@bianca als dat zou kunnen haha... ik vang ze wel!!! volgesn banner gister mn eisprong gehad maar denk zelf dat ik hem zaterdag heb gehad dan zou ik een cyclus hebben van 27 dagen. achja we zien wel ik ga iig niet vroeg meer testen.
hier geen rustig kind maar een terrorpeuter... hij luisterd voor geen meter in de hoek staan boeit hem niet en op zn donder krijgen al helemaal niet. ik hoop echt dat het een fase is kan hem wel achter het behang plakken ...
hey meiden ik wil grrag jullie mening! zouden jullie als je niet lekker in je relatie/huwlijk zit voor de kinderen bij elkaar blijven?
He bah bulldog, deze vraag gaat toch hopelijk niet over jezelf? Ik weet het niet hoor. Zou niet alleen voor de kinderen bij elkaar blijven, maar zou wel harder vechten voor de relatie dan als ik geen kinderen zou hebben. Eerst alles proberen om het weer goed te maken en pas als allerlaatst de optie om uit elkaar te gaan. Niet zomaar opgeven in ieder geval.
oh bulldog, coco en ik hebben 't zelfde antwoord. Ik hoop dat 't niet over jou gaat. Ik zou er iig heel hard voor vechten
ik heb er lang over gedacht of ik mn verhaal zou plaatsen maar doe het toch miss dat jullie nog tips hebben voor me. vanaf het begin dat onze zoon is geboren doet hij eigenlijk niks niet in bad,geen fles,nie top bed leggen. zodra hij thuis komt gaat hij achter de computer zitten dan eet hij en gaat hij languit op de bank en doet dan bijna niks met zn zoon, wat mij erg irriteerd. in de weekenden is hij bijna niet thuis vrijdagavond traint hij met daarna de nodige biertjes erachter aan in de kantine en dan zit ik alleen vervolgens komt hij dat snachts thuis ook al een keer half 6 smorgens. zaterdag eredivisie voetbal waar hij een seizoenskaart van heeft zit ik weer alleen .(ook af en toe op zondag natuurlijk) zondag wedstrijdje voetballen dus zit ik weer alleen. afgelopen weekend was voor mij de druppel er was een verjaardag van een gezamelijke vriend maar aangezien ik niet voor elke verjaardag oppas ga zoeken ging ik nie tmee , hij bleef daar slapen (beter als terug bezopen met de auto naar huis) hij had zn wekken op 9 uur gezet zodat hij op tijd thuis zou zijn maar om 10u nog niet te zien dus ik denk ik bel hem maar hij nam niet op. om kwart over 11 belde hij en ik vroeg hem waar dit op sloeg en hij hing op. hij was om half 2 smiddags pas thuis en hij ging gelijk naar boven naar bed en savonds weer naar de voetbal. ik ben het zo beu dat ik elke keer alleen zit en alles alleen moet doen.terwijl hij ieder weekend feest enzo. hij is bijna 31 en dan denk ik word eens volwassen je heb een gezin. plus is ons huwlijk meer een broer zus relatie dan een huwelijk. echt spanning zit er niet in. ik zet de kinderwens nu ook opzij want ik wil nie telk weekend alleen zitten met 2 kids. de spanningen die ik nu de laatste dagen hebvoelen niet goed ik voel gewooon klote(sorry) heb al vanaf zaterdag niet meer met hem gepraat en praten met hem valt niet mee want hij begin gelijk te schelden enzo. ik wee tniet wat ik ermee aan moet maar dit heeft zo gewoon geen zin meer hij zal er zelf niet voor vechten en zie het ook niet zitten om het alleen te doen. het is dat we een kind hebben anders was ik allang bij hem weg maar wil het mn zoon ook niet aan doen. zou hij die spanning van mij aanvoelen en dat hij daarom zo druk en slecht luisterd? sorry voor mn lange verhaal....
