juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Claudia: Mooie foto's hoor. Wat is Yinthe groot geworden, een echte meid!

Ellen: Hahahah, wat grappig dat Raul dat zegt! Bij mij is het alleen Hallooooo, maar geen heeey hahahah. Ik moet wel lachen hoor sinds hij NU zegt.. Ik haast me dan wel sneller haha

Hier verder alles oke. Ik ben erover aan het nadenken om Danny van kinderdagverblijf te veranderen. Ik heb in principe geen klachten over de huidige, alleen het is zover. Het is niet op loopafstand, dus als mijn man niet kan en ik de auto niet heb, neem ik soms een taxi. Er gaat ook geen bus rechtstreeks naar ons huis. Nu heb ik een aanbieding gekregen van een kdv hier om de hoek, dat zou enorm schelen. Ik krijg morgen een rondleiding en ben benieuwd.

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @clau nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!!! weet niet of je smsje ontvangen heb maar ik had je vanmorgen geprobeerd te bellen maar je was denk ik niet thuis probeer het vd week nog wel n xtje...wat een leuke foto's!!!!! wat is jinthe groot zeg!! leuk zit dr haar! en ben je afgevallen? je ziet er goed uit!

@ellen spannend zeg!! voel je al wat??? wrdt je als gek gebeld door de familie? hehhe hopelijk komt die kleine rappido!!!

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn beterschap met de ontstokenoogjes .
    fijn dat er niks ernstigs aan de hand is met senna wanneer moeten jullie naar de psycholoog?

@firstbaby wat voor glijbaan heb je gkocht?
    ben er ook naar op zoek maar degene die ik zie vind ik gevaarlijk.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @claudia mooie foto `s heb je je verjaardag goed gevierd?

@firstbaby jeetje das ook niet fijn da thet niet op loopafstand is.
    hopelijk is het kdv bij jullie om de hoek iets.

@ellen succes met de bevalling volgens je banner ben je nu 3 dagen overtijd hopelijk komt de kleine snel ...

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    manlief moet voetballen vandaag gaan straks even kijken tis lekker weer hier en zoonlief vind het gewldig daar..

morgen weer aan huis gebonden man zn wagen moet weg voor apk dus hij moet mijn wagen mee.
    ben blij als we verhuist zijn ga vd week een paar makelaars bellen voor een vrijblijvende waardebepaling.
    het zwanger worden wacht ik een paar maandjes mee wil eerst verhuizen (proberen dan) .

iedereen fijne paasdag nog...

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    In de folder van de Bart smit van afgelopen week stond er een glijbaan in voor 29 euro. Is niet zo groot zoals de meeste die ik de afgelopen tijd in folders heb zien staan. Vond het een koopje.
    Hij is maar 92 cm lang staat er. Ik heb hem in de winkel gehaald.

Deze is het: bartsmit.com - Big baby glijbaan

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: In principe hadden wij er geen last van, omdat mijn man de kleine naar het kdv brengt en ophaalt. Hij werkt maar 7 uur op een dag. Ik werk 8 uur, maar meestal zijn zij al eerder thuis. Maar de afgelopen 2 maanden heeft mijn man zoveel cursussen dat hij na zijn werk doorgaat en dan moet ik de kleine ophalen, wat gewoon erg lastig is. Dank je.. en ik hoop echt dat het wat wordt. Want mijn man gaat een nieuwe studie volgen, dus binnenkort zal ik de kleine altijd moeten ophalen. Of ik koop een auto, dat is optie nummer 2!
    Maar ik heb geen auto nodig, want mijn werk is beter te doen met het OV. Pf... ik zie het wel even morgen afwachten.

Ik kan wel begrijpen dat jij geen zin hebt om te verhuizen terwijl je zwanger bent. Ga je weer aan de pil?

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik vind die randjes aan de zijkant zo laag moet er niet aan dnken dat hij er afval.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    is het ook niet op de fiets te doen?
    een 2e auto nemen als je hem niet nodig heb is ook zomaar wat!

nee ga niet aan de pil die slik ik al een jaa rniet meer.
    heb idd heb niet veel zin om zwangr te moeten verhuizen.

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    claudia: leuke foto's!

Firstbaby: kdv om de hoek is ideaal, hebben wij ook. Je moet er alleen wel een goed gevoel bij hebben denk ik.
    Zo'n soort glijbaan hebben wij al een tijdje staan. Hij gaat zelfs alleen van de hoge (2m) in de speeltuin, hij vindt het super!

Bulldog: zwanger én verhuizen lijkt me erg zware combi.. Maar je weet nooit hoe het loopt toch.

