juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda veel plezier!!!!!

@ hier vandaag nieuwe buggy binnen gehad voor kaylee hier issie :D

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    fijne week!

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby en Linda: Allebei een hele fijne vakantie gewenst!!

Fl3x: Wat een gave meisjesbuggy zeg, leuk nooit gezien van hello kitty.

Hier gisteren toch iets zeiligs gehad met Judith. Waren lekker weg bij een grasveld met de kinderen aan het spelen voetballen en tennissen.
    Was ze in de brandnetels gevallen echt drama zeg! Allebei haar armpjes en benen en in haar gezicht allemaal bulten. Echt drama en krijsen zeg voelde me echt machteloos. Gelukkig hadden we water bij en hebben we over haar armen en benen gegoten en met een kwartiertje ging het gelukkig al weer weg trekken! Pfff rotplanten, ze struikelde gewoon arm kind was net te laat. En vanochtend was het gelukkig helemaal weg!

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Och wat erg!Ik zou ook radeloos zijn dan! Gelukkig is het snel beter geworden, arm kind!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firtst leuke foto van danny ook een flinke kerel zo te zien...

@flex leuk jasje en buggy!!

@bianca ja bijna weer juni dan worden ze al weer 2 jaar jeetje wat gaat het toch hard zeg...

@linda je leest het niet meer maar fijne vakantie!!

gister ff de jaarmarkt overgeweest en gelijk verbrand op mn schouders en nek...

hebben nu lekker vakantie eerst een weekje vrij en dan lekker weg....

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first hoop dat jullie het leuk hebben gehad aan het weer zal he tniet gelegen hebben denk ik...

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    moet trouwens 8 juni weer bij het cb komen voor de 2jaar controle....
    vind het altijd wel leuk om te zien hoelang hij is en hoe zwaar...

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: 2jaar controle? Heb ik nog helemaal geen afspraak voor gemaakt. Heeft iedereen die?

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dat denk ik wel weet niet of dat in je boekje staat.
    heb er ook geen afspraak voor gemaakt maar een brief voor binnen gekregen..

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Voor die controle heb ik al lang de afspraak, deze is gemaakt bij de vorige keer dat ik op op het bureau was.
    meestal krijg ik nog een kaartje thuis gestuurd met dat de afspraak binnenkort is omdat er zulke lange tijd tussen zit.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier ook geen 2 jaar controle pas in september weer heen

esmay heeft vandaag alvast een verjaardags kado gekregen van mijn ouders wilde um ff showen :D

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier ook niks gehoord gehoord van het cb, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang en hoe zwaar ze is.

Fl3x: Wat een gave fiets zeg enne waarom heeft ze hem al gehad??

Hier lekker naar het strand geweest vanmiddag, genieten jullie ook zo van het lekkere weer!! Jammer morgen begin het echte leven weer.;)

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke/Bulldog: Dank je wel, we hebben heerlijke dagen gehad. Danny lag soms onder de douche al te slapen van vermoeidheid haha

Linda: Je bent nu al weg, maar jij ook een fijne vakantie!

Ja hier heb ik enkele weken geleden een brief gekregen van het CB voor de 2 jaar controle. Op de achterkant van de brief staan 4 vragen die beantwoord moeten worden. Ik heb volgens mij op 10 juni die afspraak een week voor Danny's verjaardag.

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Linda en Bulldog: fijne vakantie! heerlijk zeg ff weg....

Mineke: wat zielig zeg, brandnetels jeukt zo onwijs... Gaat het alweer beter?

Flex: schattige fiets..

Hier ook een brief gehad voor de CB afspraak. Ben ook wel benieuwd hoe zwaar hij is. Op onze weegschaal circa 14 kilo en 89 cm langs de muur gemeten.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze heeft um al gehad omdat me ouders nie konden w88 geloof ik haha en omdat het nu zo mooi weer is dat ze er al van kan genieten:)

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Errggggggg:D

XXX1974: Je ziet er gelukkig niks meer van hoor!.

Firstbaby: Fijn dat jullie het leuk gehad hebben!;)

17. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke: Dank je! Hoe is het nu met Judith? Lijkt me verschrikkelijk die brandnetels..

Hier een enorm huilend kind sinds hij binnen is van het kdv. Herken hem amper terug. Ik vermoed dat hij niet heeft geslapen, want alleen als hij niet heeft geslapen gedraagt hij zich zo zeurderig en huilt 20 keer in een uur. Mijn man beweert dat er op het bord stond dat hij van 13:00 tot 15:00 heeft geslapen. Maar ik geloof het niet. Misschien lag hij wel in bed, maar hij heeft niet geslapen daar ben ik nu wel van overtuigd. Ik heb hem na het eten een half uur in mijn armen gehouden en vertroeteld, daarna in bad en bed. Heb amper met hem gespeeld vandaag..:( Ben morgen lekker vrij dus even wat tijd met hem inhalen.

Hoe is het verder met de rest?

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Het was de volgende dag al helemaal weg gelukkig.
    Balen he als ze zo moe zijn en niet meer voor rede vatbaar zijn. Beste is dan maar op bed leggen, zowel voor hem als voor jullie.
    Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen toch om te spelen.;)

19. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ben d'r ook weer. Heb een lang weekend in luxemburg gezeten. Echt heerlijk weer gehad. Suzanne heeft genoten met d'r neefje en nichtje; dus die heeft als een blok geslapen :)

Verder heb ik jullie advies en/of tip nodig:
    Suzanne heeft, als ze een vies handje heeft, een paniek reactie. Ze gaat dan huilen en krijsen. Alleen omdat haar handje vies is. Ik durf af en toe niet eens het woord vies handje in m'n mond te nemen. Wat kan ik hier 't beste aan doen? Voorlopig negeer ik 't. En zeg dat ze niet zo panisch moet doen. Ik wil niet dat ze smetvrees krijgt, want dat hebben de kinderen van m'n vriendin al (komt door de ouders, maar toch :)) . dus graag jullie advies en/of tip is van harte welkom.

We gaan deze zaterdag naar de valkenier pretpark in Valkenburg. Het schijnt dat 't een pretpark is voor alle leeftijden. Is er iemand al een keer geweest ?

20. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook een mannetje die liever geen vieze handen heeft, maar hij wordt niet panisch ofzo. Wil alleen het zand eraf en dan speelt hij weer verder...

Jeetje, ik zag dat Yentle alweer 2 is...Gaat hard he?! Nog 2 weken en dan is kleine champ ook jarig!

Deel Deze Pagina