

Flex: Super joh dat je volgende week begint. Ga je bij hen thuis oppassen of worden ze bij jou gebracht?

Bulldog: Ik vind dat D. zijn voeten ook heel lang zijn, dat komt omdat hij lange dunne beentjes heeft en dan van die lange voetjes. Zo oogt het voor mij dan haha.

Bianca: Gellukkig zijn de waterpokken weg. Heeft zij het tenminste gehad. Nu die van ons nog. Mogen ze niet met de pokken naar het kdv?

Linda: Spannend, ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren!

Schaapje82: Dank je. Heb hier nu idd een zindelijk kindje. Heerlijk, heb al een poosje geen poepluier meer hoeven te verschonen.
    Wat vervelend voor je een miskraam hebt gehad en dan vooral in die periode. Ik kan me jou niet herinneren om eerlijk te zijn. Maar wat is jouw meid een kleintje! Dan zeggen ze tegen mij dat hij aan de magere kant is. D. is hier 90 cm en 11 kg! In ieder geval hoop ik dat je snel zwanger bent! Gewoon ervoor gaan..

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@linda oww ik duim heel hard voor je dat je snel bevalt, ik had ook al die dingen gedaan ananas,sex biterlemmon maar bij mij had het niet geholpen helaas, miss dat je chinees kan proberen.

@bianca ik hoop zo dat het raak is bij je !!!

@flex spanned voor de eerste keer naar de psz...

@coco ja de tuin is mooi geworden nou hopen dat iemand het wilt kopen haha.
    hoe is het met het kamertje?
    verander je het helemaal ?

@schaapje jeetje meid wat klote de het is mis gegaan.
    ik hoop dat jullie snel weer zwanger mag zijn.
    leuk dat je weer wat van je laat horen.

8. Blue Bird

@ firstbaby: je mag pas weer naar het kdv toe als de waterpokken korstjes zijn. Dan is er geen kans meer op besmetting. Althans, dat was bij ons zo. Misschien moet je even bij jou kdv navragen maar in het algemeen mogen ze terug komen als de waterpokken korstjes zijn.

@ schaapje: jou herinner ik nog. Jeetje meid... sterkte. Ik hoop ook voor je dat 't snel raak is voor je. Hoe is het verder met de kleine van je?

@ flex: spannend. Ben je nu al geslaagd voor je examen als gastouder?

@ hier: temperatuur is nog steeds hoog... heb 't heel erg warm. en nee, ben nog niet misselijk. Maar ja... dat was ik van Suzanne ook niet.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Schaapje: Wat een naar verhaal zeg. Heb je het allemaal een beetje kunnen verwerken?
    Succes nu met opnieuw zwanger worden.

@ bulldog: Kamertje gaat de goede kant op. Er hoeven geen muren uitgebroken te worden ofzo, dus qua werk valt het allemaal mee. De meubels van J. gaan over. En hij krijgt dan een mooie nieuwe ladenkast ipv de commode.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zou Linda aan het bevallen zijn? Ze is al een hele dag niet online geweest en in het augustus-topic vragen ze zich ook al af waar ze is.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca ik ga heel hard duimen voor je!!!!!

@coco fijn da thet kamertje de goeie kant op ga
    heb je een speciaal thema ??

@linda ben je aan het bevallen????????/
    ik hoop het voor je....DUIM*DUIM*DUIM*

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat spannend hoop het zo voor jullie dat het nu raak is!!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ schaapje ooh wat erg zeg dta je een mk hebt gehad! hoop dat jullie snel zwanger zijn!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier vanaaf examen....

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: succes vanaaf! komt vast goed joh!
    had je trouwens mn mailtje nog gehad??

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ohja wilde je nog trug mailen maar vergeten moeten eerst rooster van vriendje lief hebben je hoort nog wanneer

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ok is goed, ik moet ook weer werken vanaf morgen, dus moeten maar even kijken hoe het uit komt...
    succes vanaaf!!

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Als jullie elkaar via mail schrijven, waarom dan nog in dit Juni 2008 mama topic??!? Volgens mij heeft Surf hier verder niks te zoeken ....

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Bianca: Oh ik hoop het voor je meid!Duim, duim!

@LindA: Succes als je bezig bent en anders nog even wachten!

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    niets meer van Linda gehoord?? Spannend zeg!

Schaapje: ik herinner me jou nog wel... wat een verhaal zeg, lijkt echt naar om mee te maken. Hopelijk is het snel raak!

Ben zo trots: mannetje is ook op het KDV nu zindelijk (op de wc, geen potje) én 's nachts droog!! Wel 1 nadeel: hij wil gelijk eruit als ie 's ochtends wakker is (6 uur) en vannacht om 1 uur werd ie gillend wakker "potje, potje!" ik denk echt dat ie droomde want hij reageerde verder niet op mijn vragen. We denken eraan om hem 's avonds voordat wij gaan slapen ff op het potje te zetten, wie weet blijft ie dan 's ochtens langer slapen (hoop ik).
    First en Coco: hoe gaat het bij jullie?

Deel Deze Pagina