juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaah wat super zeg!!! zoooo schattig :D

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn kleine prinses op de troon (in d ewinkel) :p

stoel koste 80 euro:$:$

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    lachen, vrolijk koppie heeft ze!

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    firstbaby: dat potje bij het kruidvat, was dat een actie of zo? Heb ze daar nooit gezien...

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Als ik dat schema zo lees is esmay aan zindelijk worden toe!
    maar eens mee beginnen dna :D

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ellen: Wooww, wat schattig zeg echt lief die foto van jouw mannen!
    Raul lijkt zo groot.. is hij lang?
    - Ja het potje is ruim 4 weken terug in de kruidvat folder gekomen. Ik wilde hem halen, maar was het vergeten. De week erop was ik in de kruidvat en zag ik er toch nog een liggen. Hij was 29.99, ik weet niet wat hij normaal gesproken kost. Ik zat me eerst af te vragen of die het wel waard is. Maar toen ik zag dat je de witte gedeelte ook als wc verkleiner kan gebruiken, dacht ik dan heb ik 2 in 1. Verder is Danny enorm gevoelig voor muziekjes en ben ik ervan overtuigd dat de muziekjes zijn motivatie is om op het potje te zitten. Ik ben er tot nu toe best tevreden over. Ik wil niet overhaasten, maar gewoon rustig aan doen totdat hij het begrijpt.. en er aan toe is natuurlijk.

O ja, deze is het!
    http://www.babykidsshop.nl/img/19/1046.jpg

Flex: Wat een leuke foto van Kaylee!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ellen we zijn naar menorca/buggyeiland toegeweest;) erg leuk kindereiland! leuke foto van je 2 mannen!

@flex leuke foto!! fijn dat esmay nu wat liever is voor kaylee hopelijk blijft dat zo!

@bianca noa wilde ook nooit vieze handjes! maar je moet gewoon zeggen (als het bijv eten is) lik maar af en het dan voor doen...of als het bijvoorbeeld buiten is dat ze dan dr handjes zelf schoon wrijft door ze tegen elkaar aan te wrijven...het helpt wel vaak als je het voor doet (hier in ieder geval) noa wil nog steeds wel vaak schone handen maar als ze aan het eten is zeg ik geef niet we maken ze straks wel schoon ga maar eerst eten.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh ben zooo pissid :x

begon gisteren avond al dat manlief te horen kreeg dat ie vanmorge plotseling moest werken terwijl we naar de tandarts moesten pfff ik met moeite vanmorge in me uppie met 2 kids naar de tandarts sjouwen gelukkig liep esmay goed mee en kaylee lag in de buggy.
    nu krijg ik te lezen dat ie morge ook ineens smorgens moet werken terwijl we naar cb moesten!!:x had nog zoooooooo gevraagt om die ochtend vrij te houden moet ik het gvd WEEEER verzetten? hier wordt ik zooooo doodmoe van had me man gebelt en heb kwaad opgehangen :x:x:x:x weet nie of ik zin heb om 2 uur lang weg te zijn voor een cb tis mega ver lopen en dat met 2 kids nou ik weet het nie hoor:x

sorry moest het ff kwijt

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex kan me voorstellen dat je baalt, maar je man kan er toch ook niets aan doen...als hij kan toch geen werkweigering doen...maar snap best dat je geen zin hebt om zo ver te lopen...kan niemand anders even met jullie mee? moeder/schoonmoeder/ een ander familielid. een goede vriendin?

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

prob leem is opgelost mijn man heeft het afgezegt
    nee kon niemand mee en ook niet oppassen heb hem alweer gesproken en hij weet dat ik nie boos wa sop hem maar op zijn werk hij was het zelf nl ook zo idioot zo kort van te voren te horen krijgt dat je ineens moet werken echt belachelijk! zou die baas mocht blij zijn dat ie ij nie aan d etel had anders had ik um echt uitgekafferd haha:) moeten nu 11 juni heen dan issie vrij daar kunnen ze niet zomaar ineens zonder overleg wat aan doen!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

net zo schattig kaylee had een beer en esmay was aan ete in de kinderstoelkaykee liet beer vallen zei esmay kaylee vallen beer! haha

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ xxxx1974: gewoon zeggen dat ze 't af moet likken en met zand gewoon afvegen. Het gaat gelukkig de goede kant op.

