juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda wil je naar een andere apotheek dan?
    vanwege het zware werk op het moment?

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ BIANca Spannend meid!! ik duim voor je!!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Bianca,wat spannend !!Ik duim hééél hard voor je!!:D
    @lin,wat klote met je werk zeg!:(
    @Ellen,en rommelt het al??

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo iedereen,

Hebben jullie allemaal fijne paasdagen gehad?
    Hier wel. Zondag gewerkt, en gisteren lekker thuis... uitgeslapen, gebrunched bij schoonouders en 's avonds hebben we thuis gegourmet met vrienden.

@ Claudia: Leuke foto's van je verjaardag!

@ Linda: Waarom wil je ergens ander gaan werken? Bevalt het daar niet meer?

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Wij hebben ook zo'n soort glijbaan maar dan nog een treetje hoger, maar dat randje daar glijden ze echt niet zomaar overheen hoor.

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @Coco,dank je!;)

Gaat alles goed verder?en heb je veel kwaaltjes?

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco dnk je neem hem binnekort maar ff mee naar de winkel en dan even proberen..

dacht kom ff snel kijken of er al nieuws is van ellen maar nog niet zo te zien.
    wee tniet of ze een buddy had ?

ik ga koken
    kom morgen ochtend nog wel ff spieken.

fijne avond

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik wil zowiezo naar een apotheek hier in de buurt...ik werk nu nog in haarlem maar wil graag in beverwijk of heemskerk gaan werken...vind het wel lekker als noa over 2 jaar naar school gaat dat ik hier in de buurt werk...ik heb dus nog wel even maar heb het er ook niet echt meer naar mijn zin...ook door de werkdruk...maar ja voorlopig moet ik daar blijven ziet het er naar uit...klote tijden voor de apotheken...ze zijn allemaal aan het bezuinigen dus nieuw personeel zit er niet in...:(

9. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Nee joh, hij valt er niet vanaf. Ik vond deze hoog genoeg. Hij glijdt ook op zijn buikje. Ik heb wel een boxkleed onderaan op het laminaat gelegd, soms komt hij wat harder aan glijden zo kan hij zijn hoofdje niet bezeren.

Ellen: Ik ben benieuwd of je al bevallen bent??

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Nee, op de fiets is het niet te doen. Ik ga met het OV en dat houdt in dat ik eerst naar huis moet en dan pas de fiets pakken om bijna een kwartier naar het kdv te fietsen en dan met een kind een kwartier terug.. dat zie ik niet zitten. Dan koop ik liever een auto.

Ja, je kunt beter niet met de pil beginnen, maar gewoon rustig aan doen wat zwanger worden betreft. Tenzij het verhuizen nog heel lang gaat duren..

Ellen: Wat lekker dat het kdv op loopafstand is. Heerlijk!
    Dat wil ik ook. Ik was al een paar maanden aan het twijfelen om nou wel of geen glijbaan te kopen. Hij speelt op het kdv op de glijbaan en bijna dagelijks in de speeltuin, maar ik moest hem de laatste 2 weken huilend wegtrekken bij zijn 'ijbaan' dat ik toch heb besloten er een te halen.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: O, jullie hebben hem binnen staan... Hier staat ie buiten op het grasveld. Ik hou geen ruimte meer over als ik hem binnen neerzet, hihi.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firstbaby en hoe was het bij het kdv??

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hier nog steeds niets... vannacht rommelde het wel, beetje ongie-krampjes maar het heeft niet doorgezet. De laatste dagen ben ik het wel een beetje zat, alles is zo ongemakkelijk (zitten, lopen etc).
    Straks naar de VK. Ben benieuwd wat ze zeggen. Ze hadden het vorige week over strippen. Heeft iemand daar ervaring mee hier? Dat schijnt best pijnlijk te zijn dacht ik.

Verder heeft mannetje weer een "fase" met avondeten. Hij wil geen avondeten maar wel bv mandarijntjes of brood. Hij kiept steevast z'n bord leeg op de grond. Grrrr....

Gisteren de zandbak gevuld in de tuin. Hij wilde niet meer naar binnen en kreeg een woedeaanval :(

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh vervelend dat het allemaal niet doorzet
    het strippen heeft ze bij mij geprobeert maar kon niet omdat ik nog dicht zat was bij esmay en kaylee zo en bij allebij begon de bevalling toch!
    en echt prettig is het niet nee
    hier juist geen brood maar wel avond eten maar dat is altijd al zo geweest
    en woedde aanvallen pff om gek van te worden haha;)

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook de laatste tijd met avondeten/middageten een drama...pfff

@ellen hoop dat ze je vandaag kunnen strippen en dat t wat doet!

@iedereen al iedereen voor cadeau voor de 1e verjaardag? hier nog geen idee...we wilde eerst een konijntje geven maar denk dat we daar nog beter een jaartje mee kunnen wachten..straks met die kleine dr bij is een hoop gedoe denk ik..

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

denk dat je 2de verjaardag bedoelt;)
    wij geven esmay waarschijnlijk een keuken

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    whahahha ja idd 2e verjaardag! hahaha moet er nog echt aan wennen dat ze straks 2 wordt!! is weer zo hard gegaan afgelopen jaar!

hier wordt t zowiezo geen keuken...we hebben al een klein keukentje en er staat al zoooo veel speelgoed in de woonkamer dat zo'n keukentje er echt niet bij past...:p zowiezo ben ik bang dat er weer heel veel speelgoed bij gaat komen..weet niet waar k t allemaal laten moet....ga binnekort ff uitzoeken en ruimen denk ik..

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

valt wel mee wat esmay heeft aan speelgoed eigenlijk zijn vooral kleine dingetjes die in de speelgoed kist liggen :)
    keuken zou ze met der 1ste verjaardag al krijge maar vond het toch nog te vroeg dus vandaar met haar 2de verjaardag :)
    mssn krijgt ze van me ouders een fietsje die heeft ze ook nog niet

19. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ mineke: nee we zijn nog niet echt bezig met de slaapzak. Ik wil 't overdag nog wel eens proberen. Ik ga er morgen weer mee aan de slag. Bedoel onder de deken ;)

@ linda: vriendlief zei gisteren dat teerzalf ook geen echte optie is. Het haalt de 1e laag van de huid eraf. Zo'n rotzooi is het. en ja... het is ook niet echt goed voor de kleertjes. Maar gelukkig werkt de hormoonzalf ook goed.

vanochtend is m'n temperatuur ingezakt naar 36,6 graden. Dacht 't al. Nu zit ik gewoon te wachten op mijn ongi. Omdat ik 2 weken geleden grieperig bent geweest tijdens m'n vruchtbare dagen.

Had gisteren weer een raar woord bedacht wat niet in de dikke staat: een bijenteler hahahahah m'n vriend lag helemaal in een deuk. Het kwam zo: suzanne had een mandje en daar zitten allemaal gaten in. Deze had ze op haar hoofd gedaan en ik zei nog met een gekke bek: hey een bijenteler.... Sinds dat ik 't heb gezegd; houdt mijn vriendje me helemaal voor de gek. Hij pakt altijd de zwakste... ik dus. whahahhahahaha

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier krijgt hij denk ik de grote dierentuin van Duplo voor zn tweede verjaardag. Verder vraag ik aan de opa's en oma's denk ik Little People en duplo, want hij is daar zo gek mee.

@ Bianca: Bijenteler klinkt helemaal niet zo gek hoor. Pas als je erover nadenkt, denk je, he dat woord bestaat helemaal niet, hihi.

Deel Deze Pagina