heb dvd van bassie en adriaan gekregen van me ouders met liedje suit grootmoeders tijd en liedjes van hun reisomde wereld ze is er verzot op
@ Flex: Bassie en Adriaan vind ik leuk, maar dan heb ik liever dat ze avontuur beleven dan dat ze zingen hoor.
@flex nou dat komt helemaal goed dan! gister naar schaatsen zitten kijken...geen 1 x nog live gekeken behalve gister en dan dat drama van sven kramer...jeetje wat erg zeg...ik kon wel janken! juist omdat hij als zijn coach er niet mee had bemoeit gewoon goud had gewonnen!
Pfff... ga denk ik een boze brief schrijven naar Z@pp, Teletubbies komen niet meer 's ochtends. M'n ventje vindt dat echt jammer want hij vindt dat altijd zo leuk om te kijken. Gelukkig komt het vanmiddag nog wel.
vond nog dat hij zich inhield! die coach heeft hem wel een goude medaille door zijn neus geboord...4 jaar trainen...hoop echt dat hij over 4 jaar revanche kan nemen.. ben niet echt perse een schaatsfan ofzo maar vond dit wel heel erg
Hmm dat vindt Senna ook erg jammer (en ik ook daardoor). Maar ik zie ze smiddags op tvgids.nl er ook neit meer bij staan. Hoe laat komen ze dan?
Komen ze nu niet omdat het vakantie is en daardoor ook wat voor de oudere kinderen proberen te brengen? Misschien is het volgende week wel weer gewoon op tv? Er komt binnekort een dvd van Z@pp uit en als het goed is zit daar bijna alles op wat die kleine man hier leuk vind! Dus Piet Piraat, Bumba, Plop, Poeh... Kan niet wachten hahaha! Hier ook een grote dvd collectie van Bassie en Adriaan ( Bassis volgens Frits) , is die helemaal verzot op! Ik schrijf niet zoveel meer , maar lees wel regelmatig even bij, soms heb ik gewoon niks bijzonders te melden of beetje te druk met andere dingen... Ben op het moment druk aan het solliciteren, zoek een baan van 24 uur, maar er is weinig in de buurt beschikbaar en nu door de recessie solliciteren er zoveel meer mensen nu, dat je echt alle papieren moet hebben wil je nog kans hebben.... Ach ja, zoek rustig door! Gaan binnekort een weekend naar Parijs , van mijn mans werk uit, alleen kinderen mogen niet mee ( werkt meer dan 180 man..dus begrijpbaar, alleen partner). Voor het eerst gaat hij logeren... 3 nachtjes bij opa en oma (schoonouders wonen naast ons..), vind het moeilijk, maar heb ook ongelooflijk veel zin om samen met me lief weer eens weg te gaan...Zit in Dubio dus!! Eerst volgende week een midweek Centerparcs, de Eemhof! Nog nooit geweest, dus ben benieuwd! En opa en oma gaan ook mee, kunnen ze gelijk meemaken hoe het gaat hhaha! Nou heel verhaal nog geworden! x
@champy dat is lekker een weekendje samen weg...hopelijk gaat het goed uit logeren...misschien kan je voor die tijd hem een keer een nachtje bij opa en oma brengen zodat hij en ook opa en oma een beetje kunnen wennen... leuk hoor centerparcs! hoe is het met afvallen? gaat het goed? hoeveel ben je al kwijt?
@ Zonneschijn: Heb even in de gids gekeken. Vandaag stond het er inderdaad niet in. Maar morgen en overmorgen wel, 13.50uur. @ Champy: Leuk zeg, weekendje weg. Maar wel spannend, een heel weekend zonder je kleine man. En het is ook niet zo dat je 1-2-3 weer thuis bent als er iets is. Maar ga je wel of heb je nog geen beslissing genomen? Die dvd waar jij het over hebt zag ik gisteren bij de Blokker liggen. Toen nog getwijfeld maar toch maar niet meegenomen. Maar wil hem eigenlijk wel hebben...
@linda: Ik ben nu zo'n 10 kg kwijt, maar sta nu al 2 weken "stil".... Beetje jammer! @Coco: De bedoeling is van wel, we gaan hem idd eerst een keer laten wennen enzo, mocht het helemaal niet gaan blijf ik lekker thuis! Maar hij is helemaal gek op zijn grootouders , dus ben er eigenlijk niet bang voor hihi. Alleen ja, als er wat is, ben je toch 5 uurtjes onderweg minimaal...Het blijft lastig!
goeiemorgen alles goed hier??? @linda echt erg he wat een drama van sven.. @coco hier ook een teletubbie fan maar zandkasateel erg leuk.. kan goed dat het niet komt omdat het vakantie is... @champy leuk hoor centerparcs! en lekker naar parijs wel balen dat je zoon nie tmee mag maar 3 dagen met zn 2tjes is ook lekker denk ik... @ellen balen dat ze de kleine nu al zo groot schatten hoop dat het uit eindelijk nog meeevalt!
hier gaan de nachten redelijk goed met uitzondering van een paar, maar over het algemeen gaat het goed! bedankt dat je er naar vroeg...
hier weer ongi gworden dag 31... vanaf aankomende maand gaan we er weer voor ben benieuwd hoelang het duurt....