Het jammere aan een forum/email/sms/brief is dat bepaalde dingen verkeerd kunnen worden opgevat. als het gezegt wordt kun je er een heel andere toon aan geven dan wanneer het geschreven wordt en dus de bedoeling heel anders is. waardoor het vaak weer minder erg is dan het nu lijkt
Daar heb je gelijk in hoop ook niet dat het aanvallend of bot overkwam was helemaaaal niet de bedoeling en mssn vatte ik het verkeerd op als dat zo is biedt ik mijn excusses aan aan champy
ik begrijp dat er wat irritatie is over de 3 berichtjes per maand die wij via het topic over iets anders praten... ik zal het via pb doen voortaan, maar het had best op een andere manier gezegd kunnen worden, want dit slaat gewoon nergens op, heb jullie volgens mij niets misdaan... maar goed, ik laat het hierbij...
@ Bianca: Lief dat je het vraagt. Ja, ik hou het nog goed vol hoor. Al is het wel zwaar met J. die elke ochtend vroeg wakker is, en 2/3 avonden in de week pas om 01.00 en vrijdag pas om 03.00 uur thuis uit mijn werk. Maar op de avonden dat ik vrij ben doe ik rustig aan en probeer ik vroeg naar bed te gaan. Ik ben 29 november uitgerekend. Jij succes met je wel/niet ongi. Hoop echt voor je dat het raak is hoor, het is nu gewoon jouw beurt.
nou laten we er maar geen woorden meer over vuil maken, want dat is nou ook weer nergens voor nodig...laten we het gezellig houden ok? wat champy en ik bedoelde te zeggen is dat dit een forum is voor mama's die in juni 2008 een kind hebben gekregen en daar lekker over kunnen kletsen en over andere dingetjes natuurlijk ook, en dan is het een beetje gek als surf en flex elkaar gaan berichten hier over het een het het ander terwijl ze ook elkaars telefoonnummer, email etc etc hebben...goed verder is er al genoeg over gezegd.....KLAAR nou dames ga maar proberen te slapen straks voor zover het lukt @coco pittig hea met een dreumes rondlopen....beseft J het wel eenn beetje?? moet je nog lang werken??
@ Linda: Ik probeer zo lang mogelijk door te werken. Vorige keer ben ik met 6 weken van te voren gestopt en toen had ik in mijn verlof zoiets van: "Had nog net zo goed door kunnen werken". Dus nu staat de planning op 1 november. Anders wordt het 18 oktober. Ik tel de vrijdagen af, dat zijn de langste en zwaarste avonden.. nog 10.... Ben jij trouwens nu niet helemaal op van de zenuwen?! Ik zou denk ik niet kunnen slapen als ik jou was!
Oja, of mijn zoontje het beseft... Denk het wel een beetje. Hij is erg lief voor mijn buik. Steeds aaien, wijzen, kusjes geven en als je vraagt waar is de baby, dan wijst hij naar mn buik. En als we samen onder de douche gaan, gaat hij mn buik wassen... zooo lief. Maar of hij ook helemaal doorheeft dat de baby in mijn buik staks zijn huilende, aandachtvragende broertje/zusje is, dat weet ik niet hoor. Hoe zit dat met jouw dochtertje?
@coco dat hoor ikhet nog wel wat voor thema je heb haha.. soww je bent de vrijdagen echt aan het aftellen haha. @ linda heel veel succes vandaag hopelijkl is je kleine meisje er snel. @bianca enn weet je al meer???
@ bulldog: nee nog niet. Gisteren was m'n temp. 36,9 dus ik dacht: o jee... hij zakt ineen en ik word ongesteld. Vanochtend toch weer 37,0 gemeten. Maar ik ga nu (overdag) niet testen, want vriendjelief wil er bij zijn. Maar 't rommelt wel in m'n onderbuik.... we w88 af.... meer kan ik niet doen.
@ bulldog: ik hoop ook dat je me kunt volgen. Hebben we samen een mei baby? (als 't raak is natuurlijk )
dat hoop ik ook. is zat gister mn horoscoop te lezen en daar stond bij dat er een verassing onderweg is haha. paar weken geleden klopte mn horoscoop ...
Nou ben wel benieuwd naar de verassing hoor!! Geloof er nooit in maar misschien klopt het bij jou wel! Bianca: Spannend hoop dat het nou toch raak mag zijn voor julie!! Firstbaby: Hier geen andere nieuwe schoenen meer gekocht, hij loopt er nou wel iets beter op. Maar hij wil perse geen ander dus laat het maar even zo, fijn dat jij wel andere heb gevonden!! Koop eigenlijk nooit geen sportschoenen, maar handig dat daar wel halve maten van zijn! Fl3x: Krijg je die 3 kindjes allemaal tegelijk om op te passen??
Ellen: Wat goed van Raul dat hij nu ook op de wc van het kdv durft te plassen. Hopen dat het zo blijft. Goed hoor.. -Gister toch een halve beker laten drinken en vannochtend zat er 1 of 2 plasjes in zijn luier. Hij leek droog, maar toen ik goed keek zag ik dat hij toch een beetje vochtig was. Tsjah.. het probleem is ook nog eens dat Danny zoveel water drinkt na het poetsen, en dan nog die melk ervoor. Dan kan ik het wel begrijpen dat hij het niet droog houdt. Goed dat je het zegt van het cb, dan ga ik hem niet wakker maken om te plassen. Ik volg gewoon zijn spoor. Ben al blij dat hij het buiten 3 a 4 uur kan ophouden en dat hij het zelf aangeeft wanneer hij moet. Bianca: Ja, ik heb het op het kdv gevraagd. Dat verschilt nogal. Het liefst hebben ze dat je het kindje breng als ze idd uitgedroogd zijn. Maar ze zeiden ook dat ze wel eens een kindje hadden die het net had gekregen, maar zij had geen jeuk en kon zich goed vermaken. Dus daar deden ze niet moeilijk over. Linda: Spannend, hoop dat je een makkelijke bevalling zult krijgen en dat je dochtertje er snel is. Coco: ik zou ook proberen om door te werken tot 4 weken voor je uitgerekende datum. Dat heb ik toen bij D. ook gedaan dan heb je meer verlof als je baby er is. Bianca/Bulldog: Ik hoop echt voor jullie dat het raak is deze maand. Mineke: Toen D. jonger was had hij wel een keer nike schoentjes. Maar ik was helemaal vergeten dat zij halve maten hebben. Ik was eerst een aantal schoenenzaken afgegaan en maat 23 zat toch te groot en maat 22 te klein. Dus wij werden geadviseerd naar de Intersport te gaan en jah daar hadden ze ze in verschillende soorten Ik heb er wel een met een platte zool genomen, dus zijn gewoon loopschoentjes. D. loopt er beter op en zelfs de leidster op het kdv zei dat die andere schoentjes te groot waren. Ben ik nou de enige van de juni mama's die nog geen 2de wil??
@mineke ik ook mn man zei miss dat de zaadjes goed zwemmen en dan over een paar weken een leuke verassing hihi. paar weken geleden stond er in mn horocoop dat iok een fiancele meevaller zou krijgen en dat klopte toen kreeg ik bericht van de belastingdienst dat ik geld terug kreeg. verder geloof ik er ook niet in ....