juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

en weer zit ik in m'n 1-tje te kleppen....

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca ja gaat hard he? gaat allemaal goed hoor...jeroen aan t werk gezet? hoe bedoel je? hij is wel druk met de prinsessenkamer van noa..die is bijna af...en wat huishouden betreft...tsja wat zal ik zeggen....als er in het weekend visite komt dan helpt hij me wel maar anders...als ik t vraag doettie t wel hoor maar t lukt me (nog) wel

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon nee de nachten gaat niet goed die gingen goed tot de klok werd verzet wee tniet of het daar door komt hoor.

zondag was het helemaal een drama met slapen hij lag om 19:45 op bed om half 9 begon hij te huillen en is weer in slaap gevallen om 9 uur was het krijsen en hij ging pas om 11u weer slapen, hij was niet te genmieten gistermorgen toen heeft hij gelukkig nog 2uurtjes geslapen bij zn oma.
    vannnacht ging het iets beter gelukkig.

net naar de dokter geweest heb een gangglion in mn hand en daar hebben ze net een spuit ingezet dus hopelijk werkt het.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    vannacht was hier ook drama...constant wakker door t hoesten en dan huilen...uiteindelijk bij ons in bed geslapen...ik dus half geslapen...ik kan dat gewoon niet naast haar slapen...maar ja ze was in ieder geval stil...

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    lachen, wat lijken de kindjes op elkaar met deze leeftijd :) Weglopen van de glijbaan of speeltuin is hier vaak ook een drama. De laatste dagen is mannetje wel heel erg van het 'zitten' en 'boekie'. Alsof ie aanvoelt dat ik niet meer zo actief kan zijn, ha ha. Ook is ie niet meer zo aan het uitproberen en is ie superlief.

Mineke: leuke schoentjes! Van de week ook gekeken in een paar winkels. Ik viel achterover van de prijzen.... 75 euro voor peuterschoentjes vind ik eigenlijk niet normaal....

Gelukkig geen probleem met de tijd gehad, zondag gelijk alles nieuwe tijd gedaan, ging goed. Gisteren leek ie weer terug op de oude tijd te zijn. Om half 1 in bed gelegd, lag een uur te kletsen en daarna heb ik hem maar om half 5 wakker gemaakt, hij sliep als een blok. 's avonds om half 8 was ie alweer supermoe en hebben we heb gewoon in bed gelegd, niets meer gehoord.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Mineke: Hij werd om 7.45 uur wakker.

@ Firstbaby: Leuk he, Ballorig. Zijn wij al een aantal keren geweest, de kleine vind het echt super, en ik zelf ook.

@ Linda: nog gefeliliteerd met je moeder.

@ Bianca: Hier ook een glijbaanfanaat. Het liefst gaat hij 100X. Maar ik zeg altijd als ik het zat begin te worden: Nog 2 keer, dan gaan we naar huis. Nog één keertje, dan is het klaar. En ik heb wel het idee dat hij dat snapt, want hier nooit gegil.

@ bulldog: jammer dat het slapen van je zoontje weer zo ontregeld is na de zomertijd. Hopelijk komt het snel weer goed.

@ Ellen: Ik zag dat jij als laatst had gereageerd in dit topic en ik dacht he... babynieuws. Maar dat had ik dus mis.

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco ik zeg ook altijd nog 1 laatste keer...dan zegt ze zelf ook laatste keer! maar dan toch als ze eraf is geweest zegt ze ''n keertje!! dan stribbelt ze even maar gaat dan wel mee...maar idd als je maar aangeeft van nou nog 1 of 2 keer dan weten ze waar ze aan toe zijn i.p.v dat ze in 1 x wegmoeten..

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    had een tijdje geleden vertelt dat ik graag wou terug verhuizen naar mn geboorte stad en dat mn man niet mee wilt maar hij wilt toch mee verhuizen gelukkig.
    gaan nu eerst beetje verder opknappen om het goed te kunnen verkopen en dan gaan we voor een ander huis kijken.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier is geen glijbaan in de buurt dus hij gaat er niet vaak op alleen als we ergens zijn waar ze het wel hebben.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Wow, wat leuk zeg. Hoe dat zo ineens.
    Valt er voor hem wat te regelen dan qua werk of moeten jullie beiden op zoek naar een andere baan?
    Spannend hoor, hopelijk kunnen jullie je huisje snel verkopen.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco het ligt maar 15km uit ekaar maar wij werken daar allebei en mijn familie woont daar ook.
    ik ben het op en neer rijden zo beu ook al is het maar 20 min rijden.
    en manlief heeft daar zn voetbal en onze vrienden wonen er ook allemaal.
    dus kwa werk maak het niks uit het voordeel is dat ik op de fiets kan en mn wagentje niet meer nodig heb.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, alleen maar voordelen dus. Hopelijk krijgen jullie alles snel rond. Willen jullie weer gaan kopen of huren?
    Ik vond dat toen zo leuk, toen wij gingen verhuizen. Huizenkrantjes kijken, huisjes bezichtigen...

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Ik vind de kinderschoenen ook duur hoor, maar koop ook altijd maar 1 paar. Gewoon ballerina's daar loop mijn andere dochter ook altijd op en crocs voor buiten spelen heeft ze. En die keer dat we naar het strand gaan gewoon lekker met blote voeten!
    Ik heb nou toevallig voor Judith nog een paar nieuwe sandalen gekregen dus die kan ze mooi in de tuin aan.
    Nou hopelijk komt de baby gauw!!;)

Bulldog: Fijn dat jullie het eens zijn over de verhuizing!!:D

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    we gaan weer kopen hebben nu ook een koophuis dus wil proberen om de hypotheek meeover te nemen omdat we een goeie rente hebben.
    is ook leuk huisjes kijken enzo zit ook elke dag op funda te kijken enzo haha..
    en zeker alleen maar voordelen kan niet wachten tot het zover is...

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik vind kinderschoenen ook duur maar ik koop ook maar 1 paar te gelijk anders vind ik het zonde.
    hij nu toevallig een paar sportschoenen van mn moeder gekregen dus nu heeft hij 2 paar..
    moet alleen nog een paar sandalen kopen voor de zomer ..

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik koop ook altijd maar 1 paar hoor...dr eerste paar zijn nu te klein aan het worden die hand ze van mijn moeder gekregen en dr 2e paar krijgt ze van mijn schoonouders...dus das wel lekker..die schoenen voor kids zijn nog duurder dan ik aan mijn eigen schoenen uitgeef...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden!

hier gata met slapen ook weer goed gisteren al was maar 1 avondje
    dat z eoverstuur was

Zag vanmiddag dat kaylee der eerste tandje al bijna door komt :$ bij esmay kwam de eerste pas met 7 mnd!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ohja heb vandaag vrijkaarten gekregen voor een piratenfestijn hier in hoorn!!! Jan Smit komt ook hihi jippie!!!

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @Bianca,Wat lief dat je daar aan denkt!! dank je wel!!:D
    Alweer 28 pff wordt oud!;)

Ik hoop dat het snel raak is voor je,jammer dat het deze maand waarschijnlijk er bij ingeschoten is! nog beterschap!;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mineke heb gekeken bij kruidvat maar kon het niet vinden zat vooral ook naar roze doppen te zoeken hahahaha heb je toevallig een plaatje voor me?

Deel Deze Pagina