Linda: Fijn dat de echo goed was, jammer dat het zeer deed!! Zonneschijn: Ga alweer opschieten dan naar de psycholoog spannend. Hier een inschrijfformulier via mijn schoonzus gekregen van de psz, maar om hem nou in te vullen is wel weer een stap hihi. Na de zomervakantie zit ik te denken om haar er op te doen, moelijk hoor beslissen wat gaan jullie doen?? Er is namelijk helemaal geen wachtlijst hier.
@zonneschijn das idd snel hoop dat er iets positiefs uit komt! @linda jeetje wat een naar mens zeg gelukkig is alles goed! @mineke hier wil ik hem ook naar de psz doen alleen mag dat hier pas met 2,5 jaar.
Ellen gefeliciteerd met jullie zoon Daniel. Geniet er van!!!1 Zonneschijn: gelukkig kunnen jullie zo terecht bij de psycholoog. Linda: ik had er wel wat van gezegd hoor. dat ze hard drukte op je buik. Jij hebt er straks last van. en hier: hier gaat het goed. We gaan binnenkort naar Luxemburg. Naar m'n familie. Heb er zo zin in. en we hebben 't al over een 2 talen leren aan je kleintje. M'n familie spreekt al 2 talen. Nederlands en Luxemburgs... dus ja... en in Luxemburg kun je overal terecht met Duits, Frans, Engels... dus dat zit wel goed.
Suzanne zit al op het kdv dus die brengen we niet naar een psz. dus ik heb hier geen ervaring mee. Zijn jullie kindjes al wel ingeschreven bij een kleuterschool. Ik heb 't hier nagevraagd, maar ik kan ze hier inschrijven als ze 3 zijn.
Gisteravond vroeg naar bed gegaan...ik was zooo moe...was een druk dagje geweest....eerst naar gemeentehuis paspoort voor mij en noa aangevraagd, toen noa naar kdv gebracht, toen naar de echo, naar de babypark, leenbakker(loungeset gekocht), prenatal(paar schattige girly-achtige setjes mt 50 gekocht, hopelijk wordt ze dus niet veel groter als noa was anders past ze het niet eens whahah) toen naar ikea (matras en dekbed gekocht voor noa dr nieuwe bed, toen noa weer opgehaald van het kdv, naar huis met noa in de speeltuin gespeeld, koken, eten met noa spelen, noa naar bed, was doen, en bekaf... merk nu wel dat het zwaarder begint te worden...me buik heeft dan ook een groeispurt gemaakt.. @zonneschijn fijn dat je zo snel met senna terecht kan zeg! hopelijk levert het snel resultaten op! @bianca hier kan je ook pas vanaf 3 jaar inschrijven voor de basisschool. noa gaat ook niet naar psz omdat ze al 2 dagen naar kdv gaat...
Ellen, gefeliciteerd met je zoon Daniel..en lekkere poeperd dus (vind het altijd bijzonder als kindjes nog zwaarder zijn als mijn 2 monsters..4620 en 4510 ) Mineke, Luuk mag met 2 jaar naar de psz..geen wachtlijst..maar we wachten toch even. Hij heeft een heel lief zacht karakter en houdt niet van creches etc... Dus we wachten er nog even mee totdat hij net iets ouder nog is..mss een paar maand of een half jaar. En wil ie niet na een paar keer proberen dan niet hoor, ik wilde vroeger ook niet en kan zeggen dat er sociaal niks mis met me is Linda vervelend dat het pijn deed,maar wel fijn dat alles goed is. ontzettend leuk jasje flex! Iedereen een fijne dag!
@ Ellen: Gefeliciteerd met je zoontje en broertje voor Raúl. @ Zonneschijn: 22 april is idd snel. Fijn hoor. Hopelijk worden jullie daar wat wijzer. psz: Vanaf 2 jaar mogen wij hem inschrijven en vanaf 2,5 kan hij terecht. Als hij 2 jaar is gaan wij eerst even kijken. Mijn man wil hem sowieso eigenlijk liever thuis houden, en dat snap ik ook wel. Ik zou het zelf ook moeilijk vinden om hem weg te brengen terwijl ik zelf gewoon thuis ben. Maar aan de andere kant is het voor hem wel goed om in contact te komen met andere kindjes en lekker te spelen. Moet hij dan per se 2 ochtenden in de week of zou het ook 1 ochtendje kunnen?
Bedankt voor jullie antwoorden!! Ik wilde het eigenlijk ook pas vanaf 2 en half doen. Maar omdat ik oudere kinderen heb en ze elke dag in de kleuterklas komt wilt ze nu soms al niet meer naar huis. Dan huilt ze heel de weg naar huis omdat ze bij haar zus wil blijven, ze roept dan heel de tijd Hannah vind ik zo zielig. Vandaar dat ik haar na de zomervakantie op de psz wil doen. Maar aan de andere kant wil ik haar eigenlijk niet missen thuis, lastig.
Leuke jas! Maar is ie echt niet te klein? Hij lijkt al zo strak te zitten. Hopelijk kan ze er nog een groot deel van de zomer mee doen want hij is echt gaaf!
het lijkt strak maar bij de armen past ie wel redelijk iets te lang nog in de zomer heb je dunnere shirtjes aan ipv de wat dikkere van nu