juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zit op 4 voedingen per dag om de 4 a 5 uur ze neigt nu meer naar om de 5 uur :)
    ze drinkt 200 tot 220 cc per keer ligt eraan hoeveel ik heb volgens mij loopt bv bij mij ook trug als ik ongi ben (ben het nu naja bijna niet meer)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi leuk :D:D

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Zitten jullie er al over na te denken om naar de HA te gaan dan omdat je nog niet zwanger bent? Hoe lang zijn jullie nu bezig? Van Suzanne was je wel best snel zwanger toch?
    Hopelijk is het nu echt snel raak voor jullie, gun het jullie zo. *knuf*

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd ik heb nummer 4.

blijft eigenlijk wel hetzelfde bijna, maar is toch altijd weer leuk!

5. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Heb vandaag gezien dat een stukje van haar tandje is ook, gelukkig is het haar melktandje,

Heb al eerste echo gehad maar was enkel vruchtzakje te zien toen (5w 4d) maar mijn hcg-waarden waren normaal, moet volgende week vrijdag terug (26 febr)

Ben eigenlijk bijna niet misselijk, bijna geen klachten maar af en toe heb ik een vlaag van misselijkheid maar niet op een bepaald tijdstip...

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier hebben opa en oma Chiel nieuwe woorden geleerd. toffie (koffie) houdoe (hoezo brabants) hij zegt nu als die iets krijgt of geeft ajebie (alsjeblieft)
    tô tô (tomtom navigatie) die hadden we op de heenweg naar brabant geleerd aan chiel

7. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen

hihi wat lief :)

tô tô is natuurlijk heel belangrijk voor zijn woordenschat hihi

Hier zegt ze steeds oeioei...oeioei...oei

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Knap he hoe gauw ze dat onthouden echt schattig!
    Hier ben ik nou ook aan het leren van waar is je neus??
    En waar is je mond en je oren echt zo grappig!!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

leuk heh woordjes leren :D

10. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

We zitten er iig wel aan te denken. Ben nu voor de 2e maand aan het temperaturen. Ik wil eerst zelf een beetje inzicht krijgen hoe mijn cyclus loopt. Want ja... snap er zelf helemaal niks van. maar goed... we blijven gewoon bezig. maar we hebben ons voorgenomen als ik in april/mei nog steeds niet zwanger zijn; dan gaan we naar de dokter.

Bij Suzanne waren we eigenlijk nog niet echt mee bezig. In principe wel lang. Maar we waren er eigenlijk niet zo mee bezig. We waren niet gericht aan het hobby'en zeg maar. Toen ben ik begonnen met ovutesten en ja.. toen was ik na 6 maanden zwanger.

We zijn nu ook vanaf juni vorig jaar bezig hoor. maar ja... leeftijd speelt ook nog mee. ;)

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @minke noa's winterjas had ik ook op de groei gekocht maat 92...die was in het begin iets aan de grote kant maar zit nu ook perfect...heb liever iets te groot dan te klein, dat ziet er helemaal zo armoedig uit:p

hier wijst noa ook alles aan met benaming, neus, oog, mond, tandjes, haartjes, etc...ook doet ze het dan bij mij...mama ook oog! en dan heb ik zo een vinger in mijn oog:p

@flex wanneer is surf nu uitgerekend? fijn dat ze je wat tips kon geven! en ik heb clau inmiddels gesproken hoor;)

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier is vriendlief vandaag jarig 30 jaar geworden! vandaag lekker vrij om huisje aan kant te maken en boodschappen doen en taarten, salades, en soep maken voor het feestje voor morgen..

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Gefeliciteerd met je vriend en succes met de voorbereidingen! Komt er morgen heel de dag visite?

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

surf is 13 april uitgerekend :D

hier is de bikini binnen hij zit als gegoten keek eerst en d8 ueeeh die is klein!!! leek wel kaylee der maat haha

zal ff foto plaatsen :D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd :D

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gefeliciteerd!!!
    en veel plezier morgen.
    hier ook van waar is mama`s oog huppekee gelijk een vinger in mn oog haha...

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn beterschap met maz hopelijk is hij gauw weer beter..
    nee heb niet hoeven werken met carnaval ben 1 avondje weg geweest en 2 middagen met de kleine man...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zoonlief heef tnu maat 92 ben benieuwd van de zomer durf ook nog niks te kopen voor hem..

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Gefeliciteerd met je man!

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo heb nu lekker weekend dek boodschappen doen en morgen de badkamer plafond bewerken en witte vieze vochtplekken....

iedereen fijn weekend...

Deel Deze Pagina