ja, dat ze dat al zo snl zeggen over senna! dat kunnen ze eerst toch wel iets langer aan kijken en dan voorzichtig zeggen lijkt mij...
@ linda alleen ga ik niet met 2 kids zwemmen das beetje onmogelijk doe ene week esmay andere week kaylee
Het was gelukkig een straat verder, nu zijn ze nog wel steeds bij het huis sporen aan het onderzoeken volgens mij. Staat nog steeds zo'n politiecontainer en een grote bus. Kan het niet precies zien staan grote groene schermen voor. 's Avonds loopt er wel politie bij omdat iedereen bloemen gaat neerleggen en met elkaar erover praat. Morgenavond is er een stille tocht en neem aan dat ze daarna alles weg gaan halen! Ik moet werken en heb al een afspraak anders was ik wel gaan kijken. Voor ons is het dan voorbij maar voor de ouders vind ik het zo onbegrijpelijk. Fistbaby: Gelukkig dat ze het kunnen slijpen. Beterschap met je neefje, naar hoor!
hey meiden moeten vanavond met de hond naar de dierenarts kwam er vanmiddag achter dat ze pure bloed plast. ben zo bang dat het iets ernstigs is . ze doet raar zit heel zielig te kijken al een paar dagen maar toen had ze nog geen bloed. gaan om 6u gelijk naar het inloopspreekuur. ze is 5,5 jaar nu en dit ras word maar een jaar of 8... hoop zo dat het een blaasontsteking is en dat ze gewoon antibitica krijgt.
zijn bij de dierenarts geweest , had een beetje urine opgevangen was een hele stunt maar is gelukt. ze heeft geen blaasontsteking hij enkt dat ze miss een ontsteking aan der baarmoeder heeft heb nu antibiotica gekregen voor 10 dagen dus hoop dat het helpt...
Ik heb die donkergrijs/blauwe chicco buggy. Hij weegt rond de 5 a 6 kg. Hij is bij ons nooit gewogen, omdat de kleine altijd in de buggy zit als we inchecken. Je mag hem meenemen naar de gate, dus het wordt niet als bagage gerekend..
ik heb geen idee hoe hij heet er staat niks op de labels. hij is blauw met zwart en heeft 5 standen... @firtstbaby welke lichte buggy heb jij want mocht hij te zwaar zijn dan heb ik geen zin om met een kind op mn arm te lopen.. zo ik ga slapen ben doodop en moet morgen werken fijn weekend allemaal....
Mineke: Dank je. Met het neefje gaat het ook goed. De mri scan heeft uitgewezen dat het meevalt. Bulldog: Wat vervelend voor je hond zeg! Lijkt me echt even schrikken, bloed plassen is geen goed teken. Gelukkig dat ze antibiotica krijgt. Beterschap..
Ik heb hem alleen voor de vakanties gebruikt tot nu toe. Hier in NL heb ik hem nog nooit gebruikt. Maar hij zit er niet zo comfortabel in, omdat hij niet zo rechtop kan zitten heb ik het gevoel.. Maar ik vind het fijn dat hij in slaapstand kan voor als Danny moe is.