juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zeker een meevaller!!!:D

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo Allemaal!!

Dat is weer een tijdje terug. Ik zie dat er een aantal een baby bij hebben, GEFELICITEERD!!

Ik ben megadruk We zijn de sneeuw ontvlucht en zijn heerlijk 3 weken naar de zon gegaan. Danny is zo groot geworden. We kunnen saampjes al een heel gesprek voeren. Tegenwoordig wil hij zijn eigen boekjes voorlezen, want hij vindt dat hij het beter kan haha Mama blij haha

Kom ik van de warmte terug naar de kou, gelijk weer verkouden. En twee oogontstekingen?? Heerst blijkbaar op het kdv..

Hoe is het verder?

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hier gaat alles goed. Het regent grr... maar ja.. vindt het veel beter dan die rotsneeuw. laat 't maar gauw voorjaar worden, kunnen we lekker in de tuin ravotten.

Even een vraagje:
    Omdat Suzanne zo'n woelwater is (net als haar mama ;)) hebben we haar nog steeds in een slaapzak liggen. Maar ik wil haar leren om onder een deken te slapen. Ben nu al 3 dagen aan 't proberen, maar het lukt nog niet zo heel erg. Want ze gaat zitten en gaat dan praten en spelen met haar knuffels. Heeft er iemand een tipje/advies hoe ik 't beste kan oplossen om haar onder de dekens te slapen. Ik heb nu een soor dekbedje.
    alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr.
    Bianca

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firstbaby leuk weer wat van je te horen , hier gaat alles goed.
    wat lekker zeg 3 weken op vakantie valt wel tegen danom weer in koude nl te komen...

@bianca ik heb geen idee hoe je dat het beste kan doen mijn zoon slaapt altijd onder een deken...

vrijdag nieuwe bank gekocht eindelijk hebben nu een kunstleer zwarte 3+3 hadden eerst een stoffen die had allemaal vlekken die ik e rniet meer uitkreeg en hij rook naar hond haha..
    gister mn verjaardags kado gekocht een niewe digitale foto toestel..

vanaavond uiteten met de fam mn schoonpa was 25 jaar in dienst en mocht zn familie mee uiteten nemen...

heeft er iemand nog eens iets van mamakaatje gehoord??

fijne zondag allemaal...

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bianca: Ja, jammer genoeg weer regen. Maar ik vind het ook beter dan de sneeuw. Ik was het zat met de auto elke keer helemaal vast te zitten, gladheid, filles...Bah!
    Ben jij nog bezig met zwangeren?

Bulldog: We hebben een heerlijke tijd gehad, dank je.
    Ben jij ook al bezig voor een 2de?

Ik hoef voorlopig geen tweede. Misschien als Danny 3 is. Ons gezin is weer als vanouds, heb een grote jongen nu die in ons ritme meegaat. Heerlijk.. Is daarna wel weer wennen als we voor een tweede gaan, maar daar wil ik nu even niet aan denken haha.

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby: Lekker zeg drie weken naar de zon geweest! Zielig van de ooronsteking dat doet altijd zo zeer!!

Bianca: ALs je graag de slaapzak uit wil doen zou ik tot de zomer wachten maar ze moeten het zelf doorkrijgen dat het eronder lekker warm is.;) I

Bulldog: Je heb lekker geld uitgegeven ;) Wanneer ben je jarig??
    Hier vrijdag een etentje omdat mijn schoonvader ook 25 jaar op de zaak is, echt toevallig.:)

7. Blue Bird

@ Mineke: thanks voor je reactie.
    @ firstbaby: ja, we zijn bezig voor de 2e. Zijn sinds mei vorig jaar bezig.

Suzanne zit nu in de uitprobeerfase. Kijken tot hoe ver ze kan gaan en als ze haar zin niet krijgt, dan gaat slaan of ze gaat heel hard krijsen en huilen.
    En trouwens, ze heeft nu een fase. Als ik haar alleen beneden laat, dan begint ze te huilen en te roepen naar mama. Ook als ik alleen maar eventjes naar de wc toe ga. Wat moet ik daar aan doen? Ik zeg al tegen haar dat mama moet plassen en zo weer terug is.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dat had ik ook bianca, maar nu is dat niet meer zo, of ze loopt mee naar de wc...ik zeg meestal ga maar even op de bank zitten dan zet mama de tv even aan..werkt prima..:p noa slaapt nog steeds in een slaapzak...is lekker warm..als ze dan de dekens van zich afslaat heeft ze het tenminste niet koud...ga als ze van de zomer in dr nieuwe bed gaat proberen zonder slaapzak

@firstbaby leuk dat je weer even komt kijken! hier gaat alles prima! alles gaat erg hard! praten/lopen/rennen/springen/zingen/dansen etc etc;)

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    #569 Blondie, 1 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Blondie: Ik heb gestemd hoor, wat een mooie ogen zeg.:D

Bianca: Fijn he de uitprobeerfase! Hier is het meer de krijsfase.;)

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    thanks Mineke. Ja mooie meid he?

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Linda: Ik zie dat je 14 weken zwanger bent. Alsnog gefeliciteerd.

Mineke: Jeps, ik vind die ontstekingen verschrikkelijk. Maar goed we zijn terug in ons kikkerlandje, dus is ook te verwachten.
    Wel een meevaller van die bril zeg, scheelt weer.

Bianca75: Ik duim voor je dat het snel raak is!
    Hier zitten wij ook in de uitprobeerfase en daarom ook af en toe straf. Ik heb het gevoel dat hij even weer in zijn ritme moet komen nu we terug zijn.

Trouwens, als Danny zijn zin niet krijgt gooit hij zichzelf op de grond en gaat huilen. Heeft iemand dit ook? Is sinds gister zo, ben er enorm van geschrokken. Ik heb hem geen aandacht geschonken en toen is hij achter mij aangelopen en wilde een kusje.

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Gestemd voor Amelie!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firtstbaby nee zijn nog niet bezig maar dat zal aankomende maand zijn of de volgende maand!!

15. Blue Bird

ja, ze is nu enorm een "mama's kindje". Als mijn vriendje met haar alleen is. Of ik ben boven bezig; dan roept ze de hele tijd om mama. Het is pas goed als ik er weer ben.
    Ik vond het gisteren spannend, want ik bracht haar weg naar het kdv, maar het was niet huilen. dus het viel wel mee. Ze was verder alleen maar lief geweest.

Nou, ik ga afsluiten. Ik spreek jullie wel weer.

16. Blue Bird

gestemd

17. Blue Bird

oh... mijn 1200e berichtje:D

wat een klepijzer ben ik toch :D

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @blondie ik heb ook gestemd hoor!!! mooie foto!! volgens mij heeft ze wel een hoop stemmen en maakt ze een grote kans...

@firstbaby dank je!! idd geen aandacht aan geven werkt het beste!

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier percies het het zelfde als ik boven ben heel de tijd mama roepen...

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    das ook toeval ja haha,
    ik was woensdag jarig....

Deel Deze Pagina