hey! jij hier? zie je nooit mee rop msn Alvast gefeliciteerd zal je nog wel smsen hihi maar ben in meppel die dag hoe gata ie met je?
Hier een oude foto van een folder, hij is nu helaas niet in de aanbieding heb er 2,79 voor betaald. Kruidvat Huismerk haarverzorging folder aanbieding bij Kruidvat
Bulldog: Wat leuk dat je gaat verhuizen naar je geboortestad. Lijkt me erg handig, vooral als je daar werkt. Succes met het opknappen van jullie woning! Ellen: Ja, hier is het ook een drama om weg te lopen van de glijbaan. Alleen ik neem nu zijn duwfiets mee en daar is hij ook dol op. Als ik hem er dan afhaal, dan leid ik hem af met zijn fietsje en dan gaat hij erin klimmen en dan duw ik hem naar huis haha.. Mineke: Ja hier zijn het ook dure schoentjes. Zijn winterschoentjes waren 125! Ik heb ze vorige week op marktplaats verkocht en heb er 70 euro voor gekregen. Als je dan uitrekent wat je er kwijt voor was, dan valt het mee. Ik verkoop al Danny's merkleding en schoenen en daar krijgt hij weer nieuwe kleren en schoentjes van. Bianca, Bulldog en Sjoon: Veel succes met klussen deze maand. Ik wacht nog wel even een jaar of 2 haha.. Coco: Ja, mijn kleine is niet weg te krijgen uit Ballorig! Ik denk dat wij de komende tijd vaker zullen gaan, hij heeft er nu echt de leeftijd voor. Ja ik heb het er ook naar mijn zin haha
Hey meid, Ja dat komt door die klote laptop,die slaat iedere keer vast als ik me aanmeld! Ik moet het ff helemaal nakijken en rebooten etc.. Maar ik kom snel weer,ben er nu ook ff om te kijken of hij vastslaat! hihihi! Xxx
@heij clau!!! hoe is het met je??? ow schaam schaam ik moet je nog steeds bellen...pff heb het ook de laatste tijd erg druk maarja geen excuus ik ga je snel bellen.. @firstbaby...dat is lekker zeg dat je er nog 70 euro voor heb gekregen!...ik zou persoonlijk nooit 2derhands schoenen kopen want de schoen gaat naar het voetje van een kind staan...en als je al voorgevormde schoenen heb van een ander kind...naja...boeiend...jij hebt ze lekker verkocht ik wil ook een keertje binnekort naar ballorig lijkt me erg leuk en heb er al leuke verhalen over gehoord! denk dat noa het geweldig zal vinden.
JAAAAAAA!!!!! meiden het is een feit!!!! Kaylee haar eerste tandje is door!!! oooh wat gaat de tijd toch snel ze wordt al zooo groot!
gefeliciteerd flex met kaylee dr eerste tandje!! ze kunnen maar beter nu al beginnen...dan hebben ze er (geloof ik) minder last van..
Linda: Ja ik had ook niet gedacht er 70 euro voor te krijgen, maar ze zagen er nog goed uit, met doos en met de bon erbij! Ik zou ook nooit 2de hands schoenen kopen, maar ook kleertjes zou ik nooit 2dehands kopen. Ik zou wel kleertjes van Danny voor een volgend kindje gebruiken. Maar ik heb bijna alles van Danny weggedaan of verkocht, want ik wil bij de 2de alles nieuw halen over een paar jaar. Dus doe ik nu alles weg, dan kan mijn man niet meer zeggen dat wij dat nog hebben.. Flex: Gefeliciteerd met het eerste tandje van Kaylee! Hier is het dolle pret op de glijbaan en op zijn hobbelpaard. Verder noemt hij zijn duwfiets.. Ooto! Ik heb al duizend keer gezegd dat het een fiets is, maar hij blijft auto zeggen haha..
we hebben vandaag aan tafel zooo enorm gelache! er kwam een kranten jongen dioe gooide een krant in d ebus ik zei POST! esmay was nog aan het eten en zei pots ze draait t en s altijd om hihi en wilde haar slabber af gaan doen en de krant ophalen ze was haar eten helemaal vergeten. maar zag er zo enorm leuk uit heb echt dubbel gelegen
Flex: Hahahah grappig, vind het echt lachwekkend. Danny heeft dat ook. Hij kan bijvoorbeeld geen kapot zeggen, hij zegt namelijk 'pakot' ...
Chiel liet gisteren iets van zijn speelgoed achter de verwarming vallen. dus mijn vriend en ik zeggen tegelijk tegen Chiel: En nu?? Dus hij kijkt onder de verwarming en ziet zijn speeltje liggen. toen zei hij: En nu?? en dat ging de hele avond zo door. op de commode een heel brabbelverhaal met een paar keer de woordjes En nu? en door heen. zo leuk! hij begint nu echt dingen te benoemen en (eindelijk) meer verstaanbare woorden te zeggen en gebruiken (als hij weet wat het betekend/inhoud zo ongeveer...) was erg lachen dus. heel leuk dat ze het nu allemaal een beetje door beginnen te krijgen!