Sjoon: Lache he dat bellen, hier zegt ze namelijk ook ineens niks meer als er echt iemand aan de telefoon is. Ze lacht wel maar jah dat zien ze niet. Firstbaby: Heerlijk dat ze beter luisteren er komt nog wel een periode als ze wat ouder zijn maar dat zie ik dan wel weer! Helaas gisteren bij de lidl wel een lekker driftbui in de rij, gezellig als iedereen kijkt. Gaat thuis heel goed maar ze heeft gewoon een gruwelijke hekel aan winkelen. Bianca: Leuk een fiets voor haar verjaardag! Heerlijk weer zeg hier loopt ze alweer in de tuin te dabberen.
@ Sjoon: Ik voel me super. Bijna geen last gehad van misseijkheid. Maar ben wel erg moe. Het is toch niet niks, moeder van een druk ventje, zwanger en vaak werken tot 's nachts... Over het "bellen". Ik had mijn zoontje een keer mijn oude telefoon gegeven om mee te spelen. Kan geen kwaad dacht ik. Maar op de één of andere manier had hij hem aangezet, en ookal zat er geen kaartje in, je kon toch noodoproep bellen. Hij hoefde alleen nog maar op ja te drukken en hij had 112 gebeld... oops. Telefoon mag hij dus niet meer mee spelen.
Hello! Leuke foto's!! Genieten jullie ook zo van het weer?! Echt super! De kleine vindt het ook geweldig, is heel de dag buiten aan het spelen zo lief!En hier heb ik idd ook het idee dat hij veel beter aan het luisteren is geslagen, echt fijn om te zien dat je opvoeding werkt haha!
Champy en Mineke: Ik hoop dat ze zo blijven luisteren. Wij waren net buiten en hij gedroeg zich keurig. Als ik zei, kom doorlopen dan deed hij het. Toen we weggingen uit de speeltuin en ik riep kom we gaan naar huis om een slaapje te doen, kwam hij rennend naar mij toe zonder te zeuren en nee te roepen. Flex: Leuk jasje.. Danny heeft mama geholpen met stofzuigen! Uploaded with ImageShack.us
is dat niet zo'n stofzuigertje van 't kruidvat? Ik zag 'm staan in het krantje. Ben vandaag aan het werk. Ik heb geruild. normaal ben ik donderdags altijd vrij, maar nu morgen. Dus lekker lang weekend. Hoef ik pas woensdag weer te beginnen. Geniet helemaal. Maar jeetje, wat is het toch lekekr weer...
Hey dames, het is bijna zover... Dan is het juni en worden onze kindjes alweer 2... wat gaat de tijd toch snel. Ze worden al echt een klein mensje met een eigen persoonlijkheid. Geweldig om te zien
over dat bellen... dat ken ik. Doet suzanne ook. Dan zeg je dat papa of oma aan de lijn is. meestal zegt ze wel wat; en dan lachen dat ze doet. maar idd... de andere kant ziet dat niet. En over de driftbui: had ik ook bij de kassa van de em-te. Ik heb haar gewoon laten liggen. Op een gegeven moment had ze echt zoiets van: he.. er reageert niemand; laat ik maar ophouden.
o ja... en bij alle grijze mannen met hoed is opa. Ze zijn bij het kdv bezig met nieuwe riolering en daar staan van die graafmachines, dan is het bob de bouwer. En zeker nu: langs de A2 zijn ze aan de weg bezig, dus daar staan ook allemaal graafmachines: allemaal bob de bouwer. Rijdt je op de snelweg: he een auto. en wij lachen
wat een super foto!! Esmay krijg ik echt nie mee de speeltuin uit hoor die rent keihard weg en pak ik haar is het gillen en schoppen tot dat we thuis zijn soms probeer ik haar mee te krijgen door te zeggen gaan we lekker wat drinken en eten maar werkt niet altijd helaas
@firstbaby wat een leuke foto van danny! @flex leuk zeg dat jasje? op de esprit site? of op mp? hier ook altijd met opa en oma bellen..dan zegt ze hallo! ik ben noa! en dan geeft ze ook echt antwoord als me moeder bijvoorbeeld vraagt wat ben je aan het doen? broodje eten! met wat erop? smeerkaas! of bv hagelslag! hhiihih andere keer zegt ze weer helemaal niks aan de telefoon en wil ze alleen maar op de knopjes drukken..
Flex: Thanks! Was moeilijk een foto van hem te maken. Toen hij stond wilde hij me niet aankijken, want hij was druk bezig met zuigen haha Maar toen hij zat wilde hij mama wel even aankijken.. Linda, bedankt. Ja hier is bellen met oma ook keileuk om te zien. Hij brabbelt het ene na het ander. Papa eg (weg), ikke en mama bood eetu (brood eten). Vind het echt zo cute om te zien.. Hier hebben we gister nog een superleuk huisje weten te bemachtigen op de ardennen! Dus we vertrekken zo en komen maandag terug. Heb gisteravond na het boeken Danny's spulletjes al gepakt. Wij zijn nu onze spullen aan het pakken en willen rond 09:30 vertrekken. Ik wil jullie allen een fijn pinksterweekend wensen. Lekker genieten van het warme weer he, want volgende week wordt het alweer minder..
morgenochtend vliegen we om 10:10 dus we moeten 10 over 7 al op schiphol zijn iedereen fijn weekend en tot over een weekje!!!!!