juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Bianca: beterschap en ik zal voor jullie duimen dat het dit keer gaat lukken...

@Coco: van harte, leuk zeg... hoe voel je je?

Ik heb ook weer een drukke tijd achter de rug. Evy is net zoals vele kindjes erg aan het uitproberen en de laatste week ook veel aan t huilen/gillen/brullen... ze eet ook erg slecht alweer 2 weken.
    Vorige week had ze opeens weer 40,5 koorts 2 dgn en daarna was t weer weg. Zag nu wel dat de onderste laatste kiezen bijna helemaal doorzijn, nu alleen de kiezen bovenin nog.

Ik heb straks om half 4 een sollicitatiegesprek voor de peuterspeelzaal hier. Ben wel ergggggggg zenuwachtig hoor. (vorig jaar had ik hier ook op gesoll. maar toen waren het te weinig uren)
    Duimen jullie alsjeblieft voor me!

ps er staan leuke speelhuisjes in de aanbieding bij de Gamma.
    Evy krijgt hem voor haar verjaardag van opa en oma....

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon jeetje das ook niks zeg zo erg!
    hoop voor je dat het snel minder word!
    zijn jullie nog bezig voor een 2e of heb je het op een laag pitje gezet vanwege ander werk?

@mamakaatje so 40,5 koorts das niet niks!
    hier is het eten ook een drama af en toe hij wil alles zelf doen en mag hem niet helpen.
    ik duim mee voor je dat je sollicitatie gesprek goed gaat!
    hier is de eerste grote kies aan het doorkomen daarna nog 3 en dan eindelijk klaarmet die tanden en kiezen.

@coco wat is het beleid bij jullie wanneer je een echo krijgt?

@mamakaatje ik had die huisjes zien staan ja in het gamma krantje vind ze erg leuk.
    ben ook op mp aan het kijken had een leuke gezien met een glijbaan eraan maar helaas is hij al gereseveerd.

vanmiddag lekker in de tuin bezig geweest alleen nog binnenkort een keer met de hoge drukspuit erover en hij is weer mooi.
    ik ga eten maken
    fijne avond allemaal...

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, wij willen wel voor een tweede gaan nu.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij zijn afgelopen 2 dagen ook d etuin gedaan straatje schoongespoten nieuwe boompjes in nieuwe bakken nieuwe stoelkussen tuinmeubels afgespoten en behandeld een neiuwe plank op de schutting en aardbijenplantjes geplant en bloembollen geplant we zijn nog lang niet klaar maar gan volgende maand weer verder :)

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    leuk he :D ik vind het ook heerlijk nu in de tuin bezig zijn...
    En we hebben dan ook al aardig wat uitgegeven hihi

spulletjes zoals vlinder spiegel etc aan de muur bloembakken met lavendel erin buiten en op de schutting ook mandjes met paarse bloemetjes en nieuwe buitenlampen een tuinset via mp van hardhout en nieuwe tuinstoelkussens en zojuist bij kwantum een bak gehaald daarvoor..en een hoes voor de set en olie voor het olie lampje en kleedjes erover en en en hahaha teveel dus :p

Ziet er wel leuk uit he? :)

Bekijk bijlage 61315

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Vorige keer kreeg ik eerst een intake met de vk met een week of 8. En die had een afspraak voor een echo gemaakt met 10 weken (maar die zette mij op 9wkn).
    Nu gaat dat denk ik weer zo. Ik heb iig voor volgende week donderdag mijn vk-intake, en dan zal ik wel vragen of ik de echo wat eerder mag.

@ mamakaatje: Ja, ik voel me nog heel goed, eigenlijk nog nergens last van, wat mij alleen maar extra onzeker maakt...

@ bwtje: Ja, ziet er erg leuk en gezellig uit zeg!

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, wat moest ik ver zoeken eer ik het topic weer gevonden had, helemaal op de tweede pagina!

wat vinden jullie van mn nieuwe banner?

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Snap alleen niet waarom die gekke Teigetje al bijna aan het einde staat, staat daar toch helemaal verkeerd?

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco:
    dat is idd een beetje vaag. misschien de banner een keer opnieuw maken??

10. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ bw'tje: gezellig: leuke vrolijke kleuren
    @ coco: mssn wat sjoon zegt; je banner opnieuw maken.

@ hier: nog steeds verkouden. Weer geen oog dicht gedaan vannahct omdat ik zo stront verkouden ben. En vriendjelief heeft daardoor ook niet echt goed geslapen. Ik hoop dat het snel over is, vindt het maar niks.

nou. ik ga zo eens aan de lunch met een rode grapefruit. Veel vitaminetjes.. dat heb ik wel nodig. ;)

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, had ik ook al geprobeerd, banner opnieuw maken, maar dat helpt ook niet.
    Zelfs als ik de data omdraai, dus dreumes bovenaan en baby onderaan, dan verschijnt er een tijdbalk van 12 maanden en staat het figuurtje ergens in het midden, dus ook niet goed.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon succes met klussen dan miss aankomende maand samen zwanger..

@coco leuke banner alleen raar van dat tijgertje!
    hoop voor je dat je eerder een echo kan krijgen.
    heb leuke nieuws al vertelt aan familie?

@bwtje soo jij heb je tuin al goed onderhanden genomen haha.
    hier zet ik pas in mei plantjes.

lekker weekend nu zoonlief slaapt nu dan boodschappen doen.
    morgen winkelen met me moeder ook alijd leuk.

iedereen fijn weekend.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, vorige keer hadden we het de ouders met 5 weken verteld met de mededeling dat ze het aan niemand door mochten vertellen, maar binnen 2 dagen wist echt iedereen het!
    Dus nu moeten ze voor straf nog een paar weken wachten, haha. Weet nog niet wanneer we het precies gaan vertellen, maar wil proberen pas na de 8 weken.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, hopen dat het zo mag zijn, en zeker ook voor bianca!

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco haha voor straf wachten.
    had het toen ook met 5 weken verteld maarja de oma`s waren zo blij dat ze hun mond niet konden houden.

@sjoon ja zeker voor bianca ook gezellig met zn 3e.
    hoelang had jij er bij chiel over gedaan om zwanger te worden?

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik was gestopt met de pil en daarna de eerste echte menstruatie gehad. die zat op 35 dagen. toen was ik zwanger, dus eigenlijk in 1 keer.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    en hoelang zijn jullie nou bezig?

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik was in juni gestopt maar waren nog niet gericht bezig zeg maar, daarna kreeg ik een andere baan, dus even op een laag pitje gezet, en nu zijn we eigenlijk "echt" er mee bezig sinds februari.

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mamakaatje: Ik hoop dat je aangenomen word!!

Coco: Irritant zeg die banner, nou ben benieuwd hoelang je het nieuws nog voor je kan houden!

Sjoon: Ik hoop voor jullie dat het gauw raak is.;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat leuk sjoon hoop dat je snel zwanger bent!
    @ bianca hoe gaat het met jou?

@ hier Esmay hefet alle hoektanden nu maar nu begint ze weer met enorme dikke luiers veel huilen en super weinig slapen half 7 wakker en niet meer willen slapen alleen smiddags nog half uurtje
    Kan het zijn dat ze nu de achterste kiesjes al krijgt??? want ik d8 dat ze die pas vanaf 2 jaar kan krijgen

Deel Deze Pagina