@ coco kan het zijn dat de banner aan het aftellen is van 40 weken naar 1 week?? daarom gebruik ik die banner niet meer omdat die zo vaag doen maar las dat zp strax een eigen banner krijgt waar je meerdere regels in kwijt kan
ooh 20 mnd nou ja dan het dat het dus wel zijn vanmiddag heb ik esmay om 14 uur in bed gelegd ze wilde naar bed maar zodra ik wegliep ging ze hard huilen ben zelf ook mijn bed ingekropen want ben mega beroerd al de hele dag :S en zo ontzettend moe! na tijdje gehuilt te hebben is z ein slaap gevallen en ben pas om half 4 wakker geworden en zij dus ook!! das echt een record haha
O, lekker Flex, heb je zelf ook even lekker bij kunnen tanken. Hier was meneertje in de auto in slaap gevallen. Had hem met jasje en al maar in bed gelegd, want ik dacht dat hij wel weer snel wakker zou worden, maar hij heeft ook ruim een uur geslapen. Was ook wel even lekker, hij slaapt hier bijna nooit meer overdag.
Fl3x: Lekker geslapen zeg, kom goed uit want vanacht is het een uurtje korter. Hier nieuwe zomerschoenen gekocht voor Judith, maat 23 Gattino grijs metallic | Meisjesschoenen | Gigagaaf.nl grijs metallic
@ Mineke: Wat een lieve schoentjes zeg. Ik heb mezelf voorgenomen: De nacht duurt even lang, morgen overdag is een uurtje korter. Mijn zoontje kijkt niet naar de klok als het goed is, hopelijk wordt hij morgen om 8 uur wakker ipv 7 uur.
moet je dit es zien echt niet normaal!! Doctors baffled by huge moobs | The Sun |News @ hier goed geslapen
esmay werdt om kwart voor 8 wakker (kwart voor 7 wintertijd) daarna wilde ze weer niet slapen maar ging ook niet huilen dus heb zelf nog rustig in bed gelegen en zij zat te zingen en te praten in der bedje hihi
hier ook goed geslapen zoonlief werd pas 9u wakker nieuwe tijd... hoop da thet vanavond ook goed gaat hij gaat sinds een paar weken om half 8 naar bed , maarja nu is het nog licht om die tijd..
En werd hij om 8 uur wakker?? Hier vrij normale tijd wakker!! Fl3x: Heeft die man nou borsten snap het niet helemaal kan absoluut geen engels lezen.
Mineke: Wat een schattige schoentjes. Erg leuk voor de zomer.. Bulldog: Kunnen die kiezen vanaf 20 maanden komen dus? Hier volgens mij nog niets.. misschien moet ik even beter achterin kijken. afgelopen week had hij 40 graden en dat was de dag erop over.. Hier is Danny vandaag om 10:30 zomertijd wakker geworden!! Wij hebben heerlijk geslapen. Moet wel zeggen dat hij gister een uur later naar bed is gegaan om half 9, omdat we nog bij oma en opa waren. We zijn na het ontbijt even naar Ballorig geweest. Danny vond het geweldig. Hij ligt sinds 14:30 in bed want hij was kapot..
ja die man heeft echte borsten ze zijn 10 jaar geleden gaan groeien stata ook op nu.nl bij opmerkelijk
@flex hier was noa ook van slag toen ze naar bed moest! normaal jankt ze nooit al ze naar bed moet maar nu heeft ze denk 10 minuutjes gehuilt en is vervolgens in slaap gevallen... @mineke superschattig die schoentjes! moet voor noa ook nieuwe schoenen hebben..ze heeft nu ook maat 23..maar ga liever naar een schoenenzaak dat ik zeker weet dat ze goeie schoenen aangemeten krijgt... @sjoon, bianca en bulldog succes allemaal in deze ronde!!! van t weekend feestje gehad van mijn moeder die was 50 geworden...pff sloopt je wel...lag om 2 uur (3 uur dus) op bed...en 8 uur (9 uur dus) wakker....noa had lekker bij schoonouders geslapen die kwamen haar eind van de middag thuisbrengen kon dus lekker vanmiddag nog ff 2 uurtjes bijslapen
Linda: Ik heb de schoentjes hier gekocht in een goeie schoenwinkel hoor, alleen met meten was het even gillen!! Ik heb ze alleen even online opgezocht om ze te laten zien, ben er zo trots op erg he.
ow ok! ze zijn errug leuk!!! ga binnekort ook op schoenenkacht wil ook zulk soort schoentjes! schoentjes die een beetje bij alles passen..