dierentuin was ook heel erg leuk. Gelukkig hebben we geluk gehad met het weer. Ja.. dat had Suzanne ook. Ze vond de kindjes leuker dan de dieren zelf. Alhoewel, ze de olifanten bijzonder leuk vond.
oh ja flex.... leuke foto's van Esmay en Kaylee. Ik vind Esmay toch wel wat weg hebben van je vriendje. Kaylee kan ik nog niet echt zien op wie ze lijkt.
hier gebruik ik ajax een witte fles ben verslaafd aan die geur maar blijven gangen doet het niet echt
hehe na 2 dagen zoeken heb ik eindelijk een zomerjas voor esmay! hoop dat ie snel binnen komt tis van het merk barbara farber heb helaas geen grotere foto
leuk jasje! niet goedkoop zeker? barbara farber... hier alweer de 20 weken gepasseerd....gaat best hard...iemand al iets van ellen gehoord? ben benieuwd... alles goed verder met iedereen? ben hier niet zo actief de laatste tijd omdat ik 'savonds echt moe ben....morgen de 20-weken echo! spannend weer...
@flex dat is zeker niet duur zeg!! heb binnekort (als het doorgaat, ik heb de uitnodiging nl nog niet binenn) een pre-sale van de collectie van o.a. barbara farber...kijk of ze nog leuke dingen hebben welke maat heb je genomen??? ik ga nu want heb zo de echo!
hoi allemaal, ff een kort berichtje van mij: zaterdag is onze zoon Daniel geboren. Hij was 4770gram en alles is goed gegaan. Herstel van mijn kant zal tijd nodig hebben maar ik voel me al beter dan de eerste keer. tot gauw groetjes Ellen
Ellen, wauw gefeliciteerd met jullie zoon Daniël. Mooie naam vind ik! En een flinke jongen! Fijn dat alles goed gegaan is en dat je je al beter voelt! Kom je al aan genieten toe?
@ellen gefeliciteerd met jullie zoon!!! wat een flinkerd! de echo vanmiddag was goed...alles was prima in orde kindje lag alleen met t gezichtje naar mijn rug toe...ze konden dus het aangezicht niet goed beoordelen.. verder was het echt een stom mens...heel formeel, en ze zat onwijs hard met dat ding op mijn buik te duwen zodat de beeb misschien wel zo gaan draaien...deed echt onwijs zeer...we konden het ook niet echt heel goed zien allemaal...ben blij dat alles goed was maar was verder niet echt wat ik ervan verwacht had....we doen het bij de 28weken 3d wel ff over
@ Ellen GEFELICITEERD met jullie zoon/broertje Daniel!!!! @ Linda heb maatje 92 genoemn we hebben jasje van maat 98 gepast maar die was veeeeeeeeel te groot En fijn dat je echo goed was!!! jammer dat ze met der gezicht naar je rug lag hopelijk met de 3d echo meer geluk!
@Ellen Gefeliciteerd met jullie zoon Daniel!!Flinke knul zeg! @ Lin,fijn dat de echo goed was!Jammer dat die hork zo op je buik heeft lopen drukken!!
Ellen: Gelukkig hij is er eindelijk, een gezonde zoon!! Wat een leuke naam en wat een gewicht. Hopelijk ben je gauw weer de oude.
Dat is fijn; alles goed! Wel jammer dat je dan zo'n stom mens voor je hebt... Nog 8 weekjes en dan lekker in 3D genieten! Bianca, leuke foto's van Suzanne! Wat een schatje! Claudia, jij ook mooie foto's van jou en je meisje (alweer een tijdje geleden, maar had het je nogniet gezegd..). Had ik al verteld dat we op 22 april met Senna naar de psycholoog in het ziekenhuis gaan? Vind dat we best snel terecht kunnen gelukkig. Nu ga ik effe niks doen, drukke dag gehad.