juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca miss het nog wel te vroeg xou gewoon afwachten...

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay was altijd 5 uur half 6 wakker nu half 8 8 uur

maar ze is nog steeds chagarijnig hele dagen lang ondanks de vele slaap

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bianca wat balen nega test maar hjet kan nog te vroeg zijn zou w88 tot na je nod voor je weer gaat testen
    en beterschap voor suzanne hopelijk is het geen longontsteking

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Hoe is het nou? Is de koorts gezakt???

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca als ze een koortslip al heeft zou ik er gewoon akolip op smeren! (zinksulfaat) zo 6-7 x per dag (daarna goed je handen wassen;)) ik zou geen zovirax of iets dergelijks nog bij een kind opsmeren...balen van je negatieve test ik denk dat t nog te vroeg is geweest...zou tot je nod of het weekend wachten...

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wij hebben zaterdag geslachtsecho! ben echt zoooo benieuwd!!
    zaterdag komen vrienden van ons op visite maar die blijven ook met hun 2 dochters van 2,5 en 1,5 eten...iemand tips wat ik kan maken? ik zat ook te denken om patat te gaan halen maar dat is misschien ook zo stom en misschien mogen hun kinderen dat wel niet...dus alle tips zijn welkom...

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat spannend ben wel beneiuwd:D:D

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Dank je! Ook hier is hij eerder wakker. Normaal gesproken sliep hij van 20:00 tot 09:00. Nu slaapt hij van 19:30 tot 07:30

Linda: Mijn man vindt het een goed idee, dus wij gaan saampjes naar het feestje!!! Bedankt nog.
    Ik zou geen patat halen als ik eerlijk moet zijn. Ik zou niet willen dat mijn kinderen van die leeftijd dat zouden krijgen. Ik zou eerder voor pasta gaan, spaghetti of macaroni daar zijn kinderen juist dol op. Gehakt en groente klein snijden, zullen de kinderen lekker van smullen.

Bianca: Ik denk dat je te vroeg hebt getest, even afwachten. Houd Suzanne maar goed in de gaten en ik zou ook naar de ha gaan als haar koorts niet zakt. Beterschap.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou ga je het zeggen wat het word of blijf het een verassing.:D

Ik zou het gewoon even vragen of ze patat eten gezellig vinden! Anders dacht ik net als Firstbaby aan macaroni ofzo!! Een keertje patat kan echt geen kwaad hoor. Hier kom mijn vriendin ook gezellig zaterdag en ga ik wel friet halen. Hun hebben 5 kinderen en wij 3 word dus een lekkere gezellig bende.;)

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja op zich is het idd niet erg om een keertje patat te halen...noa krijgt het ook af en toe en die paar patatjes die ze dan eet...stelt niet zo veel voor...ik kijk nog wel macaroni of patat halen denk ik maar... noa is niet zo gek op macaroni maar ja dat heeft ze pech:p

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda leuk hoor geslachtsbepaling heb je zelf een vermoeden wat het is?
    en ga je het verklappen ??
    hier ook geen macaroni freak maar ook geen patat freak...
    miss en pan soep maken met lekker stokbrood erbij?

hir is het inslapen gister goed gegaan had chamodent in zn mond gedaan want hij roept heel de dag auuww en zit dan aan zn m,ond...

vanmiddag werken en dan vanavond op kraamvisite bij een collega altijd leuk een baby hihi.....

fiijne dag allemaal....

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Kan ik dat gewoon bij de etos/kruidvat halen?

@ iedereen: ja de koorts is gezakt. Ik heb haar vandaag gewoon naar het kdv gebracht. We denken dat het tandjes zijn.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Spannend, geslachtsbepaling. Denk je dat ze het nu al kunnen zien wat het wordt? Wat denk je zelf, of heb je geen voorgevoel?

14. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Bianca: wat fijn dat de koorts weer gezakt is.

@Linda: nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk zeg!
    Ben benieuwd wat je nu zal krijgen :)

Ik las een vraag over patat etc. Ik moet zeggen dat we hier wel een patatmonstertje hebben. Evy eet gerust een frikandel en een bordje patat op hoor :), ze krijgt het 1 a 2 x per maand maar zou het het liefste iedere dag eten denk ik.

@iedereen: bedankt voor de felicitaties!