Lieve, lieve Bulldog, Ten eerste vind ik het heel knap dat je zo je verhaal doet! Ten tweede vind ik het knap dat je het nog vol kan houden in zo'n relatie... Zoals het op mij overkomt, loopt je man met hetzelfde, maar kan hij er niet over praten. Misschien is jullie relatie idd overgegaan in een broer/zus relatie en wordt dat alleen maar erger zo. Schrijf op dat je met hem wil praten over de toekomst, omdat je niet goed weet wat je nu nog aan hem hebt...Als hij het leest komt hij misschien zelf wel met zijn uitleg. Hoe hij doet is ronduit belachelijk, jullie zijn samen ouders, niet alleen jij! Daar zal hij ook zijn verantwoordelijkheid in moeten nemen, goedschiks of kwaadschiks. Mijn ouders zijn bij elkaar gebleven voor de kinderen, dat was geen pretje! Ze hadden alleen maar ruzie, konden alleen maar slecht over elkaar praten en de liefde was ver te zoeken! Maar dat had ook zeker effect op ons als kinderen, er werd veel gesnauwd en geschreeuwd, uiteindelijk waren we liever weg dan thuis... En dat is iets wat ik dus zelf nooit meer mee wil maken, ook niet voor mijn kind(eren). Dus mocht ik ooit zo komen, dan zou ik waarschijnlijk voor mezelf en de kids kiezen en een goede omgangsregeling treffen. Heel veel sterkte en probeer vooral te blijven praten! Mijn broertje wordt nu steeds voor een deur afgezet, omdat mijn ouders niet praten, laat staan elkaar kunnen zien...
@champy vervelend dat je dat heb moeten mee maken. mij ouders zijn ook gescheiden na 24 jaar huwelijk mn vader had een ander. ik heb besloten om vanavond met mn man te gaan praten over hoe hij ons huwelijk ziet wat hij ervan vind en of hij bereid is om te gaan veranderen. mijn man is nooit geen prater geweest en was vroeg altijd heel stil. bedankt voor je reactie...
Hoi Bulldog Knap dat je je hard gelucht heb en veel sterkte vanavond met praten!! Zoek een geschikt moment wacht even tot de kleine op bed lig!! Ik ben het in grote lijnen met Champy eens!! Ik zou je relatie nog een kans geven hier hebben we na de tweede ook zo'n dip gehad!! Veel praten en allebei de punten aankaarten waar je mee zit probeer niet teveel te beschuldigen!! Snap het wel maar mannen denken nou eenmaal anders. Ik zou proberen lekker een weekje vrij te nemen als dat mogenlijk is!! En een paar dagen met zijn drietjes weg te gaan. Veel praten en veel met de kleine doen!! Dan gaat er waarschijnlijk een wereld voor hem over! Sterkte ermee!!
@ bulldog: Heel knap van je dat je jou verhaal doet hier. zal zeker de nodige moeite en tranen gekost hebben. Ik ben het met champy en mineke eens. proberen er eerst met je man over te praten en er samen (hij moet gewoon eigenijk) er aan te werken. zoals je jouw verhaal leest ben je nu al zowat een alleen staande moeder. zelf zou ik niet bij elkaar blijven voor de kinderen, als er geen andere oplossing te vinden is tussen jou en je man. dan kun je beter alleen wonen met je zoontje en dan heb je een fijner leven dan wanneer je bij je man blijft en iedere keer met spanningen leeft. Je kind zal zeker de spanningen voelen. ik merk het bij een vriendin van me. haar kleine merkt ook erg de spanningen tussen haar en inmiddels haar ex vriend. nu is ze bezig met een ander huisje en zijn ze dus uit elkaar. maar nu haar ex dus donders goed door heeft dat ze bij hem weggaat, gedraagd hij zich wel ineens als een "goede vader". dat had hij natuurlijk eerder moeten doen. maar nu is dus het besef er wel dat ze dadelijk niet meer dagelijks bij elkaar zijn. ze wil nu dus even aan haar zelf toe komen, en beide rust hebben, en dan over een jaar of 2 jaar bekijken hoe het is, en of hij nog steeds de vader gevoelens voor hun dochter toont. wel iets ander verhaal, maar misschien heb je er ietsje aan. veel succes en sterkte, en natuurlijk hopen dat jullie er samen goed uitkomen.
