juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

mooi filmpje flex!

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    flex: das schrikken... gaat het nu beter?

Bulldog: Ik voel me wel goed, alleen m'n conditie is minder. Dreumes werkt goed mee, dat scheelt een hoop.

straks naar controle, kijken wat ze te zeggen hebben over de echo.

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Flex: hoe is het nou met Esmay??
    Mooi filmpje hoor had kippevel.:)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

met esmay gaat het prima we hebben haar vannacht elke 2 uur wakker gemaakt dat was best lastig omdat ze wilde slapen dus kreeg er geen woordje uit met moeite kreeg ik wel een slok water bij der binnen en die slikte ze door dus dan was het goed:)

nu is ze super vrolijk of er niks gebeurt is dus ik ben erg opgelucht

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ooh, dat is goed om te lezen flex! fijn dat ze weer vrolijk is.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    mooi filmpje flex! fijn dat het weer goed gaat met esmay!

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Flex: Wat erg van Esmay..gelukkig is ze weer de oude. Ze is me er eentje zeg..

Bulldog: Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik word ook eind dit jaar 25! Wat gaat het snel he..

Ellen: Hoe gaat het met je zwangerschap meis? Hoe is het met Raul?
    Jammer dat hij zo van slag was. Misschien had hij inderdaad ergens last van.
    We zijn naar de malediven geweest. Daar was het ruim 32 graden. Met Danny ging het goed. De eerste dag moest hij even wennen aan de temperatuur. Ik heb hem toen gewoon in zijn rompertje rond laten lopen en daarna ging het super.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb canvas doek besteld en hij is vandaag binnen gekomen ff showen!!! :D:D:D:D:D

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

die is heel mooi.

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Echt een leuke foto van Esmay en Kaylee

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wow mooi doek flex!!!

@bulldog beetje laat maar nog gefeliciteerd met je b-day!

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    fijn dat hij goed meewerkt!!
    hoe was bij de vk??

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dank je !
    begin al echt mee te tellen drek he op naar de 30 ppffff....

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dank je....

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    pfff hyet inslapen gaat hier op het moment echt dramatisch, eerst legde ik hem weg en was het stil nu is het zo dat hij eerst een half uur krijst ppfff word er zo moe van het ging zo goed...

vandaag zonder wagen dus lekker aan huis geplakt manlief zn wagen moet gemaakt worden zn wiellagers zijn versleten..

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog jeetje wat vervelend dat hij zo krijst

esmay heeft het de laatste tijd ook ineens :$ en soms tot spugen aan toe erg vervelend:( terwijl ze hartstikke moe is want ze is van 8 tot 19 op eeerder wil ze al helemaal niet naar bed :$ hoop dat het maar een fase is

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex zo te lezen hebben er hier meer last van dus denk dat het idd een fase is ik hoop dat het snel weer beter gaat ....
    hij draait ook zoveel op het moment op zn buik/zij/rug en dan stoot hij tegen de zijkanten aan en denk dat hij daar ook wakker van word snachts....

18. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Flex en Bulldog.. Danny had hier een tijdje terug ook last van uit het niets. Toen ben ik begonnnen met in zijn kamer te blijven en een paar keer op zijn ruggetje te wrijven...en slaap kindje slaap te zingen. De eerste dag bleef ik 5 min.. 2de dag 4 min. daarna 3 min..2 min.. en toen ben ik weggelopen.
    En toen was het gelukkig weer over. Ik houd er niet van hem overstuur te maken voor het slapen gaan, dan lukt slapen dus helemaal niet meer. Dat weet ik nog van de periode dat ik zijn speen had afgepakt.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zijn er hier al kinderen van de speen af die ze hadden gebruikt? ik krijg chiel en nog echt niet af namelijk hij moet het hebben voor het slapen en als hij 's nachts wakker word, en de speen is hij kwijt blijft hij huilen totdat we die gegeven hebben.

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier sleip hij pas met 19 mnd door en toen nog niet iedere dag, na het bezoek van het cb is het beter gegaan maar paar weken terug was hij zo verkouden dat het weer isfout gelopen nu ging het wel weer maar het begint weer op nieuw...

Deel Deze Pagina