@linda wat fijn dat alles goe dis gegaan en da tje er goed vanaf gekomen bent. wat eeen leuke foto en wat een mooi meisje... @bianca wat zit je niet lekker?da tje nog niet misselijk bent?
@linda221: Mooie foto's! Zo lief! @Blondie: Jouw dochter is bijna anderhalf jaar jonger dan mijn dochter en toch schelen ze maar 5 centimeter. @bulldog: Het CB maakt zich er geen zorgen over, omdat wij allebei ook klein zijn. Ze praat ook nog maar heel weinig (in duidelijke taal dan, want praatjes heeft ze genoeg ), maar daar werd ook geen probleem van gemaakt. Buiten het praten om ontwikkelt ze zich volgens mij verder prima. @bianca75: Is er een speciale reden waarom je al zo snel een echo krijgt of is dat normaal bij jullie in de regio? Goed van je trouwens dat je aan Moeders voor Moeders meedoet! Ik dacht echt dat ik vanmorgen ongesteld ging worden, maar het is nog niet doorgebroken. Ik zou nu twee dagen overtijd zijn, maar volgens mij gooien de Etos "Zwanger Worden" pillen mijn hele cyclus door de war. Vorige maand had ik opeens een cyclus van 27 dagen, terwijl ik nog nooit eerder een normale cyclus onder de 32 dagen heb gehad. Dus ik denk dat ik na deze cyclus maar kap met die pillen.
@ Schaapje: Zou het echt, dat die pillen de cyclus door de war gooien? Zitten toch alleen vitaminen in, geen gekke dingen? Zou je niet eens een testje proberen?
tof dat je meedoet aan MvM Bianca! balen dat je cyclus zo ontregeld is schaapje. kan het niet van de miskraam nog komen? Had ik wel na mijn miskraam. Geen mogelijkheid dat je wel zwanger bent? ach als ze maar gezond zijn meid. emma zit hoog in de grafieken, zat haar broer ook, maar daar is niets meer van over (nou ja lengte nog wel) mijn man en ik zijn beide lang dus ja dan krijg je ook weer lange kinderen (meestal)
Goedemorgen! Linda: Wat een poppetje zeg, zo schattig! Rust maar lekker goed uit en geniet van je kraamtijd. Schaapje: D. is 90 cm lang en weegt precies 11.0 kg. Hij zit ook onder het gemiddelde. Hij is best een goede eter de laatste tijd, maar komt toch niet aan. Op het CB zeiden ze dat ik me geen zorgen moest maken, maar dat ik het wel in de gaten moet houden. - Ben benieuwd of je zwanger bent. Testen? Bianca: O ja, klopt Claudia wil ook nog geen tweede he? Ben ik toch niet de enige haha. Mijn moeder zei afgelopen weekend, wordt het niet tijd voor een tweede? Vond het zo schattig dat ze het zei, maar nee nog even niet. Leuk dat je mee doet aan MVM. Ik heb dat bij D. ook niet gedaan. Hier een mannetje die ik vannochtend niet uit bed kreeg. En maar regen blijven roepen. Hij heeft zijn boterham voor het raam opgegeten, omdat hij naar de regen wilde kijken haha
@ bulldog: had een soort van opgeblazen gevoel. Net niet misselijk. Maar ja, dat was vanochtend wel anders. Had een poepluier van SUzanne... en ik had echt zoiets van: getsie... En vanochtend op het werk, lustte ik m'n koffie ook neit. Terwijl het een senseobakje koffie was. @ Schaapje: eigenlijk heb ik er zelf omgevraagd. Normaal doen ze 't ook niet. Maar omdat er bij ons in de familie veel 2-lingen voorkomen, heb ik liever dat ik 't op tijd weet, zodat ik er nog aan kan wennen. Dus 20 september vk en 21 september echo. Ben heel erg benieuwd. Kan ook haast niet wachten. Maar eerst nog vakantie gaan vieren. En deze week ben ik voor 't laatst op m'n werk. En dan heerlijk 3 weken vakantie.
