hallo allemaal...vanmorgen bij de vk geweest en heb het hartje van de beeb gehoORD! was wel ff spannend wat de stagiaire die ging alles zo'n btje doen en die kon natuurlijk t hartje niet vinden....ook meette ze me bloeddruk 145/95...de vk meette het nog n keer over...110/65.. me echo foto ga ik van de week proberen te plaatsen evenals een buikfoto.. @ blondie das n tijdje geleden! fijn dat alles goed gaat met emma en luuk....3 maanden alweer jeetje gaat hard! @bwtje ik zal kijken of k nog p die advertentie kan reageren...zag m laatst ineens weer voorbij komen... @flex fijn dat je het nu beter aankan...wat dat betreft is een hond net een kind, vraagt dus ook heel veel aandacht,,...alleen een kind kan je niet weg doen
haha linda dat zou ik ook voor geen goud willen!!! heb wat leuke foto's gemaakt vandaag We waren naar landal in kootwijk geweest ff uurtje zwemmen jaah lekker ver van huis maar dat kwam omdat we in ede winterbanden kregen voor een scherpe prijs dus maakten er maar een leuke dag van ik zal ff wat foto's showen Esmay klimt het bad uit
En kaylee in haar eerste badpakje *vanaf 12 maand is dat pakje maar past prima haha hoezo valt klein *
@wat een mooie meiden zeg!! schattig badpakje van kaylee! (van esmay trouwens ook) die valt dan idd wel erg klein! maar goed toch...hij past!
Fl3x: wat een schattige meiden heb je toch!! linda; Nou dat was wel een echte stagiaire, als je daar niet zenuwachtig van word. Wel super dat allles goed was!!
@mineke ik werd ook wel zenuwachtig van hoor...als ze dan zo lang moet zoeken naar t hartje ga je m wel knijpen...maar ach zij moet het ook leren...
linda: fijn dat alles goed is. Wel spannend met zo'n stagiere. Vriendin van mij had dat met de 20 wkn echo, dat gaf zo'n stress dat diegene het niet mocht afmaken.. Flex: leuke meiden! moet vandaag kies laten vullen, heeeeelemaal geeen zin. En na de bevalling moet ik een verstandskies laten trekken..... pff Kunnen ze beter tijdens de bevalling doen, ha ha
Hallo allemaal, moest weer even heel wat bijlezen.... @ Zonneschijn: Hebben jullie al besloten om langs de KA te gaan? @ Bianca: Jammer van je ongesteldheid, echt balen! @ Ellen: Wow, 34 weken alweer, wat gaat het snel zeg. Wij zijn gisteren samen naar de bioscoop geweest. De kleine zou bij opa en oma blijven slapen. Maar toen de film was afgelopen hadden we gemiste oproepen, hij wilde niet slapen. Dus toen zijn we hem maar op gaan halen. Ze hadden hem niet in bad gedaan en hij was om 21.30uur nog tv aan het kijken !! ja, dan vind ik het niet gek dat hij niet wil slapen. Nog voordat we thuis waren sliep hij al in de auto. Maar vannacht was hij wel 2 keer wakker geworden na die onrustige avond, poeh.. Zo, nu even lekker met mn ventje naar de kinderboerderij.
Nou sterkte bij de tandarts dan vandaag, is mijn hobby ook niet hoor. Bij mij is laatst ook een verstandkies getrokken maar ik vond het reuze meevallen. Voelde er bijna niks van en napijn viel me ook alles mee.
@coco ja dat snap ik ook niet hoor...wie laat een kind nou tot half 10 tv kijken... @ellen jeetje 34 weken alweer gaat hard zeg!!! balen van je kies en sterkte bij de tandarts!
