@ Ellen: Wow, nog een slaapje van 2-3 uur! Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Ik ga hier voor de award meest-wakkere-baby. Geen slaapje meer overdag, en 's nachts van 20 tot +/- 7 uur.
Dat van het avondeten en het vlees eruit pikken herken ik trouwens wel. Hij was altijd zooo gek op alle soorten groente, nu laat hij het vaak links liggen. Vlees is het enige dat ie nog echt graag lust!
zo das lekker 2 a 3 uur rust ik mag blij zijn met een uurtje... hier is vlees ook erg in trek en dan vooral gehakt....
bij vlagen misselijk (maar kan ook tussen de oren zitten). Ik heb mezelf voorgenomen om zaterdag of zondag te testen. Ik hoop dat ik 't kan volhouden. Verder ben ik heel erg moe. Gisteren op het werk was het vechten tegen het openhouden van m'n ogen. Ik heb dus ook veel buiten gestaan "even roken" (ik rook niet hoor ). Gisteren en eergisteren had ik gruwelijk veel pijn aan m'n borsten. Nu valt 't enigszins mee. Temperatuur was vanochtend 36,9 graden. Mwah... ben gewoon benieuwd. Ik heb wel 't gevoel dat er een ongi aankomt. maar aan de andere kant, als je m'n temp. kaartje ziet, dan zit ik op dag 23 met een enorme piek... dus het kan ook wel eens raak kunnen zijn. We w88 het af. O ja... met Suzanne gaat het ook weer goed. we denken dat het de tandjes is geweest. En over het eten: zelfde laken en pak. gisteren had ik broccolie met gehakt en aardappelen gemaakt. Wat eet ze als eerste op.... de aardappelen. Maar ik moet ook zeggen: het ligt er aan wat ik op tafel zet. Het is geen frietjesmens. Kipnuggets daar integen eet ze wel op.
ik hoop voor je dat het een positief teken is en dan je van ut weekend posi test! fijn da thet met suzanne weer beter gaat...
Die van mij ligt al 1.5 uur te slapen... en hij slaapt zeker nog een uur door. Ik maak hem meestal om 14:30 met moeite wakker, zodat hij om 19:30 weer moe is. Het avondeten is hier al een aantal dagen drama. Hij wil gewoon echt niet. Maar stukjes worst of kaas is hij dol op. Hij roept de hele dag KAAAAAS in huis of appel.
@ bianca wat spannend!! ik duim voor je Enne bedankt voor je kaartje heel lief van je morgen alweer een jaar ouder
esmay houd ook niet zo van patat daar in tegenm is ze gek op spekkies en andere snoepjes haha esmay is dol op aardappelen en groente (zoals spruiten) hebben vandaag nieuwe tv gekregen ik dnek ach laat ik um alvast neerzetten valt er een box op mijn teen verga nog steeds van de pijn heb er maar ff een tapeje omheengedaan mssn is het licht gekneusd blauw is ie iig wel
oh... dan is de postbode toch wel snel geweest. whahhaa geen dank. Ik heb 'm gisteren met de post van m'n werk mee laten gaan.
ow wat lekker zeg, hier werd hij na een uur weer wakker de hond was aan het blaffen want de boekhouder stond voor de deur.... hier laat ik hem tegenwoordig zelluf eten gaat een stuk beter ...
Een uurtje maar? Jammer joh.. anders had je wat meer tijd voor jezelf. Ik hoop echt dat hij dat middagdutje voorlopig voortzet, want dat is waar ik naar uit kijk als hij actief/stout is.. Dan kan ik even een kopje koffie drinken en lekker een boek lezen in alle rust. Zelf eten is een ramp. Hij wil perse met een lepel eten en gooit alles op de grond.. af en toe mag het wel maar dan moet ik echt bij elke hap kijken welke kant hij het weer gooit. Met zijn handjes eten gaat goed, maar dat wil hij liever niet. Als hij ziet dat wij bestek hebben wil hij dat ook..
hier kijk ik er ook altijd erg na uit ben al blij met dat ene uurtje! doet hij al zolang een uurtje slapen heerlijk is dat.. hier was zelf eten ook altijd een ramp maar sinds een paar weken gaat het goed. miss dat over een tijdje bij jou ook wel goed gaat..
Hier eet chiel eigenlijk al een hele poos zelf. af en toe helpen we een handje, maar het gaat heel goed. en de katten lopen maar om zijn stoel heen te wachten tot er iets valt! en meestal ook eerst het vlees. en champignons. tomaat is een groot favoriet. hij lust zelfs feta en olijven...haha als we patat eten dan krijgt hij er meestal tomaat of komkommer bij en naderhand nog een stuk fruit. fruit eet hij trouwens ook heel erg graag, het liefst de hele dag door flex alvast gefeliciteerd morgen!
noa eet ook al heel lang zelf met een vorkje...dan prikt ze dr vlees, groenten en aardappel en stop t in de mond...soms pakt ze ook wat met dr handjes... @flex alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!!! @bianca hopelijk zitten de symptomen niet tussen je oren! heb je nog getemperatuurd?
Hier krijgt hij al sinds 6 maanden bijna alles via de Rapley methode, dus hij eet al heel lang zelf. Tegenwoordig gaat het gelukkig wel steeds beter met zn vorkje en lepeltje, want het was wel vaak een rommeltje. Pff... heb een paar rotnachten achter de rug. Het naar bed brengen gaat nog prima, gewoon om 20uur, zn vaste ritueel en hij slaapt lief in zonder huilen of zeuren. Maar hij wordt 's nachts hysterisch wakker. De eerste 2 nachten om 5 uur, vannacht was het om 2 uur. Hij is dan helemaal hysterisch, staat te springen in zn bed en mama te roepen. Het enige dat helpt is optillen en zachtjes wiegen met hem, zodat hij kalmeert. Maar zodra je hem terug in bed legt is het weer krijsen. Vannacht heb ik een hele tijd met hem opgezeten. Op een gegeven moment heb ik het bovenste matras van mijn boxspring gepakt en heb het naast zijn bedje gelegd, ik dacht dat dat misschien zou helpen, maar ook niet. Ik was ten einde raad, was al een hele tijd wakker en wilde ook eens slapen. Toen ben ik samen met hem op het matras gaan liggen (ja stom...) en toen viel hij wel meteen rustig in slaap. Armpjes stijf om mn nek heen. Iemand enig idee wat dit is? Het lijkt wel of hij bang is ofzo, maar waarvoor? De regel van 10 minuten huilen ga ik niet toepassen want het was geen huilen maar hartverscheurend schreeuwen, zo kan ik hem echt geen 10 minuten laten gaan want dan wordt hij alleen maar hysterischer.
oh meid wat erg zeg dit had ik dus ook met esmay gelukkig maar paar dagen want nu gaat het super goed ze wil alleen niet dat haar papa der naar bed brengt dan is het wel schreeuwen geblazen lijkt wel verlatingsangst maar weet het ook niet zeker dat dat het is wat de meiden hier me vertelden