ja soms schaam ik me ook een beetje en ben ik bang dat ze te veel tv kijkt.. dan zit ze al die tunes mee te zingen...ze kan het wonderteam al aardig meezingen, dora, diego, pieter post, fifi en nog een paar... ook kan ze heel veel namen van tv figuurtjes...zoals cailan ik heb echt een hekel aan dat tekenfilmpje en probeer hem dan snel weg te zappen en dan zegt ze nee! cailan kijken mama! en dan zegt ze loulou, toli! ook met die 2 poezen pim en pom...zegt ze als het afgelopen is daaaag pim en pom! gaat ze zitten zwaaien!
haha wat leuk! wij hebben hier jim jam wel eens opstaan. (nu ook) en is dat Braney op tv, dat vind ik zo'n irri programma. maar chiel vind het echt mooi. begint te dansen op de liedjes enzo
maak je geen zorgen hoor....het is ook normaal dat ze nu pas een beetje gaan praten...noa is gewoon erg vlot en af en toe denk ik doe ff rustig aan het gaat al veel te snel...dan denk ik je ben pas 1,5 doe normaal! als ze dan niest en zegt gezondheid! dan denk ik waar haal je het vandaan...je bent 1,5! op het kdv zeiden ze ook dan ze gewoon erg vlot was...ze zeiden normaal zeggen ze met deze leeftijd poes en hond, maar zij zegt pinguin en koalabeer en olifant en meer van zulke (lange) dierennamen
ooh wat grappig hier staat tv heledag aan ze zingt vaak mee met teken maar mee met louie enzo maar ze vind tekenfilm zelf niks aan alleen de liedjes ze kijkt dus niet eens tv whahahaah
hier staat bijna altijd nick JR (digitale televisie)aan soms zet ik hem op zappelin als bijvoorbeeld cailan komt
nou noa is echt in trans als dora, diego , cailan of het wonderteam op staan dat zijn haar favoriete tekenfilms dan hoort ze niks meer om dr heen (net dr moeder hahaha)
ik heb eigenlijk alleen nog jim jam opgehad. babytv, vind ik niks aan. af en toe nick jr of zappelin maar igloo-gloo kwam eerst ook, nu niet meer, dat vond chiel echt helemaal super. daar moest hij ook om lachen
ik ga nog ff op de bank liggen voordat noa straks weer wakker wordt ben dr vannmiddag of vanavond denk ik nog ff
wat ook zo leuk is kaylee heeft boekjes gekregen baby's eerste woordjes ze zegt al baby tegen poes zegt ze mauw en er stata een klok in zegt ze kok en wijst ze naar d eklok boven d edeur whahahaha en de ijsbeer is whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hihi
normaal slaapt noa ook smiddags niet mer hoor slaapt ze van half 10 tot half 1 maar vanmorgen werd ze om half 12 al wakker dus dacht ik om half 3 doe dr nog maar ff naar bed....heeft ze nog lekker tot half 5 liggen tukken
Nou ze zijn vandaag weer heel de dag bezig geweest. MOrgen moet er nog 1 raam en dan is de kou over, wel nog binnen afwerken maar dan is het gelukkig niet zo koud meer!! Vandaag een auto achterop me gereden omdat ik remde voor het zebrapad. Die gleed door, heb ik me toch een zere arm. Zat helemaal in de auto van auwwww kreeg net mijn trui niet uit kan die draai niet naar achteren maken. Hopelijk is het morgen een stuk minder anders moet ik naar de dokter van mijn mannetje. Maar we zullen wel zien.
@ flex: Melania zegt even veel als kaylee en ze is 1,5 jaar Melania is op gebiec van praten ook echt niet ver en zingen helemaal al niet wel heel de dag door roepen en met zo een piep stemmetje heel hoog roepen... Maar op muzikaal gebied is dansen haar ding dat doet ze echt heel goed en grappig pirouttes en zwaaien met de heupen en de handen , dat heeft ze duidelijk van mij
suzanne zegt al bal, opa en oma, papa en mama. ellen (de leidster van het kdv) en we horen een klein beetje haar naam. dat wordt sanne (of zoiets). we hebben zo'n boekje met mijn eerste woordjes. Dat zijn allemaal dingen die we in huis gebruiken en hebben. Ze ziet de afbeelding en wijst 't aan. En wij zeggen dan het woord. Soms zegt ze 't. wel grappig; zo'n kletsmajoor. Vanochtend getemperatuurd. Is mijn temp. met 0.2 graad gestegen. Gisteren nog 36,9 nu 37,1 graad. Ik durf nog niet te testen. Wacht wel tot zaterdag. Weet eigenlijk niet precies mijn NOD, omdat ik vorige maand op 26 dagen zat.
goeiemorgen @joyce gefeliciteerd met je zwangerschap! @bianca hoop voor je dat het raak is is iig positief 0.2 verhoging toch? @mineke jeetje wat erg hoop dat het allemaal meevalt. @linda jij heb gewoon een wijs damentje hhaha.... heb je nog een 12 weken echo?? hier komen er perdag wel een paar kleine woordjes bij echt leuk... manneke is snip vekouden komt zelfs zn ogen uit, loop heel de dag achter hem aan voor zn neusje schoon te maken. hier staat de tv alleen smorgens aan op zapp tot dat de teletubbies , zandkasteel, tweenies zijn geweest en dan gaat hij uit...
Bianca: Spannend, hoop het zo voor jullie. Bulldog: Zielig zo verkouden, hopelijk is het gauw over. Joyce: Leuk dat dansen zeg. Hier gaat het praten ook ineens heel hard, per dag hoor ik nieuwe woorden. Zoals opruimen, appel, banaan, open, mee, auto sta echt vesteld. De kleine van mijn zus is twee weken ouder en die praat nog helemaal niet, echt grappig die verschillen. Alleen kan dat ventje weer heel hard rennen, stond echt verbaasd en heel goed met de bal gooien. Hier gaat het vanmorgen gelukkig beter, vreselijke spierpijn volgens mij. Maar krijg alles hier voor elkaar met de kinderen dus ben blij dat ik mezelf kan redden en een beetje zeer hoofd. Vanacht ook een paar keer wakker geworden dat ik er op wilde gaan liggen jah dat ga niet he. Wel flink geschrokken ervan vanochtend zat ik echt in de auto van alsjeblieft rij niet tegen me aan mijn arm is nog niet over.