nou hier dan mijn bevallingsverhaal.. ik belde op donderdagochtend kwart over 6 op of ik mocht komen.....hadden ze me p.p. op vrijdagochtend ingepland...het was dus niet zeker of ik wel mocht komen...ik baalde als een stekker want had geen oog dicht gedaan....uiteindelijk mochten we toch komen... om half 8 in het ziekenhuis... aan de ctg gelegd...toen kwam de vk en die zei ik twijfel of ik je vliezen zal breken of eerst overleggen of het wel verantwoord is i.v.m. de drukte of dat je naar huis moet.....PARDON??? ik zei nou breek me vliezen maar gewoon! dat heeft ze toen ook gedaan....toen kwamen er wel wat weeen maar niet echt heftig... na 2 uur ook geen vooruitgang (2 cm) en toen besloten ze me aan de weeenopwekkers te zetten...toen ging het heftige werk beginnen....op een gegeven moment waren de weeen zo heftig dat ik ze zowat niet meer weg kon puffen en ook ging hyperventileren..toen heb ik om remifentanyl gevraagd (morfinepompje) en dat was heerlijk....ik werd er lekker relaxed van, en de weeen waren goed weg te puffen...op een gegeven moment vonden ze dat het zo snel ging dat ik al naar de verloskkamer verhuisd werd....daar getoucheerd...6-7 cm ontsluiting...ik vroeg hoe lang denk je dat het ongeveer gaat duren? 1-2 uur zei ze...nou binnen een half uur kreeg ik onwijze druk van onder en hielt ik het niet meer.....10 min persen (3 persweeen) en ze was er....een klein scheurtje maar geen last van en verder ben ik al weer redelijk mobiel... het is me echt 100% meegevallen, en dat ik er zo tegenop zag was dus achteraf helemaal niet nodig...ben blij dat alles achter de rug is Fae is echt een moppie, ze is heel rustig, huilt weinig, slaapt veel en drinkt alles helemaal op 'savonds heeft ze af en toe wat krampjes maar niet heel erg...ze komt snachts 1 x voor een voeding en dan 8 uur pas weer als het zo doorgaat is het een ideaal kind (even afkloppen..)
Ja heel graag zelfs haha! Maar moet nog even wachten idd... En willen jullie het weten? Iedereen mag het weten trouwens, dus zal het ook snel vertellen dan hahaha!
Linda: Wat een schattig kindje zeg echt lief, ook schattige kleertjes zeg van hello kitty!! Nou hopen dat ze dit ritme hou!! Firstbaby: nou toch nog iemand blij met de regen!! Champy: Heb je zelf een idee van het geslacht?? Sommige mensen weten het zo goed van tevoren wat het word! Schaapje: Leuk dat je weer mee klets!! Blondie: Lekker toch zo'n stevige meid moet wel lachen om maat 19
Nee, ik heb totaal geen idee eigenlijk! En vorige keer zat ik ook fout met mijn idee, dus nu zeg ik lekker niks hahaha!
@linda221: Fijn dat Fae zo'n lief meisje is. Wat vindt Noa van haar nieuwe zusje? @bianca75: Ik kan me inderdaad voorstellen dat je dat het liefst zo snel mogelijk wil weten. Spannend! @Firstbaby: Hij zal de komende dagen dan waarschijnlijk nog vaak "regen" zeggen. @Champy: Ik was er vorige keer heilig van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen. Ik zat er ook compleet naast. Ik denk dat die korte cyclus toch echt door de pillen komt, want mijn cyclus was de laatste keren evenlang als voorheen. In die pillen schijnen o.a. middeltjes te zitten die de eisprong kunnen bevorderen en voor een regelmatige cyclus zouden kunnen zorgen. In mijn geval blijkbaar niet. De test van vanmorgen was negatief (niet met ochtendurine getest overigens). Ik heb sinds gisteravond aanhoudende menstruatie-achtige krampen en dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook. Ik heb er nauwelijks van kunnen slapen. Ik had hierdoor eigenlijk wel het gevoel zwanger te zijn, maar ja.. de test wijst anders uit en ik bespeurde zojuist ook een klein beetje bloed. Dus waarschijnlijk op naar de volgende ronde!
Groot gelijk, ik zat er ook altijd naast hoor!! Schaapje : Wat vervelend en inderdaad op naar de volgende ronde!!
@linda op zich best eengoeie bevalling! @bianca had nou maar niks gezegd over misselijk haha.. @champy spnnend hoor de 20weken echo. hoe gaat het verder me tje? @schappje balen van je nega test! dat komt door die pillen dat je cycls van slag is, bij het zwanger worden onderdeel stond laatst een heel topiv over die pillen dat ze je cyclus van slag brengen.
Mineke: Ja, vanochtend was het.. regen weg? Haha, leuk he nu ze steeds meer gaan praten. Bianca: Spannend hoor zo een eerste echo. Krijg er al helemaal kriebels van als ik het zo hoor. Champy: 20 weken echt lijkt mij geweldig om dan alles van je baby te zien! Linda: Zo te horen was het een redelijke bevalling. Volgens mij wel korter dan bij Noa he? Bulldog: Ik duim voor jou deze maand, hoop echt dat het raak is! Schaapje: Jammer dat je test negatief was. Is de ongesteldheid doorgekomen? of was het maar een beetje? You never know.. Ellen: Hoe gaat het met R. zijn zindelijkheid. Durft hij nu vaker op de wc op het KDV? Mijn mannetje is hier nu echt een rustig kind geworden. Mijn man en ik staan echt versteld. Hij is niet meer zo actief als voorheen. Hij wil altijd zitten, of op de bank of op een van zijn stoeltjes en dan kleuren of met lego op de grond of gewoon op de bank met een boekje en dan zelf lezen (brabbelen/zingen) Van mij mag dit zo blijven haha
@ firstbaby: dat komt mij ook bekend voor. Hier wil ze ook 't liefst boekje lezen (nu in dit geval de krant). Gewoon even relaxen. Doet ze trouwens op het kdv ook