Hier verder geen nieuws. Wel raar idee. Je leeft helemaal toe naar een datum en dan is er nog niets... Iedere keer als wij nu iemand bellen schrikken ze, ha ha....

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ clau mooie pica's!!

@ ellen hoop dat je gauw je kleine in je armen hebt!

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby: Spannend een ander kdv. Leuke glijbaan zeg, mooie aanbieding!!
    Hier vind ze de glijbaan in de tuin erg leuk en ook de wip en de driewieler daar loopt ze mee. Trappen is nog te moelijk, dat is heb voordeel om de derde te zijn, dan staat alles er al!!:D

Claudia: mooie foto's zeg, leuk haar heeft ze!!

Ellen: Irritant zeg overtijd lopen, succes met bevallen.;)

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi meiden,
    Bedankt voor de leuke reactie's op de foto's!!:)
    @Lin,nee nog niet afgevallen,ben wel weer bezig!Nog bedankt voor je sms!!En heb je de kleine meid al voelen schoppen?
    @Ellen,spannend wordt het nu!!;)

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Claudia, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    en wat een mooie bos haar heeft jinthe al!

ellen: hoop dat de kleine snel komt!

bulldog: leuk, opzoek gaan naar een ander huis!

linda: en, verloopt de zwangerschap nog steeds goed? weinig kwaaltjes?

firstbaby: hopen dat het kdv bij je in de buurt wat is, zou wel mooi zijn!

hier was chiel zaterdag ziek, de hele dag 39 graden koorts, en zondag was hij weer (bijna) helemaal beter. zaterdag kon hij bijna niet lopen... ik denk dat hij een beetje last had van zijn spieren in zijn benen. hij had veel geslapen (gelukkig) en veel bij ons op schoot gelegen.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden! leuke pasen gehad! hier te veel gegeten...:p

de zwangerschap verloopt goed...af en toe pijn in mijn rug maar verder gaat t goed...mijn werk is alleen TE vermoeiend het is TE druk en er is TE veel werkdruk..TE weinig mensen en dat nekt me nu gewoon....ben de hele dag gestressed op mijn werk bezig en heb veel buikpijn op mijn werk...ik ga donderdag ff met mijn baas babbelen...dit kan gewoon niet zo doorgaan...

@clau ik heb wel al leven gevoeld maar nog niet echte schopjes...wel wat beweging en als ik op mijn buik druk voel ik soms ook het hartje kloppen....daar lijkt het tenminste op...of t is een bloedvat hehehe

16. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ik ben er ook nog. Heb 't met de pasen nogal druk gehad.

@ linda: bedankt voor je antwoorden. Ik hoorde van m'n schoonzusje dat er ook teerzalf in de handel is. Misschien dat een keer proberen.

@ ellen: erg he overtijd lopen. Ik hoop dat je de kleine snel in je armen mag houden.

@ mezelf: 2 dagen voor NOD en m'n temp wil niet zakken. zit nu al op een paar dagen op 37,0 en 37,1 graad. Normaal zakt hij in als een baksteen. Nu niet. Ik heb alleen zere borsten, maar verder gaat het goed.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca spannenddddd...

@linda balen da thet zo gaat op je werk hoop da tje een goed gesprek krijgt met je baas.

@ellen nmee weet idd niet hoe het loopt, maar wil niet uitgerekend zijn als ik moet verhuizen.

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Spannend zeg!! Hou er wel rekening mee dat je teerzalf niet meer uit de kleertjes krijg!
    Ik deed mijn zoontje of die leeftijd iedere avond helemaal insmeren met uierzalf. Is van die vette gele zalf, gewoon van huismerk en dan pyamaatje eroverheen. En dan 's ochtend alles in de was!! Dat hielp het beste alle dure zalfjes ten spijt!!
    En zo min mogelijk in bad en alleen maar kleertjes die van 100 procent katoen zijn. En heb je de slaapzak al afgewend??? Zweten 's nachts was ook slecht voor hem, dan zag je het gewoon verergeren.

Linda: Lastig zeg zo druk op je werk, ben gewoon verbaasd dat je alweer bijna op de helft ben.;)

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zou het al rommelen bij Ellen ben nieuwsgierig.:D

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mineke ja gaat hard he;)

heb echt een baalochtend...heb vanmorgen een stuk of 8 apotheken hie rin de omgeving gebeld en nergens zoeken ze mensen....grrr naar 2 stuur ik me cv op en anders probeer ik het nog een keer als ik bevallen ben..t is nu ook gewoon een klote tijd...

@bianca teerzalf is ook best heftig..maar je kan t proberen..

Deel Deze Pagina