kaylee laten logeren gaat een beetje moeilijk en esmay was vandaag voorbeeldig ze merkt zeker dat ik geen stres meer heb ik heb die cb niet meer nodig kunnen me toch niks nieuws vertellen voel me als herboren nu die hond weg is vol energie heb zelfs hele huis gepoetst haha en esmay heeft me mee geholpen
ja kennelijk wel vooral omdat ik de heledag esmay bij de bench of bij de hond moest wegslepen omdat ze weer es vervelend deed
ja, als je het zo zegt dan begrijp ik het idd wel. wat gebeurd er nu met jullie hond? ga je hem later weer in huis nemen? of verkoop je hem?
hij is nu van mijn schoonmoeder ik hoef geen geld ik vind het veel belangrijker dat hij een goed huis heeft
ow ja je geeft borstvoeding dat was ik ff vergeten ik gaf natuurlijk geen bv dus dan denk je daar niet 123 aan...fijn dat je je nu beter voelt!!! @mezelf jeee 12 weken gepasseerd!!!!
en bianca heb je mssn tochnog getest of ben je ongi geworden @ hier vandaag wel en nu ook echt *balen*
Gelukkig zitten alle kozijnen er in, is best leuk geworden. Alleen de voordeur met raam er naast is ronduit lelijk, hebben een gesprek aangevraagd we zijn benieuwd. Kozijn klopt niet dus hebben ze er maar een paar strips overgeplakt en zo werk het niet , ze zijn namelijk peperduur dus moet het goed zijn ook! Het is boven heerlijk warm, Judith werd van de week al huilend wakker veelste warm aangekleed dus helemaal doorgezweten. Moet even wennen wat ik ze aan moet trekken maar het is wel super dubbelglas. Bulldog: Veel plezier met Carnaval. Sjoon: Raar hoor steeds ongesteld, je man heb groot gelijk je moet echt naar de dokter.
die dag negen, was van (het klinkt niet super..) na het poepen, dus dan springt er iets daarbinnen, maar had de hele dag licht bloedverlies op. misschien na de carnaval even dokter bellen (als ze open zijn tenminste) gister had ik het ook, maar niet zoveel gelukkig. en ik had eigenlijk niet veel druk gezet zeg maar.... hmmm, we zullen zien
temperatuur was flink gedaald. En ja hoor... gisteren ongesteld geworden. Dus carnaval met alcohol... mwha... ik ben toch al een slechte drinker. dus het wordt voor mij een sinaasje. het kletsen wordt ook steeds meer. zo leuk om te horen. ik ga even bijlezen en mssn nog even reageren
Sjoon: Zou zeker even de dokter bellen hoor! Bianca: Balen zeg, je had het goed met je temperatuur!! Linda: Fijn zeg 12 weken!!
@bianca balen zeg!! succes in de volgende ronde! hoe was het carnaval dit weekend?? wie zijn er gegaan? en hoe zijn jullie verkleed gegaan? hier word er geen carnaval gevierd...
aaaahhhhh wat superschattig!!! wat zien ze er leuk uit!!! en wat is bas een poepie!!! (zwijmel zwijmel)