juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    kleine boef

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    t is alweer veel te laat ga naar me bedje;)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

leuke foto's Linda!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    leuke fotos linda

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

leuke foto's weer voorbij zien komen :)
    en trouwens Linda... dat geeft toch niks met je hoofd ;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ iedereen thnx voor de reacties op het jasje :D
    @ linda mooi buikje zeg!! en wat een lieve foto's van je meisje :D

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

vandaag is me schoonzusje uitgerekend!!!!!!! :D:D:D gauw spieken bij april of ze al is begonnen hihi

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

helaas nog niet begonnen pff kan niet w88 om mijn neefje te zien hahaha

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

met zijn 3en aan het bingoén

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @wilma spannend zeg!!!(surf toch) leuke foto zeg van jullie 3tjes!

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

leuke foto Wilma... :)

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Leuke foto's zeg van iedereen.
    Je ziet er goed uit hoor Linda, met je buikje. En je hoofd ook wel hoor, hahaha....
    Je ziet er wel anders uit dan ik me had voorgesteld van je. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een foto van jou zie.

Spannend Wilma, weer een bevalling in de familie. Is het al begonnen?

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Grrrr,... meneertje heeft hier gewoon ALLE billendoekjes uit het pakje uit de luiertas gehaald!

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    #1194 linda221, 14 apr 2010
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
    @coco hahahah leuk hea dat ze dat nu zo sneaky doen...hhiiihhi

hier toch nog ff de vk gebeld over die echo van maandag en dat ik het vreemd vond dat ze me niet terug wilden zien voor nog een echo vanwege het aangezicht.
    en ik heb dus a.s. zaterdag nog een echo...ze zei dat ik gelijk had, en dat er als niet alles beoordeeld is nog een echo moet komen...dus zaterdag mogen we nog even naar ons meissie gluren;) ik heb ook gelijk gezegd over die ecoscopiste en dat het gewoon geen prettige echo was...en nu heb ik zaterdag gelukkig ook iemand anders...een zeer ervaren iemand zei ze...

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Fijn dat je nog terug mag komen. Is toch voor jezelf wel fijn. En natuurlijk altijd leuk om nog eens naar je meisje te kunnen gluren.

Ik heb net lekker in de tuin gewerkt. Beetje onkruid weggehaald en het gras gemaaid. En al die billendoekjes heb ik gebruikt om mn tuintafel en stoelen mee schoon te maken. Hadden ze toch nog een doel, ook zo zonde om weg te gooien he, ze zijn best duur.
    Nu even binnen nog wat doen, stofzuigen, was ophangen en dan lekker naar schoonpaps en mans om te eten. Vanavavond dus lekker een vrije avond, heerlijk.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik vind het echt een leuke foto die in je avatar staat Linda, je kijkt zo lekker vrolijk. Word er zelf ook blij van, hihi.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dames, even een vraagje. J. vindt het heerlijk om op de bank te springen. Vaak blijft hij het nog doen na 2 waarschuwingen en dan moet hij in de hal op de mat staan. Ik zeg dan altijd: "Je deed niet lief, mama komt je halen als je weer lief ben".
    Als ik hem weer ga halen zeg ik iets in de trant van: "Mama vindt jou weer lief, kom maar weer mee, maar je mag niet meer op de bank springen." Maar soms heeft hij van die dagen dat hij het blíjft doen en echt niet luistert. Ik heb ook niet echt het idee dat hij het erg vindt om op de gang te moeten staan.
    Hoe gaan jullie om met zulke dingen? Wat geven jullie als 'straf'? Hoe vaak doen jullie waarschuwen?
    Ben bang dat ik het niet goed doe.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier springt esmay ook vaak op de bank en luisteren kan ze ook niet net nog
    spingt ze op bed ik zei esmay niet doen strax doe je je zelf pijn en heb je weeeeer auw
    ik was kaylee aan voedden op bed en ze was met der knieen bezig (behoorlijke schaafwonden met korsten) en ze gaat met een vaart achterover (wat ze dus niet mocht doen) en ja hoor BAM! keihard met der hoofd op de rand van het raam behoorlijke bult op der hoofd
    ik waarschuw maar 1x en dan gaat ze op de gang en als ze eraf komt moet ze sorry zeggen en een kus geven meestal doet ze het daarna niet meer maar er zijn soms dagen hihi

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Linda: wat een leuk foto van jullie tweetjes! Ik had me jou ook anders voorgesteld.

Flex: Woooww, wat een mooie foto van jullie! So cute, mama met haar twee meiden. Ik hoop dat ik ook ooit een dochtertje krijg.

Coco: Je doet het goed hoor. Alleen gaat hij bij ma na 1 keer waarschuwen, op het matje. Ik heb geen trap, want ik woon in een appartement, dus ik heb in een hoek in de woonkamer een rond strafmatje. O ja, als je J. weer ophaalt en zegt dat mama hem weer lief vindt, wijs je hem dan nogmaals op het feit dat wat hij gedaan heeft niet kan? Voordat Danny van het matje af mag komen, kijk ik hem recht in zijn ogen en dan zeg ik dat het niet mag en meestal wijs ik ook naar de plek waar het is gebeurd. En dan zeg ik, als je dat nog een keer doet krijg je weer straf. Dan schudt hij gelijk met zijn hoofdje en krijg ik een kusje en een sorry. In het begin begreep hij het niet. Ik ben hiermee begonnen iets nadat hij 1 jaar is geworden, volgens mij met 15 maanden. Nu begrijpt hij het heel goed, ik hoef maar straf te zeggen en hij weet dat hij iets doet wat niet mag. Succes!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco dank je! je doet het goed hoor! meer kun je gewoon niet doen...noa springt nog niet op de bank maar is momenteel heeeel erg brutaal en kattig...zo van NEE MAMA NIET DOEN, IK WIL NIET, zegt ze ook ineens STOUTE MAMA of als ik dan zeg je doe eens niet zo brutaal...NEE JIJ BRUTAAL of je bent een beetje stout JIJ STOUT...ik pak dr armpje dan stevig beet en kijk dr aan en zeg dan boos dat wil mama niet hebben, ben jij betoeterd (of iets dergelijks)/niet zo'n grote mond tegen mama geven vaak schrikt ze dan, en weet ze dat ze iets doet wat niet door de beugel kan,dat ze moet huilen..en dan zeg ik wat zeg je dan tegen mama? en dan zegt ze sorry...op de gang heeft hier niet zo veel zin meer want de gang vind ze leuk...moet nog een strafhoekje verzinnen...

@firstbaby dank je! hoe had jij me dan voorgesteld? gek is dat he? dat je je onbewust een beeld van iemand heb, maar dat dat als je een foto van iemand ziet heel erg anders kan zijn..

Deel Deze Pagina