juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firtstbaby jeetje wat erg , snap heel goed dat je zo reageerd hoor zou ik ook doen.
    hoop dat de tandarts nog its voor je kan betekenen..

@zonneschijn leuk je weer te zien , snap wel dat je het druk heb hoor werk kids huishouden...
    fijn dat jullie de afspraak hebben staan bij de kinderarts.
    is dit kdv wel fijn ?
    ondanks de lullige opmerking van de leidster?

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meid fijn dat de afspraak staat bij de arts
    en wat een rot opmerking zeg van die leidster
    hoop dat ze het wel naar hun zin hebben op het kdv :)

*zo ga snel weg zwemmen anders kom ik telaat;)

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon: Wat een leuke foto van jouw knul!
    Ja, ik hoop dat de tandarts wat kan doen, alhoewel ik het betwijfel.

Bulldog: Ja, het is helaas gebeurd en niets meer aan te doen!
    Nu het ochtend is vind ik het wel meevallen, begin eraan te wennen. Was gewoon enorm geschrokken..

Flex: Veel plezier met zwemmen..

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    logisch dat je schrik!
    hoop dat de tandarts er eventuuel een stukje vulling aan kan zetten, maar weet niet of ze dat doen met kleine kinderen.
    hier ben ik ooit met de fiets gevallen toen ik 14 was ofzo allebij mn voortanden afgebroken hebben ze met vulling aan gezet en nu heb ik er kronen..
    gelukkig is het zn melkgebit nog maarja om er zo nog 6 jaar ofzo mee te lopen is ook zomaar wat toch>>

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Danny met beide tandjes haha

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    #826 Firstbaby, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
    Afgebroken tandje

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Ik heb gisteren een beetje op internet rondgelezen. Maar een tandarts doet niets bij melktandjes. Mits het tandje grijs wordt en het vlees ontstoken is, dan wordt die getrokken. Als het tandje scherp is dan wordt hij wel geslepen..

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    firstbaby: ga je nog wel naar de tandarts nu dat je dat op internet hebt gelezen?

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Ja, het valt wel op inderdaad, dat stukje eraf. Maar ik vind het wel meevallen hoor, niet storend.
    Ben je nu alsnog bij de tandarts geweest?

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ellen: Ja, ik ga alsnog naar de tandarts. We mogen om 13:10 komen.
    Erg nadelig, dan zal hij supermoe zijn omdat hij rond 12:30 zijn middagdutje doet. Maar dan maar even wakker houden..

Coco: Ik ga straks naar de tandarts. Ik vind het ook niet storend, maar minder mooi helaas..

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby: Succes bij de tandarts. Is echt afgebroken dat zie je duidelijk, vind het nog meevallen maar als moeder kijk je daar andesr tegen aan.;) En zonde blijft het altijd!!

Zonneschijn: Wel rare opmerkingen gelijk al van de leidsters zeg, fijn dat je naar de kinderarts ga!! Hopelijk valt het allemaal reuze mee!!

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firstbaby succes bij de tandarts!
    trouwens leuke foto van danny met die super mooie achtergrond..

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

zo ben er ook weer. Lekker in de tuin gezeten. Nu is het zonnetje weg; dan wordt het wel koud. Zo Suzanne uit bed halen. Daarna even naar de speeltuin met haar.

@ Firstbaby: jeetje zeg. Succes bij de tandarts.

@ Mineke: is de rust bij jullie al wedergekeerd? of staat de straat nog steeds vol met journalisten?

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

o jee.. Suzanne alarm.... er is er 1 wakker aan het worden. :D
    ik ga de boel hier opruimen en dan gaan we eventjes naar de speeltuin toe....

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik ben bij de tandarts geweest. Ze vond het een mooie val en ook zij vond het meevallen. Tandje zat nog stevig op zijn plek. Maar ze adviseerde me wel om hem 2 dagen geen harde dingen te eten te geven. In plaats van een appel een banaan etc. Ze wil hem volgende week wel slijpen, dan ziet het er wat natuurlijker uit. Het tandje heeft 2 dagen de tijd om weer als vanouds stevig op zijn plek te staan. Ben wel opgelucht!

Mineke: Dank je wel. Ik blijf het inderdaad zonde vinden.
    Ik hoor net van mijn schoonmoeder dat er bij het neefje(3 jaar) van mijn man een bloedprop boven zijn oogje is gevonden en dat hij een van zijn ogen niet meer goed kan draaien. Ze zijn hem nu grondig aan het onderzoeken in het ziekenhuis. Toen dacht ik, wat loop ik nou te zeuren over een stukje melktand haha. Zie het nu wel weer positief in. Ik moet zo maar even mijn schoonzus bellen.

Bulldog: Dank je. Ja, die foto was van vorige maand toen we op vakantie waren. Wat leuk.. ik zie dat jullie bezig zijn met de eerste ronde! Ik hoop dat het snel raak is..

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bianca: Dank je!

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firtstbaby gelukkig viel het mee en dat ze het wel willen slijpen !
    jeetje das erg van je neefje hoop da thet allemaal meevalt.
    ja we zijn met de 1e ronde bezig volgende week mn nod dus ben benieuwd! hoop ook dat het snel raak is...

zo net effe in de voortuin bezig geweest wat een rommel zeg bah...
    tis echt lekker weer zoonlief zit heel de middag al in de tuin...

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @fistbaby balen dat hij gevallen is zeg! vind het afgebroken stukje wel meevallen idd..noa zag ik paar maand geleden ook ineens een hoekje van dr tand af...en heb niet gezien hoe het gebeurd is...dat vond ik pas erg...verder zie ik het al niet eens meer...maar kan me voorstellen dat je baalde

@flex hoe ga je zwemmen met 2 kids als ik vragen mag? vraag me soms af hoe ik dat straks moet doen met 2 kinderen..

@zonneschijn hee welkom back! fijn dat jullie een afspraak bij d ka hebben...idd rotopmerking van die leidster...kan ze ook wat subtieler brengen...en alsof je het zelf nog niet weet....loopt senna inmiddels al wel? hoop dat maz en senna het bij dit kdv heel leuk zullen hebben!

@bulldog succes deze ronde;)

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Fijn dat alles goed was, en fijn dat ze het toch een beetje kunnen bijslijpen,en dat hij nog goed op zijn plek staat!;)

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ Zonneschijn,Fijn dat je binnenkort naar de kinderarts toe kan!
    En wat die leidsters betreft,ik vind dat ze wel een heel stuk subtieler kunnen zijn met hun uitspraken!
    Ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt!

Deel Deze Pagina