juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ linda: ik doe m'n best ;) denk alleen dat we deze maand weg kunnen gooien omdat ik zo verkouden bent (geweest). Het wordt iig wel beter

2. Blue Bird

oh... die zijn gaaf... ik wil ook zulke hebben voor Suzanne.

3. Blue Bird

gaat de goede kant op met m'n verkoudheid. Lief dat je 't vraagt.
    Verder gaat het eigenlijk wel goed.

Zaterdag hebben we de zandbak voor Suzanne klaar gemaakt. Ze vond het geweldig in het zand.
    Vinden jullie kindjes het ook geweldig op glijbanen. Suzanne moet erg hard huilen als we weg gaan van de glijbaan (dus op weg naar huis gaan). dan is 't echt drama.

4. Blue Bird

zo... heb weer bijna een pagina vol geklept :D

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

en volgens mij ook de enigste vandaag ;)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Hier is het ook drama als ik bij een glijbaan weg ga . Vandaag sowieso overal bij krijsen, hopelijk is het morgen over. Was ze met de buggy met de pop aan het lopen lekker buiten over de stoep. Lag er ineens hondenpoep midden op de stoep dan trek ik haar buggy even opzij ondertussen leg ik het uit. Nou dan gaat ze helemaal uit haar stekker, ze wil alles zelf doen he:( Dit was maar een klein voorbeeldje best vermoeiend zo'n dagje!! Maar jah hoor er bij maar is een pittig tantetje!

Fl3x: Een hele poos geleden had je het erover dat de krulletjes van Esmay een beetje klitten aan de achterkant. Hier heeft Judith ook zulk haar en nou kreeg in van een moeder op school de gouden tip. Geen gegil hier meer met uitkammen weet niet of jij er nog last van heb???

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja esmay heeft het nog steeds heb vanmorge andrelon eron gesmeert maar gillen doet ze niet met kammen Ze zegt altijd gewoon auw? ik doe het op een bepaalde manier want ik heb nl ook zulk haar PFFFF wil binnenkort met der naar de kapper en vraag dan of ze er iets tegen kunnen doen...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier ook een dame die um op het krijzen zet als ze der zin niet krijgt
    ze gaat altijd heerlijk op de grond liggen en ik loop dan lekker weg haha wordt er ook gek van wordt het me echt te erg (als we gewoon thuis zijn) zet ik haar op de gang! en dan moet je der es horen haahahahahahaha een gillende keukemeid (vuurwerk) is er niks bij

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

maare tips zijn altijd welkom trouwens :D:D

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Gisteren was het huilen voordat hij in slaap viel..waarschijnlijk de zomertijd! Vandaag als een blok in slaap gevallen.

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier eerst ook andrelon maar ik gebruik nou van kruidvat eigen merk antiklit spray. Staat bij de schampoo en heeft een roze dop! Is echt ideaal even spuiten en kammen gaat veel makkelijker en de krullen pluizen minder!

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Heerlijk zeg dat het maar eenmalig was.;)

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook een dametje die ALLES zelf wil doen...pfff wordt dr gek van die zet het ook op een gillen als je haar alleen maar ergens mee wil helpen...ook als ik haar een hand wil geven als ze de trap af gaat dan zegt ze NEEE zelf doen! dan laat ze zich tree voor tree van de trap af glijden...ik loop er dan voor (achteruit naar beneden) maar heb liever dat ze me een handje geeft maar nee hoor...ook als ze naar boven loopt mag ik haar niet helpen en als ik een hand achter haar rug houd zegt ze MAMA NIET DUWEN! pff..

hier ook gek op glijbanen en schommels en idd ook drama als ik zeg dat we weer naar binnen gaan...

@bianca balen dat je door die verkoudheid deze ronde waarschijnlijk voorbij heb moeten laten gaan....wel fijn dat het iets beter gaat..

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh ga meteen even kijke als ik in de stad ben! :D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay loopt altijd alleen trap op en af hihi help der nooit ze doet wel netjes achteruit en niet vooruit! loop er idd ook altijd wel achter

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    noa wil dus alleen voorruit en dan geef ik dr liever een handje...eerrst ging ze wel achteruit maar als ik dat zeg dan zet ze het op een gillen omdat ze toch doet wat ze zelf wil...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

lekkere eigenwijsjes heh?

hoef esmay alleen al streng toe te kijken en nee te schudden dan stort ze al ter aarde hihihi

18. Blue Bird

ahhahahahaa ja dat blijkt wel weer.... ;)

19. Blue Bird

hey claudia... zag op mijn email dat je binnenkort jarig bent (4 april) alvast van harte gefeliciteerd. Ik kan 't niet doen op je verjaardag; aangezien ik er niet bent met de Pasen.
    Geniet er van!

20. Blue Bird

jeetje Linda; alweer 18 weken... gaat snel zeg.... hoe gaat 't met je? En hoe is het met Jeroen? Heb je die al aan 't werk gezet.

Deel Deze Pagina