@ Bianca: Wow, gefeliciteerd zeg! Ben echt superblij voor je, het is je zooo gegund! Hoe voel je je? Nu bulldog nog, en dan is het echt een goed-nieuws-forum!
@ coco: hoe ik me voel. Ik heb 't op dit moment vrij warm. Ben ook heel erg moe. en mijn buik rommelt. Maar verder gaat 't goed. Ben (nog) niet misselijk. Maar misschien komt dit wel... Gisteren zei Suzanne de hele tijd tegen me: baby buik. baby buik... en toen wees ze naar m'n buik. En ik was gisteren wat aan 't opruimen en ik kwam een geboortekaartje tegen die we in eerste instantie wilde gebruiken voor Suzanne. Dus ja.... toeval bestaat niet, maar ik vind dit wel heeeeeeellllll erg toevallig.
hier zit mn ei er aan te komen dus we zijn druk bezig hihi.. ik heb trouwens wel 29 dagen aangehouden omdat ik dat altijd heb alleen de afgelopen keer niet. ik ga boodschappen doen
@fl3xgirl: Gefeliciteerd met je EHBO-diploma! @bulldog: Veel plezier met klussen. @bianca75: Ik heb op dit forum al meerdere keren ervaringen gelezen waarbij kinderen al op de hoogte waren van een zwangerschap zonder dat dat hen eerder is verteld of dat de zwangere in kwestie het zelfs nog niet eens wist. Even zoeken... hier is bijvoorbeeld zo'n topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/210968-helderziend-kind-raar.html Euh... nee, volgens mij ook niet. Hier wordt trouwens nog maatje 74/80 gedragen. Groot verschil in vergelijking met jullie. Als ik dit weekend niet ongesteld word, dan doe ik denk ik maandag een testje. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 34/35 dagen, maar de Etos "Zwanger Worden" pillen hebben m'n cyclus volgens mij overhoop gehaald. Vorige cyclus duurde slechts 27 dagen, nog nooit eerder zo'n korte cyclus gehad, en nu zit ik op dag 34. Even afwachten dus...
Wow Bianca: Wat een heerlijk goed nieuws! Van harte meid , en geniet ze! Bulldog: Your Next! Schaapje: F. is nu 90 cm en 13 kg, draagt 98/104 en leeft op grote voet--> maat 26! hahaha
Hier is Chiel bijna 15 kilo, 93 cm en maatje 92/98 voor schoenen moet hij dadelijk maat 24 hebben. Bulldog: spannend! hoop dat het raak is deze keer voor jullie. Heb je nog kijkers gehad voor jullie huisje? of ligt het een beetje stil door de vakanties?? We hebben net het zit en eetgedeelte omgedraaid, anders paste de tafel niet mooi... hahaha maar goed nu weer lekker gesetteld.
@sjoon nee geen kijkers meer gehad ligt nu echt stil met de vakatnieperiode. hebben wel een mail gehad of we mee willen doen met de openhuizen route 9 oktber maar weten nog niet wat we doen. hoop voor jullie dat het ook snel raak is miss dan met zn 3e in mei?? hier is zoonlief 92,5 cm en 14 kilo en heeft maat 26 haha.. @schaapje jou meisje heeft gewoon der eigen groei maak je niet druk zeggen ze er op het cb niks van ??
@ schaapje thnx enne spannend zeg hopelijk een positieve test!! duim voor je! en ook voor bulldog en sjoon natuurlijk
zo bianca wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Schaapje welkom terug en wat vervelend dat je zwschap is misgegeaan. Hoop dat het snel weer raak is. en Linda gefeliciteerd met jullie dochter! Leuke naam, goede combi met de andere naam. Luuk was 2 week geleden 94 cm, 13,7 kilo en heeft schoenmaat 24 Emma heb ik vandaag de eerste schoentjes voor gekocht. Die was 2 week geleden 10 kilo en 74 cm en heeft schoenmaat 19
de eerste afspraak is gemaakt met de vk. ik moet 20 september er heen. Daarna gaan we een 8 weken echo doen. eigenlijk op aandringen van mij. Wilde eigenlijk eerder, maar omdat ik dan op vakantie ben, lukt 't dan net niet/net wel. dus we hebben 't maar 20 september van gemaakt. Ben nog niet echt misselijk geweest, maar het zit niet echt lekker. Ben wel veeeeel moe. We moeten nu echt opletten met wat we tegen Suzanne zeggen. Suzanne zegt telkens babybuik tegen me. Gisteren kwam ook even de vk langswippen en ben bang dat heel de straat 't nu al weet maar ja.... ik ben benieuwd. ik ga trouwens ook mee doen aan MvM. Heb ik met Suzanne niet gedaan. Had er bi Suzanne niet echt over nagedacht. En nu dus wel.
heij dames!!! ben dus bevallen!! bevallingsverhaal komt later! en bij de augustusmama's 2 foto's geplaatst! @bianca gefeliciteerd meid!! ben superblij voor je!!!
LInda: wat een droppie zeg! Leuk ook zo samen... Bianca: ik heb met R. ook meegedaan met MvM en de hele straat wist het toen gelijk. Iedereen kende dat anonieme busje wat eens per week de bussen ophaalde
mooi meiske Linda! Las dat je bevalling rap is gegaan! Maar 7:30 uur vliezen breken en dan 's middags rond 15:00 je kindje vind ik toch heel lang klinken? Of viel het over het algemeen mee. geen heftige weeenstorm en dat soort onzin... Geniet van je nieuwste aanwinst!!
Gemak dient de mens: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/225097-augustus-mamas-2010-part-4-a-106.html fotoooozzzzzzz Linda
@ Linda: Fijn dat alles goed is gegaan en wat een scheetje zeg. Ik vind het ook een supermooie naam. Ben je al weer helemaal thuis en op de been enzo? Geniet van je kraamweek en we vinden het helemaaaal niet erg als je foto's plaatst hoor. Ik wil ook!!! Nog even een week of 10/15 wachten. Hier lekker een avondje alleen op de bank. En wat gaat het buiten weer tekeer zeg, regen en onweer. Heb gezellig de kaarsjes aangestoken en ga lekker languit op de bank met de laptop en de afstandbediening. Het wordt ook echt alweer vroeg donker he...
@blondie: thx voor de link! ideaal. @linda: mooie foto's van meiden! @coco: hier valt het weer wel mee. daar straks veel regen gehad en ook een paar klappen onweer. Veel plezier met je laptop en tv avondje!