@jeetje bulldog wat klote dat je in deze situatie zit!! mijn vriend doet ook minder met noa en fae dan ik...maar ik denk dat het zowiezo wel zo is dat vrouwen meer doen dan mannen...ik breng noa meestal naar bed, haal dr uit bed, geef dr eten, doe dr in bad etc etc. hij speelt wel met r enzo hoor maar qua verzorging doe ik het meest...maar heb ook gezegd voordat fae geboren was, dat hij me straks meer moet helpen omdat smorgens voor het werk 2 kinderen wassen, aankleden eten geven een beetje 2 much is....maar daar is hij het gelukkig wel mee eens...maar wat jou man/vriend betreft is het wel erg dattie ook bijna nooit thuis is....en niet met je zoojn speelt...ik zou niet voor de kinderen samen blijven, ze hebben een hoop door hoe klein ze ook zijn...ik zou je vriend vertellen hoe je erover denkt, en zeggen dat je op deze manier geen toekomst ziet...dat jullie allebei ouders zijn en niet jij alleen...en hij mag jou ook wel wat aandacht geven toch? je bent niet alleen moeder maar ook vrouw...maar als je als zegt dat jullie relatie meer broer zus is, vraag ik me af of het niet te laat is voor hem om nog te veranderen....ik hoop voor je dat jullie er samen uit komen! hele dikke knuffel!@!! @schaapje ja hele goeie bevalling! bij noa duurde het 24 uur! nu 7 uurtjes.. voel me nu ook echt super! dat duurde vorige keer een paar weken!
@ bulldog jeetje meid wat naar allemaal! Ook ik ben het eens met champy en mineke! Ik hoop dat je een goede beslissing kan nemen ook al is dit natuurlijk wel heel moeilijk! Sterkte meid *digi knuff*
@linda: wil je claudia veel sterkte wensen van mij? ik zag haar www op hyves. en het is knp lullig wat er gebeurd is. (aangezien jij persoonlijk contact met haar hebt..)
Bulldog: Wat vervelend dat je in zo een situatie zit. Ik wil ook zeggen dat ik het enorm moedig van je vind dat je het hier neer zet. Ik kan wel begrijpen dat je daar een tijdje over hebt nagedacht. Ik ben het volledig met de anderen eens, ik zou ook proberen om ervoor te gaan. Samen werken aan de punten waar jullie mee zitten. Ik leg wel een nadruk op samen! Ik hoop echt dat jullie er saampjes uitkomen en dat hij meer tijd met de kleine gaat doorbrengen. Wat ik me afvraag he, wat heb jij de afgelopen twee jaar er allemaal aan gedaan om hem zover te krijgen toch wat te doen? Weet je wat ik jammer vind? Dat hij zich niet realiseert dat jij het hele weekend met de kleine thuis bent. Jij hebt ook je eigen tijd nodig en tijd samen met ze drieen als gezin. Over dat broer/zus relatie, misschien een dipje zoals Mineke aangaf? Ik hoop niet dat het te laat is. Ik zou het gewoon proberen, maar als het niet gaat dan gaat het niet. Ik wens je enorm veel succes vanavond met het praten. Ik hoop echt dat het wat oplevert! Dikke knuffel!
meiden bedankt voor jullie lieve reacties. we hebben gepraat maar het ging niet van harte hij deed lekker laks. ik zei tegen hem dat ik elk weekend alleen zit toen zei hij gewoon dan ga je toch mee dus ik zei ik ga niet in de regen en de kou staan aan een voetbal veld. toen ik vroeg of hij deze relatie nog wel zag zitten zei hij ja waarom niet?dus ik zeg omdat je elk weekend weg bent dat moet een reden hebben toen haalde hij zn schouders op. heb ook gelijk gezegd da thij eens wat meer met onze zoon moet doen waarop hij antwoorde ik doe genoeg met hem. klaar uitgeluld.... ik kijk het nog even aan . kheb het idee dat hij het allemaal wel best vind!
Bulldog: Wat jammer dat hij zo reageert. Hij neemt het niet zo serieus he? Hij vindt het wel best zoals het nu gaat. Het probleem lost zich niet vanzelf op, want het moet van twee kanten komen.
nee hij neemt het totaal neit serieus het boeit hem gewoon niet op een of andere manier. ik kijk het gewoon een tijdje aan veranderd hij niet tja dan weet ik het ook niet meer. voor mij gevoel is de koek gewoon op.
Heb je het gevoel dat je er gisteren alles aan hebt gedaan om alle punten bespreekbaar te maken? Of gaat dat lastig omdat hij niet zo van het communiceren is. Realiseert hij zich dat voor jou de koek op is? Dit moet wel besproken worden of vind je van niet. Dikke knuff voor jou!