@ Zonneschijn: Percy Jackson and the Lightening Thief. Was wel leuk. Maar je hoort mensen zeggen dat het de nieuwe Harry Potter is, maar dat vind ik niet hoor... Fijn dat jullie bij de osteopaat al een ietsiepietsie resultaat hebben geboekt. Geef jij Maz nog volledige BV? Jammer dat het nu met je menstruatie zo terugloopt. Ik was de afgelopen weken/maanden al 100 keer gestopt met BV... "Nu echt niet meer... nu stop ik echt...nee je krijgt niet meer" Maar vorige week in bad kroop hij ineens helemaal bovenop me, armpjes strak om me heen en lurken. Ik had al een paar dagen weer geen bv gegeven maar er kwam nog steeds uit. Maar toen heb ik besloten dat het echt de allerlaatste keer zou zijn. Het was de 11de vd maand, hij was die dag precies 20 maanden oud, een mooie leeftijd om er eens een punt achter te zetten. Hij heeft zeker 20 minuten zo kroelend tegen me aan gelegen en gedronken, ik moest er gewoon even van huilen, zo lief en mooi was het... Maar dat was dus ons definitief bv-afscheid.
@ zonneschijn hoop dat het beter gaat met de osteopaat vervelend van die vieze luiers van maz hoop dat dat snel over is
Ilona mis ik trouwend inderdaad hier. En zo nog een paar. Van de oude groep zijn er nog maar weinig over die vaak meekletsen. Ik zelf kom er ook een stuk minder aan toe dan een jaar geleden, toen hij nog vaak sliep, maar ik kom hier toch nog wel vaak even buurten om op de hoogte te blijven. Jammer dat het zo uit elkaar gevallen is, ben wel benieuwd hoie hjet gaat met iedereen.
ooh wat heb je het lang volgehouden zeg! knap hoor snap best dat het moeilijk is om t6e stoppen zou er nu ook nie aan moeten denken maarja kaylee is ook nog maar 3mnd
zo maar were naar boven lopen om te zeggen dat esmay moet gaan slapen pfff ben bang dat ik heen kan blijven lopen
als ze even is gestopt met huilen beginnen d e10 min dan weer iopnieuw?? weet iemand dat? ohja moest van manlief vragen of er meer kindjes zijn die gek worden in d eauto en alleen maar krijzen hebben nu dvdspeler gekocht voor in de auto gaat dan iets beter
Hier is autorijden geen probleem. Hij vindt het altijd wel leuk en zit meestal naar buiten te kijken. Pas als de rit erg lang is, wordt hij ongeduldig en dan moet hij even tussendoor zn beentjes strekken. Esmay sliep toch helemaal niet meer 's middags? waarom leg je haar nu dan in bed?
wat goed zeg, zo lang bv geven! hier is mijn vriend even ben en jerry's ijs halen, had ik gewonnen met de ijsprijs. maar altijd veel te duur om zo te kopen, het is wel erg lekker! ik heb nog geen contact gehad met de dokter, maar ik denk dat het beter is van wel. heb zo'n idee dat het niet helemaal klopt aan de binnenkant om het zo maar te zeggen. hopen dat de osteopaat uiteindelijk helpt, zou wel mooi zijn! idd het clubje hier is wel steeds kleiner geworden. maar zelf vind ik dit prettiger dan wanneer je zo enorm veel mensen hebt, je weet op een gegeven moment niet meer wie wat gezegt heeft waarschijnlijk.
hier geen problemen met autorijden. gaat over het algemeen wel goed. Chiel vind vooral vrachtwagens interressant.
omdat ze al vroeg wakker was en in de ogen wrijft en doordat ze moe is enorm vervelend aan het doen is maakt nie uit of ze nu beneden is of boven janken doet z etoch wel
pff merk wel weer dat we het niet echt hebben getroffen met haar man ze was zo lief als baby nu is het een kleine terrorist naja oordoppen kopen dan maar voor in d eauto
Coco, dat is wel een mooi afscheid van bv! Als het deze keer wel echt afscheid is hihi... Hier vanaf begin snachts flesje van afgekolfde melk en bv, maar merk dat nu steeds vaker flesje nodig is. Of ik zit weer de hele dag te voeden en dat lukt me nu echt niet, bij Senna wel heel lang gedaan. Flex, wat vervelend van Esmay d'r krijsen zeg..!! Kan me voorstellen dat het je helemaal opvreet qua energie en geduld. Helaas heb ik geen gouden tip, ik had je graag geholpen... Je hebt er nu helemaal niks aan, maar het is een periode. Of heb je echt het idee dat er iets aan de hand is? En als je d'r boven laat krijsen? Ligt ze nog in een ledikant of al in een groot bed? Misschien als je d'r een tijd laat huilen dat t dan ophoudt als ze merkt dat ze geen reactie krijgt. Maar is ook lastig natuurlijk om de hele tijd ene huilende Esmay te horen... Succes ermee! Hier is autorijden ook geen probleem maar Senna zit nog maar 2 maanden in een autostoel (ipv maxi cosi) dus er gaat een wereld voor d'r open. Als ze moe is weigert ze wel in slaap te vallen, dan wordt het wel huilen. Sjoon, lekker ijs!! Welke smaak is t geworden?
kijk flex, zo hoort het! maar je zei toch dat esmay wel eens niet sliep overdag? tot hoe lang houdt ze het dan vol 's avonds? chiel had afgelopen maandag niet willen slapen, en rond half 6 werd hij zo enorm lastig. was natuurlijk net onder het eten daarna nog even met opa en oma gespeeld en om half 8 gingen we de auto in en voordat we op de snelweg waren was hij in slaap.
geen idee! ik moet nog afwachten tot hij thuis is! voor mij in ieder geval eentje waar chocolade in zit! hij wou graag met aardbei geloof ik
he;aas zit ik aardappelen te schillen kan ik nu rustig doen anders zit esmay me altijd te pesten haha maar zit wel voor de tv
IK heb voor esmay ook een leuke bikini gekocht hopelijk issie snel binnen maatje 86/92 ff printscreen gemaakt