ik zou er goed overnadenken dan ! niet dat je met een rotgevoel weg gaat want dan heb je ook niks aan je vakantie.
zo hier ook even een berichtje van mijne kant.... @ sjoon: da's balen zeg. Ik heb geen idee hoe een gastouder werkt, dus ken ik je ook geen advies geven @ mamakaatje: gefeliciteerd met jullie aankomend huwelijk @ hier... van het weekend was m'n temperatuur van 37,0 naar 37,3 gegaan. en vanochtend is mijn temp. gezakt naar 36,9. Ben wel benieuwd; maar ik wil donderdag of vrijdag gaan testen. Mits m'n temp niet verder zakt. Ik voel me goed en heb geen last van een eventuele aanstaande menstruatie. *keep my fingers crossed* zo even snel posten en dan ga ik zo even lunchen.
@sjoon echt be-la-che-lijk elk kind van deze leeftijd pakt speelgoed van de ander af en wil graag rondrennen als ze dat net kunnen....ik vind het echt zooo stom van die gastouders... @firstbaby ik zou hem gewoon eerst een keertje een nachtje laten logeren bij opa en oma...ze vinden dat vaak wel leuk hoor! van opa en oma mag toch altijd net iets meer dan haal je hem de volgende dag sochtends weer op dat hoef je hem niet zo lang te missen...een vakantie lijkt me ook wel lang hoor...dat zou ik zelf denk ik ook niet kunnen maar noa gaat wel eens als wij een feestje hebben een nachtje logeren....binnekort wordt mijn moeder 50 en viert ze savonds in voorschoten een feest in een zaaltje wat tot half 2 snachts duurt...dan gaat noa lekker bij opa en oma een nachtje logeren, ...noa vind het hardstikke leuk, mijn schoonouders ook en wij kunnen de volgende ochtend lekker uitslapen..iedereen blij dus @bianca spannend! duim voor je! @flex fijn dat het met naar bed gaan met esmay beter gaat!
Je hoeft in principe geen campingbed mee te nemen als je naar een hotel gaat, want we krijgen altijd een babybedje. Maar Danny is erg onwennig in andere bedjes. Hij is gewend om in het weekend wel eens in zijn campingbedje te slapen bij opa en oma. Ik heb zo een lichte campingbed van 4.5 kg volgens mij is hij van Baby Bjorn. En aangezien we voldoende kilo's mogen meenemen, neem ik zijn bedje liever mee. Verder nemen we zijn bedje ook mee naar het strand voor onder een parasol en hij ligt daar dan lekker te spelen. En dat kan weer niet met het bedje van het hotel. Eerste keer dacht ik... Waar ben ik aan begonnen? Maar het went en vind het echt leuk om de kleine om ons heen te hebben. We hebben een combireis gemaakt van maleisie en thailand, Bali en een combireis van malediven en Dubai.
Bianca: Spannend, ik duim voor je. Flex: Super joh, dat Esmay zonder huilen is gaan slapen! Ik was ook zo blij toen Danny eindelijk ophield met dat zeuren als we hem naar bed brachten. Linda: Bedankt, ik heb deze zaterdag een feestje en mijn man wilde eigenlijk niet mee. Ik denk dat ik ga voorstellen dat hij wel meegaat en dat de kleine richting mijn ouders gaat. Bedankt voor de tip.. 1 nachtje lijkt inderdaad niet veel. Hij slaapt wel eens bij opa en oma, maar daar ben ik dan ook want mijn ouders wonen helemaal in Gelderland!
@firstbaby nou hopelijk stemt je man ermee in en veel plezier dan van het weekend! @flex mooie foto, heb je deze ook op canvas laten afdrukken?
zijn jullie kindjes ook zo vroeg wakker op het moment ? hier wel om 7u word hij wakker. eerst was dat altijd 8u half 9... miss maar eens eerder op bed leggen savonds dan krijgt hij toch zn rust.
@ iedereen: bedankt voor 't duimen. Ik vind 't zelf ook behoorlijk spannend hoor. vanochtend was m'n temp. 37,1 graad. als hij zo hoog blijft. ga ik donderdag testen
nu om half 6 i.p.v. om half 7. ik maak haar meestal ook wakker rond die tijd, want als ik moet werken dan moeten we op tijd zijn voor het kdv. en nu hoorde ik dus van m'n vriendje dat het ook te maken heeft met de zomertijd wat er eind maart aan komt te zitten. dreumessen hebben nog geen tijdsbestek; daarom leven ze op de ritme van de maan. Op zich zit daar wel wat in.
zit wel wat in ja. ik denk ook omdat het nu smorgens om 7u al licht is wat het nooit was de laatste maanden denk dat het daar wel mee te maken kan hebben..... wordt nog wat dan eind van de maand als de klok vooruit moet....
zit ook met smart te wachten tot hij komt , stond gister wel even raar te kijken toen ik sneeuw zag vallen dacht echt van nee he niet weer... heb het helemaal gehad met de winter bah maarja ben niet de enige waarschijnlijk.
nou... ik heb vanmorgen getest... negatief is dat te vroeg? Ik heb net wat boodschappen gedaan en ik dacht laat ik nog wat spelen met suzanne. Maar nee, ze viel zowat in slaap op mijn been. toen ben ik naar boven gelopen om de thermometer te pakken om haar te temperaturen... 39,4 dus meteen naar boven gegaan. zetpil gepakt en nu ligt ze alweer een half uur te slapen. Dus heb ik vriendjelief gesmst en ja... die schrok natuurlijk ook. mssn heeft ze een kou gepakt. we stonden afgelopen zondag in de open vlakte me die rotwind; dus ja... vriendje d8 meteen aan een longontsteking omdat ze zo rothoest. maar ja... ik houd 't even in de gaten. is de koorts nog niet gezakt dan zit ik vanmiddag bij de ha. O ja Linda... jij werkt bij een apotheek. ik zag dat suzanne een koortslip heeft. hoe ze daar aangekomen is, is mij nog steeds een raadsel. Mag zij gewoon zovriac hebben of andere smeerseltjes? alvast bedankt.