Flex, fijn dat het beter met je gaat! Wel raar dat cb dan niks meer laat horen terwijl je er zo doorheen zat... Leuke foto's hoor! Ellen, jij gaat ook al snel zeg! Gaat het goed met je? En wil je thuis of in t zkh bevallen straks? Bwtje, haha je bent er weer en meteen 3 pagina's verder. Mooi wagen. Wanneer krijgen jullie um. En zeker gaan we nog bij elkaar op kraamvisite en nieuwe huizen-bezoek haha. Linda, fijn dat alles goed is! Hoe voel je je? Blondie, leuk dat je er ook weer bent! En fijn dat het goed gaat met Luuk en Emma. Vind je het bij een 2e ook allemaal sneller gaan? Ik wel, maar komt misschien ook omdat het bij Senna zo moeizaam verliep. Hoort iemand nog wel eens iets van Ilona? Ik mis trouwens wel meer mensen hier. Lezen die misschien nog wel mee... ? Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat! Hier; we zijn vorige week bij de osteopaat geweest. Senna liet het toe dat hij aan d'r zat, dat viel me al alles mee. Zijn theorie zou kunnen zijn dat Senna's middenrif erg soepel is waardoor bij bijv hoesten/hard huilen d'r maag door het gaatje dat iedereen in het middenrif heeft naar boven geduwd wordt, waardoor ze moet overgeven. Na zijn behandeling zou het beter moeten gaan en zou ze ook meer moeten eten/drinken. Dat laatste merk ik nog niet echt, ze eet drinkt wel wat makkelijker (wij hoeven er minder moeite voor te doen) maar meer is het nog niet echt geloof ik. Wel heeft ze niet meer gespuugd sindsdien. Op zich zou ik wel naar de KA willen, Rob (man) is er nog niet aan toe maar maakt zich nu ook wel een beetje zorgen. Denk dat ik nog even wil wachten tot ze 21 maanden is (11 maart). Moet volgende week weer gaan werken en vanaf 1 maart gaan Senna en Maz naar het nieuwe kdv. Zal allebei ook wel heel erg wennen zijn. Verder is Maz voor t eerst ziek geweest; buikgriep en koorts. Gaat nu alweer beter, maar nog wel vieze poepluiers. En ben beetje ongesteld geworden maar lijkt wel of ik hierdoor minder bv heb. Kolven schiet echt niet op zo. Volgens mij slapen allebei de kids, dus ik ga snel even wat doen. Tot later.
Coco welke film waren jullie geweest? Was-ie toch wel leuk? Is echt zoooo lang geleden dat ik geweest ben. Bianca, helemaal vergeten te zeggen dat ik t enorm balen voor je vind dat je weer ongesteld bent geworden. Sjoon, heb je nog contact met de dokter gehad? Bwtje, wat een gave foto zeg van Bas aan de uier hihi! Hoe vind je het om een jochie erbij te hebben?
@zonneschijn hopelijk gaat het nu bij die osteopaat beter! wat rot dat maz ziek is geweest! fijn dat hij nu weer aan het opknappen is! er schrijven idd een stuk minder mensen mee als in het begin...wel jammer...iedereen heeft t vast druk... merk wel dat ik bij de augustusmama's helemaal niet (meer) mee schrijf...en is daar veel te druk en er wordt toch niet op je gereageerd...dr zit daar een vast cluppie wat op elkaar reageert en als je er niet vaak genoeg mee kletst dan hoor je er niet echt bij geloof ik...misschien dat ik later nog eens probeer maar ik heb er nu ook niet zo'n behoefte aan als toen bij noa...ik blijf hier gewoon lekker kletsen
Hier precies hetzelfde... Bij de oktobermama's is het ook zo druk (misschien nu wel weer iets minder hoor dat weet ik niet), ik kan en wil het niet bijhouden, zou ik een dagtaak aan hebben! En hier "ken" ik iedereen, veel gezelliger en makkelijker bij te houden ook.
ben nu weer een poging aan het doen...maar als je 2 dagen niet geweest ben (bijv als ik gewerkt heb of weekend) is het helemaal niet meer bij te houden....hier gelukkig altijd wel bij te hiuden
pff heb esmay op bed gelegt omdat ze zo vervelend is vandaag maar ze krijst de hele buurt bijelkaar :x ben het echt zooo beu!