Goed... verders gaat 't goed. Suzanne heeft goed onder een deken geslapen. hopelijk gaat 't de andere dagen ook goed en zijn we van de slaapzak af. Heb trouwens nog een leuke foto van Suzanne (let eventjes niet op de snottebel in haar neus). Ze was hier verkouden en ik had net haar neus schoongemaakt, toen er een 2e snottebel aan kwam. Bekijk bijlage 64111
bah heb rot dag vandaag thnx to manlief pfff was zo vrolijk maar daar is niks meer van te zien omdat hij chaggie was ben ik het nu ook wredt gewoon boos op esmay omdat ze het spelletje van een ander kindje verpeste buiten pfff dat heb ik normaal nooooooit
ja he... ? die foto heeft ons pap gemaakt, bij m'n ouders thuis. Ging eigenlijk best wel goed. Ik heb er nog 1... daar zit ze op de trap bij m'n ouders Bekijk bijlage 64185
ach meisje... trek je toch niet aan. Dit gebeurt ook als je er niet bij bent. Trouwens... m'n neefje is bang voor Suzanne omdat ze liet zien wie de baas was. ze gaf 'm een duw en hij zei een kwartier later nog dat Suzanne stout was. whahahhahaha
haha pittig weiffie die suzanne hihi esmay was zich van geen kwaad bewust irriteerme vandaag snel vooral als de vader me aan gaat kijke van nou schiet es op doe wat ik riep haar al wel maar buite is esmay oost indisch doof!
hhhahaha dat hebben volgens mij alle kindjes. Maar ik ga naar huis... fijn weekend. mssn kom ik zondag nog wel even kijken. Morgen zitten we in Amersfoort in de dierentuin. Toedoels.
@Bianca,balen dat je ongesteld bent geworden!! Leuke foto's van Suzanne! @Wilma,hier ook weleens chago door Patrick hihi..Gaat wel weer over! @ Ellen,en is er al voorruitgang?
Bianca: Leuke foto's zeg vooral die laatste op de trap. Leuk die staartjes, lijkt wel op Judith hier!! Hier morgen ook naar de dierentuin, nog van de Super de Boer aktie wij gaan naar Blijdorp!!
hallo meiden stil vandaag zeg hihi vandaag is esmay voor her eerst bij de kapper geweest!!! ging heel goed was er verbaast over hihi
@flex esmay heeft wel mooie blauwe ogen. kaylee is ook een droppie hoor! tis zomaar stil geweest hier vandaag, moest werken vandaag ...
Fl3x: Knap hoor zo zoet bij kapper, hier stel ik het nog steeds uit heb er een hard hoofd in. Hier waren we naar de dierentuin vandaag, was erg leuk alleen vind Judith alle kindjes die we tegen komen leuker als de dieren.