@ Linda: fijn dat je vakantie goed is vergaan

@ hier: heb gruwelijk veel last van m'n rug en ben nu na 2 dagen overtijd en een flinke nega test ongesteld gewordne. Op naar de volgende ronde.

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

heb 29 dagen aangehouden op m'n banner, omdat ik nu op 30 dagen zat. Kan er toch ook niet echt een touw aan vastknopen. M'n lichaam werkt totaal niet mee met wat ik wil.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoi dames.... ik leef nog hoor! Maar heb de afgelopenen dagen geen puf/zin gehad in de laptop en het forum.

@ Bianca: Ik zie dat je weer ongesteld bent geworden, wat balen zeg!

@ Linda: Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad op vakantie en vooral ook dat Noa zo lekker geslapen heeft steeds in de buggy.

verjaardag: Hier is hij op vrijdag jarig en we vieren het zaterdag. Vanaf 2 uur 's middags, voor familie en wat vrienden. Gewoon met lekkere hapjes en drankjes.
    Heb de versieringen al in huis gehaald, hij krijgt mooie Bumba-slingers.

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hee Coco! Hoe voel je je nu, valt het zwaar met een dreumes erbij?

Heb een handige website gevonden voor de verjaardagswensen. www.lijstje.nl

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    firstbaby: Wat een leuk potje zeg, knap hoor dat jullie al begonnen zijn. Je kan ook beginnen met luierbroekjes die kan je makkelijker omhoog en omlaag doen.

xxx1974: Super leuke foto van samen zeg!!:D

Fl3x: Koopje toch die stoel.;)

Coco: Leuk dat je er weer eens ben.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik vind het best zwaar allemaal. Een dreumeshandenbindertje dat overdag niet meer slaapt, de zwangerschap, veel extra werken doordat er iemand op vakantie was, dus vaak laat naar bed en altijd vroeg eruit.
    Maar ik klaag niet, want het gaat heel goed met me, en de avonden dat ik de kans zie, ga ik gewoon vroeg naar bed en op zaterdag kan ik meestal uit slapen tot 9/10 uur.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier trouwens nog niet begonnen met het potje. Hij gaat wel al snappen wat zn piemeltje is en wat hij ermee kan, want als we gaan douchen en ik vraag of ie nog moet plassen, gaat ie onder de douche staan plassen, hihi.
    Dus misschien wordt het wel tijd...

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mineke zeker een koopje :p
    @ coco doe rustig aan meid is ook nie niks zwanger zijn en een kleine rond hebben lopen

@ bianca oooh nee toch!! echt balen zeg dat het weer niet raak is:(

@ hier had vanmiddag toch weer wat!:$
    mijn buurmeisje was hier (6) om te spelen met esmay
    op gegeven moment was esmay moe en irritant
    ze deed iets en me buurmeisje zei nee niet doen *ik was kaylee luier verschonen* ik kijk om en zie zo ineens dat esmay een keiharde kllap in mijn buurmeisjes gezicht gaf:$ ik schaamde me dood werdt echt boos op esmay zemoest sorry zeggen maar begon keihard te huilen ik zei dat ze sorry moest zeggen maar deed het nie dus heb haar op de gang gezet en nattuurlijk gezegt dta dat nie lief is enzenzenz
    na 2 min deur open gemaakt en haar nog eens duidelijk uitgelegt wat ze fout had gedaan en moest sorry zeggen dat deed ze toen wel en gaf daarna dikke knuffel aan haar man jeetje dit is echt nie normala meer doe ik iets verkeerds ofzo dat ze zo aan het slaan is:(

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

We zijn 16 mei naar strand geweest en daar heeft esmay toen schelpjes gezocht vanmiddag heb ik iets leuks gemaakt voor/met haar met die schelpjes ff foto showen op hout gaan w eop haar kamer hangen

Deel Deze Pagina