Slapen jullie kindjes nog tussendemiddag?
    Evy de ene x wel en de andere x wil ze weer absoluut niet. "s avoonds is het hier sinds 2 weken ook een megastrijd om haar naar bed te krijgen. Douchen, afdrogen, aankleden, tandenpoetsen, naar bed is een en al krijsen. Normaal sliep ze van 19.00 tot 8.30 uur maar nu mogen we blij zijn als ze om 20.15 stil is en wordt ze ook al vroeger wakker tussen 6.30 en 7.30 uur.... hmm zou het toch door de komende zomertijd komen????

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Linda: Patat kan wel, maar als avondmaal? Ben ik de enige die dat raar vind haha. Danny heeft wel eens een paar frietjes gehad, maar dat was meer als we een keer winkelen en buiten een frietje eten of een keer in de middag bij de mac dan krijgt hij er ook een paar. Maar ik heb het nog nooit als avondeten aangeboden.

Bianca: gelukkig dat haar temperatuur is gezakt! Brengt weer wat rust in huis..

Mamakaatje: Ja hier doet hij nog trouw elke dag een middagdutje van 2 a 2.5 uur. Heerlijk wat rust in de tent. Ik hoop dat hij dat voorlopig blijft doen.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @fistbaby niets is raar hoor iedereen heeft zijn eigen dingetjes en zijn eigen gewoontes..noa eet niet vaak of zo maar heel af en toe gaan we wel eens patat halen en dan krijgt zij ook wat patat en 2 of 3 kipnuggets (die ze dan meestal laat staan:p) ik die er meestal een paar schijfjes komkommer/tomaat en een beetje appelmoes voor de vorm bij krijgt ze toch nog n beetje groente binnen en ze vind het lekker dus...door de weeks eten wij ook wel een keertje ovenfrietjes of aardappelkroketjes bij onze groente en vlees..dan eet ze misschien 6 patatjes of 2 aardappelkroketjes, groenten en een stukje vlees.. ze eet de laatste tijd gelukkig bijna altijd dr bordje leeg...

ik zat ook aan een pan soep met stokbrood te denken maar ja weet ook niet of hun kinderen soep eten...noa in ieder geval niet....anders maak ik voor ons een pan soep mmet stokbrood en bak ik voor de kinderen wat pannekoeken....misschien is dat een idee...

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow ja ik denk trouwens dat het een meisje weer is maar ja who knows....zaterdag weten we het...zal het hier dan ook wel ff plaatsen..

@mamakaatje...hier gaat noa eigenlijk nooit 'savonds in bad maar altijd smorgens...noa gaat altijd rustig naar bed en slaapt dan ook direct...ze zit zelf al om kwart over 7 noa bedje toe...:p misschien heb ik wel een makkelijk kind hoor...tandenpoetsen is vaak wel een strijd maar ja je kan niet alles hebben:p

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mamakaatje hier smiddags nog wel een slaapje van een uurtje ongeveer als ik geluk heb.
    en hier ook iedere morgen vroeg wakker...

@firtstbaby is niet raar hoor , dat is ieder zn eigen keuze hier lust hij het niet echt dus hij krijgt dan gewoon iets anders.

@linda hoop dat ze het kunnen zien zaterdag...veel plezier iig..
    enne pannekoeken is ook wel een idee hie rvind zoonlief dat erg lekker...

@bianca hoe voel je je??

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Over de patatjes, als wij patatjes eet mn zoontje gewoon mee, maar we eten er dan wel een salade of iets bij, hij krijgt niet alleen maar vette hap. Maar de keren dat wij patatjes halen bij de snackbar zijn op één hand te tellen. Wel maak ik zelf af en toe ovenfrietjes.

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    mamakaatje: hier nog een middagslaapje van 2 a 3 uur. Heerlijk, dan ga ik ook nog ff liggen :)

Linda: een topper hier is stampot, makkelijk om zelf te laten eten ook. Waarom vraag je niet aan de ouders wat je kunt maken voor hun kindje?

Patat eten wij nooit. Op het KDV hebben ze het met de kerstlunch gegeven, vond ie wel lekker geloof ik.

Hier verder geen probleem met slapen gaan, hij geeft het nog steeds zelf aan dat ie naar z'n poppie toe wilt. 's ochtends alleen wel ongeduldig als ie wakker is. De laaste maanden slaapt ie van 19.00 tot 7 uur.
    Avondeten gaat nu wel wat moeizamer. Hij plukt overal het vlees uit en de rest eet ie niet meer....

Deel Deze Pagina